beste forum gebruikers
wij zijn al vele jaren aan het stoken met pellets en zijn er zeer tevreden over
onze eerste kachel was een edilkamin alba 9.3kw
en vorige winter een edilkamin fata gekocht denk 13 kw
van beide kachels tot nu toe zeer tevreden
echter ben ik nu opzoek naar een beetje advies
ik ben opzoek naar een pelletkachel om een paar keer per week een x aantal uurtje te laten branden om in men werkruimte van 240 cuub om een aangename werktemperatuur te behalen het hoeft daar dus geen 25 graden en meer te worden
nu ben ik opzoek gegaan naar kachels op kapaza en 2de hands ik merk dat daar spotgoedkope pelletkachels aangeboden worden
nu ik ben niet van gisteren en ik weet wat ik aan de fata betaald heb dan weet ik zelf ook wel dat dit verre van goed gaat zijn om dagelijks te gebruiken
maar zou zo een kachel geen optie zijn om dan te gebruiken in mijn werkruimte of liever ergens een 2de handse zoeken van een gekend merk
mijn budget ligt rond de 1000 euro
alle meningen en reakties zijn welkom
wij zijn al vele jaren aan het stoken met pellets en zijn er zeer tevreden over
onze eerste kachel was een edilkamin alba 9.3kw
en vorige winter een edilkamin fata gekocht denk 13 kw
van beide kachels tot nu toe zeer tevreden
echter ben ik nu opzoek naar een beetje advies
ik ben opzoek naar een pelletkachel om een paar keer per week een x aantal uurtje te laten branden om in men werkruimte van 240 cuub om een aangename werktemperatuur te behalen het hoeft daar dus geen 25 graden en meer te worden
nu ben ik opzoek gegaan naar kachels op kapaza en 2de hands ik merk dat daar spotgoedkope pelletkachels aangeboden worden
nu ik ben niet van gisteren en ik weet wat ik aan de fata betaald heb dan weet ik zelf ook wel dat dit verre van goed gaat zijn om dagelijks te gebruiken
maar zou zo een kachel geen optie zijn om dan te gebruiken in mijn werkruimte of liever ergens een 2de handse zoeken van een gekend merk
mijn budget ligt rond de 1000 euro
alle meningen en reakties zijn welkom