Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)


    Denisdaf
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 30
    Registration date : 27-10-13

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van Denisdaf zo okt 27, 2013 4:41 pm

    Hallo iedereen.

    Ik ben Denis, vrachtwagenchauffeur, getrouwd en vader van 3 kinderen.
    We zijn zinnens een (en daar begint het al) ofwel een pellet haard thermo te plaatsen, of, een pellet/hout combi thermo.
    En juist daarom denk ik dat ik op een forum als dit wel aan mijn antwoorden kan komen, die ik nu door de spreekwoordelijke bomen en het bos niet meer kan vinden.
    Verder, hoop ik hier zoveel te leren dat ik nadien zelf mensen kan helpen met het beantwoorden van hun vragen.

    Mvg,

    Denisdaf
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van Gast zo okt 27, 2013 4:48 pm

    Denisdaf,
    welkom op het forum en veel leesplezier, de zoekknop linksboven kan je behulpzaam zijn bij je zoektocht.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van Gast zo okt 27, 2013 8:32 pm

    Hallo,
    Ik ben Frank,59 jaar en woonachtend in sas van gent(Zeeuws-Vlaanderen).Ik heb van de week de nordic hrv160 besteld en al zoekend kwam ik op het pelletforum waar ik als gast veel informatie zag over pelletkachels. Ik heb me aangemeld omdat het stoken op pellets mij interesseert.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31534
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van erwin zo okt 27, 2013 8:34 pm

    Frank,

    welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop kun je gericht op zoek naar info op het forum...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Nieuw forumlid

    Bericht van Gast ma okt 28, 2013 4:51 pm

    Hallo,

    Prille pelletkachelgebruiker.
    Heb een MCZ Ego van 8 kw.
    Voorlopig gebruik van pellets Green Energy (was bij de aankoop van de kachel)
    Ik hoop veel info te vinden op dit forum en natuurlijk ook mijn ervaringen te delen met de andere leden Smile 
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van Gast ma okt 28, 2013 5:02 pm

    Streetblues,
    welkom op het forum en we lezen je ervaringen graag.
    M.v.g.,
    Dick

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 11:50 pm