pellet schreef:hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
nog geen slechte reacties gelezen van mario
meeki heeft 1 vandaar en is tevreden
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
dafke_307 schreef:pellet schreef:hallo,
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
Dan ga je toch bij fero in oudenaarde? In Bruwaan. Invoerder van MCZ en RED en quadra fire.
BBBBBBBBBBBdafke_307 schreef:pellet schreef:hallo,
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
Dan ga je toch bij fero in oudenaarde? In Bruwaan. In
voerder van MCZ en RED en quadra fire.
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert
The Butcher schreef:Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben een hardwerkende slager uit Sint-Truiden die naar de namm dirk luistert.
Daar ik al jaren een Flam houtkachel wilde plaatsen maar er financieel nog niet klaar voor was ben ik sinds deze week opzoek gegaan naar de ideale kachel voor mijn woning.
Al snel deed het woord " pelletkachel " de ronde en was mijn aandacht snel gevestigd op een pelletkachel.( geen Flam houthaard dus)
Na enig opzoek werk bleek er in Wellen een handelaar gevestigd te zijn die meerdere merken kon aanbieden. Na vanmorgen een bezoekje te brengen kan ik u met trots mededelen dat we in de loop van volgende week de trotse eigenaar zijn van de MCZ Mercurius 8kw..
Nu maar hopen dat het ons naar behoren gaat tevreden stellen en dat we geen slecht toestel hebben gekocht...
The Butcher schreef:Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben een hardwerkende slager uit Sint-Truiden die naar de namm dirk luistert.
Daar ik al jaren een Flam houtkachel wilde plaatsen maar er financieel nog niet klaar voor was ben ik sinds deze week opzoek gegaan naar de ideale kachel voor mijn woning.
Al snel deed het woord " pelletkachel " de ronde en was mijn aandacht snel gevestigd op een pelletkachel.( geen Flam houthaard dus)
Na enig opzoek werk bleek er in Wellen een handelaar gevestigd te zijn die meerdere merken kon aanbieden. Na vanmorgen een bezoekje te brengen kan ik u met trots mededelen dat we in de loop van volgende week de trotse eigenaar zijn van de MCZ Mercurius 8kw..
Nu maar hopen dat het ons naar behoren gaat tevreden stellen en dat we geen slecht toestel hebben gekocht...
kletskop74 schreef:hallo,
ik ben Pascal en woon te limburg.
ik heb net gisteren een pelletkachel edelkamin pellbox..
de afwerking moet nog gebeuren.. fotootje volgt van zodra alles klaar is...
groetjes..
Spikeman schreef:Hallo ,
Ben al een tijdje info aant zoeken op het internet over pelletkackels en zo dit forum ontdekt. Ondertussen al enige tijd zoet geweest met lezen over wat ik interessant vond en ben al veel wijzer geworden.
Wij hebben een oude woning , niet geisoleerd ,met houtkachels in ondersteuning van onze CV verwarming . Het binnenwerk van de (2dehands) Dovre 'bokkenstoof' in aan vervanging toe en ook wegens gebrek aan hout dachten we aan een pelletkachel . Door deze dan centraal te plaatsen kunnen we dan 3 plaatsen van extra warmte voorzien en zo besparen op de steeds duurder wordende stookolie . Milieuvriendelijkheid is mooi meegenomen , heb nog 2 kinderen die na ons ook nog moeten leven !
De keuze in momenteel nog moeilijk daar we nog geen overeenstemming hebben ivm de kachel . Mijn vrouwtje gaat verder op uitzicht en ik eerder naar prijs en kwaliteit . Niet simpel dus .
Grts Wim .
antoine schreef:Hallo ,
ben nieuw , heb sedert een week een pelletkachel Harman , accentra.
Met het mooie weer van de laatste dagen kan ik er nog niet zo heel veel over vertellen . Ben wel op zoek naar een nederlandstalige handleiding . Heb mijn kachel gekocht bij Maratra in Buggenhout .