Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 24 gasten

alain, braxx

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen met Bioflam pellets

Ga naar beneden 
+35
kempenaar
peter van den Branden
boxke
ponneke
bertus
krusty
demarc
baerts
Pcorsa
Roger C
MCZ SUITE AIR
stef123
Ikzelf
ben-revo
jc
nick1
Min esse
dxnature
francky
Fleur
niel
Geert
Brahman
ss
Annejanne
Block
ann
Philip
erwin
pedro
atlasgust
Uthrex
pellbox
flamme
steven
39 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
jc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje



Aantal berichten : 213
Registration date : 05-10-10

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo okt 18, 2012 9:22 pm

ik vind de bioflam niet slecht geven veel warmte
alleen is de samenstelling soms anders en had ik meer stof in de kachel
ik koop wel maar met 10 zakken en als je dan een maand later er haalt zijn ze donkerder of lichter van kleur
als je een heel pallet koopt is het normaal gezien de zelfde samensteling
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo okt 18, 2012 11:33 pm

Dat is wat ik in een recent verleden ook heb geschreven op het forum. Mijn eerste testen met de Bioflam pellets hadden een andere samenstelling dan degene ik in september heb mogen ontvangen en welke ik nu stook. Heb de kachel even terug moeten aanpassen maar brand nu terug goed. Het verbruik is hetzelfde als voorheen met ongeveer dezelfde hoeveelheid as.

Het is daarom aangewezen om beter een grotere hoeveelheid aan te kopen zodat je bijna zeker kan zijn dat de consistentie vrijwel stabiel is als de zakken op dezelfde dag geproduceerd zijn. Heb de fabrikant gebeld en hij vertelde mij dat ze na het versnipperen eerst de aanvoer mengen alvorens de pellets te persen. De dag later kan het dus een andere pellet zijn naargelang de aanvoer van de houtsoorten. Bij Bioflam gebruikt men afval van houtzagerijen die hardhout verwerken. Het is dus wel even opletten dat men pellets levert die dezelfde productiedatum hebben. De meeste andere merken verwerken uitsluitend naaldhout van opbrengstbossen of zo waardoor de samenstelling minder fluctueert.

Heb mijn Bioflam pellets gekocht aan 3.78 euro per zakje voor 2400 kg geleverd en op zijn plaats gelegd. Men neemt ook de lege zakjes terug bij een volgende levering zodat je niet met afval zit. Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 9:37 am

Ik heb gisteren mijn tweede pallet bioflam gehaald , brand super in mijn rika revo , afhaalprijs per zakje is (ganse pallet) 3,55 euro , rollen

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 388
Leeftijd : 40
Registration date : 11-09-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 10:47 am

ben-revo, heb je al eens met green energy gestookt? Is er verschil tussen beide behalve de prijs?
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 11:07 am

Beste ikzelf , in volgorde de pellets van slecht naar goed resultaat ,
Badger,piveteau,aveve,girrets,bioflam , andere nog niet getest ,
maar ik denk dat iedereen wel een andere mening heeft , mijn superior cleo , daar kun je alles in smijten brand met alles even goed , lol!

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 388
Leeftijd : 40
Registration date : 11-09-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 11:28 am

waar heb je die superior cleo staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 1:59 pm

In de badkamer lol!

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
Min esse
Pelletje
Pelletje
Min esse


Man Aantal berichten : 49
Registration date : 12-02-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 9:28 pm

@ ben-revo
Waar heb je die Bioflam pellets gehaald aan 3,55€ als ik mag vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 10:26 pm

Zeker mag je dat vragen , ik zal de link insluiten ,
http://www.leyendierenspeciaalzaak.net/

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
Min esse
Pelletje
Pelletje
Min esse


Man Aantal berichten : 49
Registration date : 12-02-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr okt 19, 2012 10:30 pm

Merci voor de link, is helaas te ver voor mij.

Toch bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyza okt 20, 2012 10:09 am

3,55 euro per zak is wel goedkoop, bij de stock in Handzame staan de Bioflam pellets 4 euro per zak voor een ganse pallet.
Heb een email gestuurd naar http://www.hvl-b.be/ om te vragen of zij me een lijst konden bezorgen van Bioflam verdelers in West Vlaanderen.... nooit antwoord op gehad.... toch ook niet klantvriendelijk van hen.
mvg
Stef
Terug naar boven Ga naar beneden
MCZ SUITE AIR
Pellet
Pellet
MCZ SUITE AIR


Man Aantal berichten : 102
Leeftijd : 62
Registration date : 17-05-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyza okt 20, 2012 5:35 pm

Is wel een mooi prijsje.

Groetjes,
Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Roger C
Starter
Starter
Roger C


Man Aantal berichten : 16
Registration date : 23-01-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: BIOFLAM PELLETS   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyza okt 20, 2012 8:32 pm

Vandaag twee paletten bioflam pellets gehaald bij NG Project in Balen (bij Mol). 3,95 Euro per zak. Momenteel kunnen ze niet aan huis leveren, je moet ze zelf afhalen.
Betrokken handel kan je vinden op het internet: www.ngproject.be
Hier vind je ook hun contactgegevens.

Met vriendelijke groeten

Roger
Terug naar boven Ga naar beneden
Pcorsa
Pellet
Pellet
Pcorsa


Man Aantal berichten : 69
Registration date : 30-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyzo okt 21, 2012 4:43 pm

las daar in maaseik 3,55 kosten voor bioflam ... dan ga ik me daar zeker een pallet halen ! merci voor de tip Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
MCZ SUITE AIR
Pellet
Pellet
MCZ SUITE AIR


Man Aantal berichten : 102
Leeftijd : 62
Registration date : 17-05-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyma okt 22, 2012 3:34 pm

Bij de zomeraankoop natuurlijk beter koop.
Maar als je deze niet hebt meegedaan is dat zeker een goede prijs.
De meeste verkopers liggen boven die prijs.
Groetjes,
Erik


_________________
MCZ SUITE AIR  pelletje
fireland-wood-premium wood-agriselect-plus-econ-
green energy-bioflam-igel-florafire-badger-pivetau-greenmax
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo okt 25, 2012 1:53 pm

@Pcorsa 3,55€/zak als je een pallet koopt anders 3,75@/zak en heeft me juist vertelt dat de prijs gaat stijgen
Ben der juist gaan halen bij ng-project te Balen aan 3.9€/zak

groeten, Geert

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo okt 25, 2012 8:02 pm

ben er deze middag ook een pallet gaan halen!
scherpe prijs in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
baerts
Pelletje
Pelletje
baerts


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 53
Registration date : 21-01-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyzo nov 25, 2012 3:26 pm

Begin november gestart met stoken van de Bioflam pellets (groepsaankoop Limburg). Die branden goed, minder as meer warmte. Stoof is een stuk warmer in eco-stand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyzo nov 25, 2012 3:37 pm

hallo, waar heb u de pellets gekocht en wat was de prijs.
mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
baerts
Pelletje
Pelletje
baerts


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 53
Registration date : 21-01-12

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyzo nov 25, 2012 7:50 pm

Gekocht bij Ecolutions in Zepperen (Sint-Truiden), via groepsaankoop Limburg 3,40/zak
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyma dec 10, 2012 8:52 pm

Net enkele zakjes Bioflam getest en positief bevonden! veel minder asse, veel warmer en een properdere ruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydi dec 11, 2012 11:38 pm

@Donder

Proficiat, je ervaart nu wat ik je verteld heb cheers

Zoals je misschien gelezen hebt is hier onlangs weer een tevreden klant aanbeland van onze dealer.

Geniet maar van de vlammekes en wat minder asse pelletje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo dec 13, 2012 7:05 pm

zal mogelijks wel men parameters moeten laten aanpassen.
heb ontdekt dat er een beetje koek gevormd word, maar das maar een kleinigheid
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptydo dec 13, 2012 10:06 pm

Heb ook ondervonden dat ik sneller koekvorming had, niet dat alles toekoekte maar toch enkele gaatjes dicht van het branderpotje na een ganse dag stoken. Heb dat kunnen verhelpen door mijn rookgasventilator iets harder te zetten zodat er meer lucht door het potje gejaagd wordt.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: pellet warmte en isolatie   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr dec 14, 2012 5:03 am

warmte van de kachel en soort pellets gaat toch wel samen met de toestand van hoe je huis geisoleerd is mijn broer is zelfstandig purisolatiespuiter en hij heeft bij mijn dochter die een bestaande woning heeft de spouwmuren geinjecteerd zoldervloer en de onderkant kruipruimte gespoten en men dochter heeft dat geld met de premies die ze ervan terug kreeg op 2 jaar terug verdiend het is 2 graden warmer dan voordien in huis reken maar uit he spijtig dat het bij mijn spouwmuren niet mogelijk was ik heb geen open spouw is in tandverband vroeger gezet maar ik heb wel in de woonkamer waar ik 7 meter breed ramen heb voorzetrolluiken geplaatst is voor mijn situatie ook goede investering geweest als die s avonds dichtgaan word is dat ook goed voelbaar in de woonkamer
het is een feit bestaand huis met niks isolatie zoals da vroeger was dan stook je voor de mussen je warmte verdwijnt vlug al zet je uw verwarming volle bak grt.
Terug naar boven Ga naar beneden
demarc
Pellet
Pellet
demarc


Man Aantal berichten : 125
Registration date : 11-12-11

Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: bioflam   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Emptyvr dec 14, 2012 10:57 pm

Ga morgen eens een paar zakjes bioflam halen voor te testen op onze superior sonia
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Bioflam pellets   Ervaringen met Bioflam pellets - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen met Bioflam pellets
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Bioflam pellets
» Ervaringen Wonterspan pellets
» Ervaringen Baltwood pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Bioflam pellets-
Ga naar: