Op zich zijn we er heel blij mee, als hij werkt verwarmt hij zonder probleem onze ruimte.
Jammer genoeg werkt hij enkel tot hij uitgezet wordt, bij het terug aanzetten krijgen we steeds de foutmelding "check airflow" waarna de kachel uitvalt.
De winkel waar we hem gekocht hebben zijn al een paar keer hiergeweest om te bekijken waar het probleem juist zit.
Elke keer wordt er in de parameters wat gerommeld waardoor de ene keer de "check airflow" opgelost is maar andere problemen weer opduiken.
Gaande van het bakje dat volloopt met pellets waardoor de kachel uitvalt tot te weinig pellets die in het bakje vallen.
Op dit moment is het weer de "check airflow' die de kop opsteekt, de andere problemen zijn weer even opgelost.
Wij beginnen gewoon het idee te krijgen dat er veel gerommeld wordt in de parameters zonder dat men eigenlijk echt weet waar men mee bezig is.
We zouden zo graag eens kunnen genieten van onze pelletkachel zonder dat we als we weggaan of wanneer we hem terug aanzetten bang te moeten zijn voor weer één of andere foutmelding.
Ik lees al een tijdje mee hier, ben ondertussen al eens zelf in de parameters geweest omdat ik van mening was dat het toch niet meer veel erger kon worden dan het nu was.
Ik had hier een paar parameters gevonden op dit forum voor onze kachel en heb deze zo al ingesteld.
Ik moet zeggen dat het al beter is, maar nog steeds niet wat het moet zijn.
Anyway, dat is het zowat, door dit hier te kunnen neerpennen voel ik me toch al iets beter.
Ergens hoop ik dat ik hier een oplossing kan vinden met wat hulp van de hier aanwezige ervaringsdeskundigen.
Bedankt alvast.