toen ik me 3jaar geleden een huisje kocht (Ovl: evergem), was 1ding zeker: een pelletkachel zou er komen. Thuis opgegroeid met de warmte van een houtvuur, maar omdat dit me iets te omslachtig leek, zocht ik een gelijkaardig alternatief:zo kwam ik uit op pellets (mijn zus eigenlijk voorloper, zij probeerde het 1st uit).
Ik ben echter niet zo tevreden van mijn kachel (en al helemaal niet van de service!!!), misschien vind ik hier mensen met goede tips!
Sinds mijn vader op brugpensioen is, bezoekt hij regelmatig enkele fora rond items die hem en zijn dochters boeien. Zo geeft hij af en toe leuk advies, zoals de link van dit forum.
De pellets die ik momenteel gebruik zijn "premium woodpellets", vorig jaar via mijn ouders gekocht bij een actie in de Macro. Ben er best tevreden van. Brandt zelfs vandaag, want het is me toch te koud voor de tijd van het jaar
Oja: waarom "kameel" als gebruikersnaam? ;)Alle namen die ik in gedachten had, waren blijkbaar ingenomen...begon te twijfelen aan het inlogsysteem...maar dat werkt wel degelijk...bij deze.
Groetjes
Leen