van Gast ma okt 08, 2012 2:47 pm
Hoi,
Hopeloos op zoek naar een duidelijke gebruiksaanwijzing voor onze pelletkachel
PALAZZETTI SLIMMY, ben ik via google op dit forum terecht gekomen.
We hebben onze kachel nog maar enkele weken (gekocht in Buggenhout), maar omdat het de laatste dagen niet zo'n schitterende nazomer is, laten we de kachel geregeld branden.
Omdat wij allebei een hele dag gaan werken en omdat het 's nachts al behoorlijk koud is, had ik de instellingen voor "stand-by" en "nachttemperatuur" aan gezet, maar als we nu gewoon 's avonds thuis zijn, wil ik dat het ongeveer 23° is, maar voor 's nachts is 19° voldoende.
Doordat ik dit geactiveerd heb, valt de kachel gewoon te pas en te onpas uit als het nog maar 21° is. Moet ik deze instellingen nu gewoon wissen en alles met de timer regelen ?
Het moet toch mogelijk zijn je kachel in te stellen, dat als je niet thuis bent, het gewoon altijd 19° moet blijven en als we thuis zijn, dat het dan warmer is. Daar kunnen we dus NIETS over terug vinden in de 100 pagina's van de Duits-Italiaans-Engels handleiding.
Zou er iemand op dit forum ons kunnen helpen ?
Ik heb zojuist de enquête ingevuld en ik zag dat maar 2% van de gebruikers een PALAZZETTI kachel heeft, laat staan een SLIMMY
Alvast bedankt !
Mvg,
Maggie & Rudje uit Temse.
P.S. Sorry dat ik dit misschien in het verkeerde vakje heb getypt, maar dit is de eerste keer dat ik actief deelneem aan een forum.