van Gast zo sep 23, 2012 5:27 pm
Hallo,
We wonen in West vlaanderen , de kust en we zijn overgeschakeld van electr verwarming op (nacht)cumulatie naar pelletverwarming, na het zien dat ons verbruik teveel de hoogte in ging.
We hebben meerdere winkels bezocht en domweg via kapaza op een occasie gekomen hier in onze gemeente, we hebben deze gekocht, als probeersel voor onze keuken om dan volgend jaar een pellet inbouw te kopen voor onze openhaard, maar toen een (erkende handelaar) die pellet verwarming kwam plaatsen bleek hij toch veel meer warmte te geven dan die persoon die hem verkocht had bleek te hebben doorgegeven, dus hebben we hem laten plaatsen in onze living en kijken we nu volgend jaar om een lichter model te plaatsen in onze keuken, eerst kijken of we tevreden zijn.
Eén probleem die mensen die hem zijn komen installeren hebben toestel kort uitgelegd (we hadden geen tijd, moesten vlug vlug weg
), maar het lukt me nu niet om te programmeren , geraak niet uit handleiding, dus best vervelend.
Daarom ben ik zoek gegaan naar uitleg over pelletverwarming en ben ik op jullie site geraakt.
Misschien vind ik hier wel hulp
groetjes Jacky