van mikelbikel zo jan 07, 2018 5:29 pm
Ik vind het jammer dat mijn vraag zulks discussie heeft geprovoceerd. Ik begrijp en respecteer het standpunt van Erwin, ook van de anderen. Wie geen zin heeft om te antwoorden of zo, dan is dit hun keuze natuurlijk. Maar hen afstraffen is toch iets te. Heb ikzelf al iemand daadwerkelijk kunnen helpen op dit forum, ik denk het niet. Ben ikzelf al geholpen? Jazeker! Dit forum en zijn beheerders en bezoekers hebben mij al héél wat centen bespaard. Toch is het duidelijk dat het wel bijna altijd dezelfde personen zijn die zich de moeite doen! Zelf blijf ik een regelmatige volger en waar, tot zover mijn kennis bereikt, zal ik toch een poging doen om een al dan passend antwoord te bieden...
@ doeken & vovpvi, bedankt, nu weet ik tenminste dat er toch iets mis moet zijn
@ Erwin, nogmaals veel dank voor je steeds grote inzet. En nu nog zoeken naar dat lek. Ik begrijp niet vanwaar dit nog zo kunnen komen en waar ik nog zou moeten zoeken, alle zichtbare dichtingen - pakkingen zien er goed uit. Testjes met zeepsop (zoals je gasleidingen controleert) geven niks. Voorlopig brandt de kachel weer goed en als alles goed gaat zal ik na dit seizoen toch maar eens de technieker laten komen...