Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 48 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 48 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen met Bioflam pellets

Ga naar beneden 
+35
kempenaar
peter van den Branden
boxke
ponneke
bertus
krusty
demarc
baerts
Pcorsa
Roger C
MCZ SUITE AIR
stef123
Ikzelf
ben-revo
jc
nick1
Min esse
dxnature
francky
Fleur
niel
Geert
Brahman
ss
Annejanne
Block
ann
Philip
erwin
pedro
atlasgust
Uthrex
pellbox
flamme
steven
39 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Bioflam   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyzo jul 22, 2012 9:48 am

Een dikke proficiat voor limburg met de mega bestelling van hun Bioflam pellets.
Wanneer er terug adempauze is in het bedrijf had ik graag een topic gehad voor een groepsaankoop voor Antwerpen regio. Het najaar zou voor velen mss beter uitkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyzo jul 22, 2012 2:06 pm

Harley,

je kan dat altijd organiseren.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyzo jul 22, 2012 2:18 pm

Ik denk wel dat in het najaar de pellets weer duurder zijn dan in de zomer.

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyzo jul 22, 2012 10:28 pm

Inderdaad Annejanne, in de zomer zijn de prijzen niet zo hoog. Als wanneer iedereen uit vakantie is en er kan gestart worden met de oproep zijn we echter vlug najaar. Maar u hebt gelijk dat het iets te laat in het jaar is om een aankoop te regelen. Ga toch mijn best doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyvr sep 21, 2012 7:15 am

Inmiddels heeft de P955 zijn eerste zak bioflampellets verteerd en kan ik dus al de vergelijking maken met de vroegere gebruikte pironpellets. De hoeveelheid assen in de aslade is bij bioflam zowat de helft minder, het is ook een droge fijne grijze as (meer stof)daar waar de Pironpellets een bruin/zwarte vettige as afgaf. Het ruitje is haast niet aangeslagen bij de bioflam terwijl deze met Piron telkens een vettige zwarte laag naliet. Qua warmteafgifte voel ik geen verschil, misschien komt dit nog als het kouder wordt? Ook de gemeten rookgastemperatuur die in P1 bij Pironpellets 85° was is bij bioflam 86° dus nagenoeg gelijk.

Conclusie: het verschil in assen maakt dat de dagelijkse klus om de kachel te kuisen wat sneller en leuker verloopt. Wat dan te kiezen.... tja, denk dat de prijs in mijn geval dan van doorslaggevend belang is want beide pellets zijn aan elkaar gewaagd.


_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyvr sep 21, 2012 7:27 am

Geen slechte keuze de pellets van Bioflam. Gebruik mijne gemengd met deze van Makro en geven een goed resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyvr sep 21, 2012 8:39 am

Leuk om te horen daar de groepsaankoop voor Limburg Bioflam pellets waren tof

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptyvr sep 21, 2012 10:29 am

Heb ook een paar paletten Bioflam pellets met zomerreductie gekocht nadat ik in het voorjaar een vijftal zakjes had getest met bevredigend resultaat. In totaal had ik een zestal merken pellets getest waarvan drie hardhouten varianten, waartoe ook de Bioflam pellets behoren. Het valt op dat de kleur van de nieuwe pellets anders is dan deze van april. Ik vermoed dat het moeilijk is om dezelfde kwaliteit te behouden. Ik ga eens navragen of ze bij Bioflam een dagboek bijhouden zodat ze me eventueel kunnen vertellen welke mix ze de dag van productie hebben gemaakt.

Met de huidige Bioflam pellets heb ik de parameter van de pellettoevoer moeten verminderen omdat ze te grote vlam maakten. Ik heb een Edilkamin Space kachel de P1L is nu 12 en de P1H is 14. Bij de twee andere geteste hardhouten pellets was dit P1L 16 en de P1H 18. Dit beloofd een vermoedelijk laag verbruik. De kachel staat vanuit de fabriek standaard op P1L 20 en P1H 25, welk de goede werking op zachthout pellets verzekerd, wat ik merkte bij oa de Badgers. De kachel rookt wel sterk bij het opstarten, wat ik vermoed dat het hardhout iets moeilijker op te starten is door de gloeikaars. Zoals men schrijft is de as fijn en beige/grijs van kleur, iets wat ik met de Badgers en Aveve pellets niet kon bereiken. Deze laatste produceerden veel donkergrijze as met een vuile ruit als resultaat.

Ik ga vanavond de eerste keer pellets bijvullen sinds verleden week donderdagavond. De kachel heeft dan elke dag gemiddeld 4 uur gebrand tijdens de avonduren. Even de weegschaal er bij halen en de uurtjes optellen dus.

groetjes
bikeron
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 03, 2012 9:41 pm

Vandaag ook de parameter van de pellettoevoer in P1 ietsiepietsie (van 2.3 naar 2.2) verlaagd omdat de vlam toch erg groot was. Ook eens gebeld met vriend die meegedaan heeft met groepsaankoop en hij stond ook verbaasd van de minieme hoeveelheid assen die te vinden waren in zijn asla.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 03, 2012 9:46 pm

dat is alleen maar goed nieuws dan

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 03, 2012 10:48 pm

nog maar eens een bewijs dat een goede pellet geen din of wat dan ook hoeft te hebben

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3092
Registration date : 06-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 03, 2012 10:59 pm

als ze maar uit de juiste zuivere gronstof geperst worden study

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 04, 2012 9:30 am

Ik heb niet kunnen achterhalen wat de samenstelling van de pellets bevatten tijdens een telefoongesprek met de fabrikant. De man voelde zich eerder aangevallen en dat verwonderde mij enigzins daar ik hem eerst vertelde dat ik tevreden was van zijn pellets. Wat er ook van mag zijn ze branden voortreffelijk en heb nog een betere verbranding verkregen met dezelfde pelettoevoer door even te bellen met de technieker van Giretz (Edilkamin) welke mij iets verhoogde luchtaanvoer parameters voorstelde. Het ruitje is nu na een volledige week nog bijna zuiver en heb nog minder as dan bij mijn vorige bericht.

Het zou natuurlijk mooi zijn dat de mensen van de groepsaankoop hun ervaringen zouden delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 04, 2012 9:36 am

je vraagt toch ook niet aan hun topchef om zijn kookgeheimen vrij te geven? dat is een beetje hetzelfde.


_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 04, 2012 10:21 am

Dat ze de samenstelling niet prijsgeven, is het minste van mijn zorgen Laughing (is zoals Steven schrijft). Ik denk dat de mensen die deelgenomen hebben aan de groepsaankoop, heel tevreden zijn......daarom hoor je er ook niets van lol! Persoonlijk vind ik de bioflampellets, de beste.

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 04, 2012 11:20 am

@dxnature
Ben nu bezig aan de bioflam en ik moet zeggen dat mijn ruitje minder vervuild en dat ik het gevoel heb dat mijn kachel meer warmte afgeeft. conclusie is dus dat ik zeer tevreden ben en dat ik hoop dat de groepsaankoop volgend jaar weer plaatsvind kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 04, 2012 4:36 pm

@steven, Eigenlijk vroeg ik enkel of ze een log bijhouden van de gemengde houtsoorten op een en bepaalde productiedag. Het zou natuurlijk mooi zijn om de samenstelling te weten al heeft het niet veel nut gezien de huidig geleverde pellets totaal verschillend van kleur zijn dan mijn vorige bioflam pellets. De man aan de telefoon vertelde dat ze steeds de grondstoffen mengen om een homogene massa te verkrijgen alvorens ze naar de pelletpers worden aangevoerd. Het zal er dus van afhangen wat ze aangeleverd krijgen net voor de productie. Ik kijk ook eerst in de koelkast vooraleer ik mijn menu samen stel, doch maak er niet altijd een eenpansgerecht van Laughing

Als het bij de tafelgasten maar in de smaak valt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydi okt 09, 2012 10:02 pm

Wij hebben ook deelgenomen aan de groepsaankoop en zijn heel tevreden over de pellets,
Moet zeggen dat wij ook weinig assen hebben!
Onze vorige pellets waren thans german pellets maar zie weinig verschil met bioflam!
Zou juist mijn parameters eens moeten controleren, ruitje wordt snel vuil.
Zou iemand de parameters eens kunnen doorsturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydi okt 09, 2012 10:06 pm

merk en type van pelletkachel?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 10, 2012 7:58 pm

Edilkamin funny
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 10, 2012 8:03 pm

Ponettamara,

de parameters worden verstuurd!

Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptywo okt 10, 2012 8:10 pm

Alvast bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: eerste indruk bioflam   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 18, 2012 1:31 pm

Hallo iedereen,
ik heb meegedaan met de groepsaankoop Limburg en er werden een tiental zakken bioflam verbrand in mijn rika como.
Als ik vergelijk met de pellets van Piron(groene zakken) waar ik verleden winter mee stookte moet ik zeggen dat de bioflams toch veel meer stof geven. Na een paar uren branden heeft er zich ook een dikke laag stof in het branderpotje afgezet (evenwel geen koek)zodat dit vaak moet leeggemaakt worden. Ik zal dus in de winter moeten uitkijken of de thermostaat kan gebruikt worden omdat de kachel niet opstart met veel stof in het potje.
Wat betreft warmteproductie zie ik geen verschil, dus dat is goed.
Heeft nog iemand bevindingen over de bioflams?
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 18, 2012 3:46 pm

@teacher1

Ik heb mijn kachelparameters moeten aanpassen daar de bioflam pellets hoofdzakelijk hardhout bevatten. Had in het begin ook veel stof, samen met veel aanslag op de ruit. Heb de parameters aangepast voor dit type pellets en de verbranding is nu zuiver met minder as en beduidend minder aanslag op de ruit. Heb de pellettoevoer verminderd en ook de aanvoerlucht iets laten zakken. De vlam is nu rustig zodat de pellets iets langer branden waardoor er ook minder nodig zijn en je kachel daardoor zuiniger werkt. Twee vliegen in 1 klap.

Succes cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 18, 2012 7:48 pm

Heb het al elders gepost, stookte vroeger ook op Pironpellets en nu met Bioflam en heb net het omgekeerde ervaren nl. minder en fijnere assen, minder roetaanslag op het ruitje en heb de parameter van pellettoevoer één standje minder gezet wegens te warm. Collega en bevriend koppel hebben dezelfde bemerkingen als ik. Wat mij betreft was/ben ik van beide merken tevreden en de prijs zal dan ook doorslaggevend zijn bij een volgende aankoop.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
jc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
jc


Man Aantal berichten : 213
Leeftijd : 55
Registration date : 05-10-10

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Emptydo okt 18, 2012 9:22 pm

ik vind de bioflam niet slecht geven veel warmte
alleen is de samenstelling soms anders en had ik meer stof in de kachel
ik koop wel maar met 10 zakken en als je dan een maand later er haalt zijn ze donkerder of lichter van kleur
als je een heel pallet koopt is het normaal gezien de zelfde samensteling

_________________
<br>
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen met Bioflam pellets
Terug naar boven 
Pagina 8 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Bioflam pellets
» Ervaringen Wonterspan pellets
» Ervaringen Baltwood pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Bioflam pellets-
Ga naar: