Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 14 gasten

Cerutti, Ikzelf


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+32
Maryline
mindset24
Guess who
ponneke
bertus
XTZ99.25MKII
piet
stalle
Soul
Johnny Derveaux
evert.clonen
erwin
Fleur
Bompa
krusty
Luc B
Groene Ridder
willy1100
grossard.rob
atlasgust
flair
player
john-159
francky
nick1
Jef
turkoois
Block
Philip
knoepken
Uthrex
ss
36 plaatsers

    Elektrische wagen


    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Block wo jan 12, 2011 5:59 pm

    Kernfusie heeft ook nadelen hoor.

    - Zal nog enorm lang duren vooraleer het ingezet kan worden, op de site zelf spreken ze eind deze eeuw, en dan moet alles nog volgens plan gaan.

    - Hoge prijs van R/D dat terugverdient moet worden

    - Radioactief afval en tritium, weliswaar geen uranium maar toch.

    - Kan enkel door grote spelers op de markt komen, de eigenaren van kerncentrales nu.





    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 6:22 pm

    Block schreef:Kernfusie heeft ook nadelen hoor.

    - Zal nog enorm lang duren vooraleer het ingezet kan worden, op de site zelf spreken ze eind deze eeuw, en dan moet alles nog volgens plan gaan.

    - Hoge prijs van R/D dat terugverdient moet worden

    - Radioactief afval en tritium, weliswaar geen uranium maar toch.

    - Kan enkel door grote spelers op de markt komen, de eigenaren van kerncentrales nu.

    Kan inderdaad wat lang duren, maar komen doet het, er is volgens mij geen andere weg! De mens WIL steeds meer energie!!!
    Groeten,
    ss





    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 6:30 pm

    Alles heeft zn nadelen en voordelen, tis maar net wat jij jezelf voorhoud en waar je in gelooft!

    En ik snap Krusty ergens wel, er is zoveel plek en nog willen we allemaal bijelkaar op de lip zitten.

    Echt....en ik hoop datjullie mij een beetje snappen: Mensen zijn totaal doorgeslagen door hetgeen wat ze zelf verzonnen heeft.

    Mensen zijn GEK!

    allemaal.....ik ook.

    Want wat weten we nu eigenlijk? Ga eens na bij jezelf wat je weet, van wie je het geleerd hebt en van wie die het weer geleerd heeft. Je weet wat overgedragen is, maar is dat de waarheid? Als je nameijk in een lange rij mensen een verhaal probeert door te geven....awel...need i say more. Laten we zwijgen over de mensen die bewust de andere mensen iets wijs gemaakt hebben voor eigen genoegdoening. En nu momenteel draait het allemaal om geld. Oke, zijn er ineens meer millue activisten opgestaan? Dan gaan we zonnepanelen en elektrische auto's VERKOPEN. Blijkt dat onzin en is uit verder onderzoek gebleken dat onze vorm van vervuiling puur lokaal is in dicht bevolkte gebieden, tsja...eens kijken wat ze dan weer voor commerciele oplossing aan gaan dragen om het geld (wat ooit is uitgevonden om macht te versterken) uit je zak te kloppen.

    Wist je trouwens dat de hoofdaandeel houder en producent in zonnepanelen SHELL Solar is? (je weet wel, die brandstof gigant) nogmaals, need i say more.

    Sorry voor de offtopic opmerkingen, maar ik heb weer eens zo'n bui he Wink Het maakt het leven wel makkelijker, zo denken. Dan kijk je niet raar op van al die fratsen om je heen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 7:02 pm

    Wil er nog wel ff een happy drive aan geven, ben normaal echt niet zo zuur (maar vindt wel dat mensen eens wat bewuster om zich heen moeten kijken, tis al zo'n zooitje overal)

    Dus doe ik er ff een fimpke bij van een electrische motor (want ik ben gek op motors, als het maar hard en lomp gaat. Wat je al niet kan doen met een paar geschakelde simpele Lihium-Ion accu's

    Elektrische dragrace motor

    Elektrische "auto"

    Das pas "milleu bewuste" fun
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 7:20 pm

    pallette schreef:Wil er nog wel ff een happy drive aan geven, ben normaal echt niet zo zuur (maar vindt wel dat mensen eens wat bewuster om zich heen moeten kijken, tis al zo'n zooitje overal)

    Dus doe ik er ff een fimpke bij van een electrische motor (want ik ben gek op motors, als het maar hard en lomp gaat. Wat je al niet kan doen met een paar geschakelde simpele Lihium-Ion accu's

    Elektrische dragrace motor

    Elektrische "auto"

    Das pas "milleu bewuste" fun
    Jadadde!!!!Om ne keer vlug een boodschapke te moeten doen kan dit tellen!
    Maar dan moet je wel een beetje opletten...
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    Laatst aangepast door cyrre op wo jan 12, 2011 7:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van erwin wo jan 12, 2011 7:24 pm

    cyrre schreef:
    pallette schreef:Wil er nog wel ff een happy drive aan geven, ben normaal echt niet zo zuur (maar vindt wel dat mensen eens wat bewuster om zich heen moeten kijken, tis al zo'n zooitje overal)

    Dus doe ik er ff een fimpke bij van een electrische motor (want ik ben gek op motors, als het maar hard en lomp gaat. Wat je al niet kan doen met een paar geschakelde simpele Lihium-Ion accu's

    Elektrische dragrace motor

    Elektrische "auto"

    Das pas "milleu bewuste" fun
    Jadadde!!!!Om ne keer vlug een boodschapke te moeten doen kan dit tellen!

    met de koffer vol reserve batterijen dan wel Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 8:32 pm

    hahaha das ne goeie, patsen, zonder helm weg vlammen op een stads weggetje met een 500Bhp dragbike en dan.....PATAT!

    Ja das gewoon dom he. Hij had nog geluk dat dat ding niet op volle snelheid was, anders hadden ze hem in een straal van 300 meter terug gevonden in stukjes.

    Grappig, ligt die vent daar plat op zn rug, hoor ik zo'n typische amerikaan "lets do this first, and then we will take care of that...."

    ff de tijd nemen om te plannen terwijl daar iemand met een dwarslesie ligt Wink
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van ss do jan 13, 2011 11:05 am

    krusty schreef:Ja inderdaad mijn visie heeft weinig of niks met electrische autos te maken !

    Misschien een ander topic daarover openen!! heel kwaad

    Maar ja een vlaming die de waarheid zegt of het probleem aankaart is een racist! niet goed

    En toch blijf ik bij mijn standpunt !

    Dus vanavond allemaal kijken VTM telefacts om 22.25 u
    zo kunnen we morgen voortleuteren lachen

    Krusty, ik heb gekeken naar VTM en ik moet zeggen dat de electrische auto voor mij een echte afknapper was! Als je je in de winter verplaatst moet dat zonder de verwarming aan te zetten of je haalt de 50km niet!!! lacher lacher lacher

    Man, man, man, enkel in de stad bruikbaar, mits ze dan nog alle voetpaden bezaaien met laadpalen!
    Wat een afknapper! Eerlijk gezegd heb ik de electrische auto nog OVERschat.
    Er gaat nog een paar jaar studie aan te pas komen vrees ik! Zelfs de verkoper van laadpalen moest toegeven dat hij een tweedehands diesel of benzinekar gekocht had tot de electrische auto "ECHT" bruikbaar is. Dat kan tellen vind ik, dat ze (nog) niet in hun eigen product geloven! amai amai amai
    Allez, ik hoop dat er nu een paar mensen een nuchter en realistisch beeld hebben over de "electric" car!!!!
    Groeten,
    ss duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 12:56 pm

    k moet zeggen t was een pracht van een laadpaal....pfffff.....miserie...miserie


    gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van ss do jan 13, 2011 1:04 pm

    fleur schreef:k moet zeggen t was een pracht van een laadpaal....pfffff.....miserie...miserie


    gr fleur

    Ja, als je vandaag koopt ben je "gerold" i.p.v. gereden vrees ik... amai
    Grtn
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 3:57 pm

    punt is dat opslag van elektriciteit nog veel klio's in beslag neemt voor een actieradius van 100Km.

    Dit wordt het nooit. Ik denk eerder aan auto's op waterstof, want alleen dan kun je voortborduren op de infrastructuur van de huidige auto fabrikanten.

    Als ze allemaal naar vol elektrisch moeten is de switch te groot, met waterstof kunnen ze de huidige motoren simpel ombouwen. Probleem nu is dat de rechten van de waterstof techniek in handen is van Shell en dit dus niet gerealiseerd gaat worden voordat alle olie op is. En dus lacht Shell in zijn vuistje als mensen proberen zo'n elektrisch vehikel te maken, want zij weten dat dat nooit gaat lukken. Want als dat zou lukken had Shell ook die rechten en techniek opgekocht, goedschiks of kwaadschiks.

    Waarom denk je bv dat auto's op zonne energie alleen op project basis gebouwd wordt en noooit verder komt dan een concept? Omdat Shell via het octrooi op zonne energie het gewoonweg niet toestaat dat deze mobielen geproduceerd gaan worden. De techniek voor de beste alternatieve brandstof is er allang, het wordt alleen tegen gehouden omdat eerst alle olie op moet. Daar liggen nog miljarden voor Shell, en die gaan dat niet zomaar opgeven.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 4:21 pm

    ss schreef:
    fleur schreef:k moet zeggen t was een pracht van een laadpaal....pfffff.....miserie...miserie


    gr fleur

    Ja, als je vandaag koopt ben je "gerold" i.p.v. gereden vrees ik... amai
    Grtn
    ss

    Volledig mee akkoord!
    Het feit is dat er ooit wel, betaalbare, functionele, elektrische wagens zullen
    geproduceerd worden. Net zoals rendabele zonnepanelen. De techniek staat niet stil.
    Maar er moeten er nu al verkocht worden om winst te maken en verdere research te kunnen doen.
    Dit kost geld. In onze economie draait het "altijd" rond winst maken.
    Aan de mensen die nu al hun geld spenderen aan zo'n wagen....
    Bedankt naar de toekomst toe, ik zal er misschien ooit ene kunnen kopen die betaalbaar is en goed functioneert, en dit door jullie financiële bijdrage.

    Nu, de mensen die zich toch engageren om een elektrische wagen te kopen zullen wel net als met de zonnepanelen een fiscaal voordeel krijgen en een premie.
    Zo helpen we allemaal een beetje mee aan de vooruitgang. Solidariteit is iets moois!

    Tot in het jaar 2020??? Dan praten we er misschien nog eens over..



    Laatst aangepast door cyrre op do jan 13, 2011 8:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : aangevuld)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 4:58 pm

    De techniek staat niet stil.

    Huh?? De techniek wordt constant tegengehouden. Er IS al veel meer techniek dan wij kennen, denk aan de pc. toen wij de eerste pentium 1 kochten waren ze al bij pentium 4.

    Maar er moeten er nu al verkocht worden om winst te maken

    En dat is helemaal waar, daar sla je de spijker op zn kop. Maar dat dat geld weer in research gestoken wordt geloof ik niet. Met dat geld worden ideetjes bedacht om de bekende concepten uit te diepen en daar weer meer geld mee te verdienen. Het kost namelijk meer dan veel geld om een totaal nieuw iets te bedenken.

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van erwin do jan 13, 2011 7:58 pm

    cyrre schreef:

    Aan de mensen die nu al hun geld spenderen aan zo'n wagen....
    Bedankt naar de toekomst toe, ik zal er misschien ooit ene kunnen kopen die betaalbaar is en goed functioneert,
    en dit door jullie financiële bijdrage.
    Nogmaals bedankt.
    Tot in het jaar 2020??? Dan praten we er misschien nog eens over..


    das met alles zo he
    de eerste zwartwit tv was ook onbetaalbaar
    mensen met geld kochten er 1, daardoor werd het betaalbaar op den duur voor iedereen,
    en begon met aan kleurentv te denken

    idem voor de platte tv of plasmaschermen

    mijn eerste videorecorder met vhscassette kostte in 1986 34995 BFR
    en nu 1/10?


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Block do jan 13, 2011 8:05 pm

    Pallette

    Je verwart je volgens mij de nimh-batterijtechniek die is opgekocht door chevron, en mocht daarna maar in beperkte mate in een auto aanwezig zijn.

    Waterstof op zich patenteren is enorm moeilijk, maar vraagt enorm veel electriciteit om te maken.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van erwin do jan 13, 2011 11:47 pm

    hasselt lees steve springt op de kar

    100 gratis wagens
    opladen de rekening gaat van je gsm rekening

    Shocked

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4419
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van krusty zo jan 15, 2012 10:57 pm

    Hoe zit dat hier , heeft al iemand naar het autosalon geweest en iets gekocht ?? hybride of electr......

    Ik ben niet geweest en ga ook niet ......ik heb wel windowshopping gedaan bij renault Valkeniers in Outer.
    Mijn goesting stond binnen de FLUENCE Z.E. maar een beetje duur , om en bij de 28.000€

    De KANGOO Z.E. is met zijn 20.000€ veel interessantere prijs........
    maar het model is nie mijn goesting , zo LOMP !!

    Wat me ook tegenhoud is de battery in lease 80 € per maand.

    Waarom zouden die batteryen momenteel alleen in lease verkrijgbaar zijn en niet te koop ????

    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Jef ma jan 16, 2012 12:35 am

    Battery in lease 80 € per maand dit kan in de klant zijn voor of nadeel werken.Stel dat ze na 2a3 jaar al de geest geeft?wat mogelijk is,dan ben je wel blij dat ze in lease is want dan krijg je gewoon een nieuwe.Als je weet dat een batterij van een fiets al 600€ kost dan wil je niet weten wat die van een wagen kost.
    Ik vind dit medium nog wat jong om in zoiets vetrouwen te hebben nog even wachten kan alleen maar beter worden met de tijd.Ook de acciradius is wat klein en vooral zijn er nog veel te weinig laadpunten.Bij de aankoop van zo'n wagen is het zeker aan te raden om je bij touring wegenhulp aan te sluiten voor als je is leeg komt te staan.


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Fleur ma jan 16, 2012 9:12 am

    ze verbieden ons bijna van op elektriciteit te stoken en langs de andere kant zouden we allemaal zo vlug mogelijk met die DURE elektrische wagens moeten rijden .....


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4419
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van krusty ma jan 16, 2012 12:57 pm

    EN het ziet er niet goed uit sedert zaterdag zijn ook de olieboorputten stilgelegd van het grootste olieexploitatie land van Afrika (NIGERIA) wegens de prijsverdubbeling van de olie.Wij zullen ook de terugslag ervan krijgen.

    Had de oliecrisis van de jaren '70 langer geduurd dan was reeds langer de electrische wagen in opmars.
    Maar de plannen zijn de frigo weer ingegaan toen de benzineprijs terug zakte tot een normaal niveau
    Hopelijk blijft hij nu hoog, dat kan alleen maar een motivatie zijn om verder te werken aan deze wagens.

    Alle nieuwe dingen(uitvindingen) zijn in den beginne duur , zie maar de zeer energiezuinige LED TV)

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van ss ma jan 16, 2012 1:08 pm

    Net weer groot olieveld gevonden in het noorden!!!!
    Er is nog hoop spring
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Fleur ma jan 16, 2012 1:20 pm

    op noord en zuidpool olie in overvloed....

    maar waar blijft die goedkope chinese elektrische wagen ?
    de elek- fietsen zijn hier al een tijdje (199 euro stuk)
    maar wat dan met onze werkgelegenheid hier ?


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4419
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van krusty ma jan 16, 2012 2:12 pm

    Hoe werkgelegenheid ????...welke werkgelegenheid ???????
    Wie wil werken , wie zoekt die vind !!maar het moet tegenwoordig allemaal op de schoot gebracht worden bij de pampergeneratie!!

    Hier bij onzen bakker hangt al 6 (ZES MAAND) een formulier uit ....bakker gevraagd !!!! en winkelpersoneel gevraagd voor week en weekend !!......tot hiertoe geen reacties, dat zegt genoeg hé!!
    Maar ja voor 100 € meer dan de werkloosuitkering, moeten vroeg opstaan dat is teveel gevraagd, maar een gans weekend uitgaan ,zuipen en dansen en den onnozelen uithangen dat wel !!

    199 € voor electr. fiets in den Aldi zeker , nie lachen hé daar kun je alleen mee in uw garage rondrijden en zorg dat hij niet nat wordt , kwaliteit kost wel iets meer !!

    Die olie in het noorden , van wie is dat grootste deel....Rusland !! Die zullen er ook de max uithalen !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gast ma jan 16, 2012 2:26 pm

    denk dat een LPG auto de beste keuze is,
    LPG is trouwens een gas dat verloren raakt bij het optrekken van olie uit de grond, dit branden ze een deel oftewel direct nutteloos op in de lucht of vangen ze op.

    oke elektrische auto's stoten geen directe co uit maar wel ergens anders... waar de centrales liggen natuurlijk, en groene energie zal nooit genoeg kunnen zijn om de hele wereld van alles en nog wat te voorzien zoals toekomstige auto's, de huizen, de verwarming van huizen, industrie,... dus brandstof blijft toekomst. en groene energie is al een deel uitgesloten... ja hoor onze maatschapij is afhankelijk van olie en dat zullen we altijd gaan betalen.

    rijden we toch elektrisch, ja dan slaan ze de elec ook op he dat is al duidelijk.

    En 1kw elec is meschien goedkoper dan 1 kw brandtof, maar weet dat 1kw elec ongeveer 3kw grondstof nodig geeft om op te wekken (dus x3 co uitstoot...) affraid . waar is dat milieu voordeel? niet he, + baterijen maken en terug recicleren, al die hemische producten...

    De maatschapij probeerd altijd nieuwe producten aan te smeren om de markten draaiende te houden met leugentjes en foefjes maar tot dat iedereen er 1 geeft en dan ons wijs maken dat we slecht bezig zijn en dan de taxen op te slaanen de zakken gaan vullen (zoals de diesel deze dagen)
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Jef ma jan 16, 2012 5:38 pm

    Zonnepanelen op je garage leggen he kost amai eenmalig.
    Fleur die electrische fietsen van 199€ dat zal wel een tipfout zijn veronderstel ik werken
    Wij hebben er in mei 2 gekocht kostprijs net iets boven de 5000€ voor de 2.
    Ge hebt er bijna een mooie 2de hands auto voor schandalig maja het is wat de gek er voor geeft geek


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4419
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van krusty ma jan 16, 2012 6:35 pm

    Voor een beetje kwaliteit moogt ge toch al rap 2000 € tellen.

    Gesponsorde inhoud


    Elektrische wagen - Pagina 3 Empty Re: Elektrische wagen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:38 pm