Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

2 plaatsers

MCZ Stream & domotica - upgrade firmware

Jeanke111
    Pelletje
    Pelletje

Man Aantal berichten : 24
    Registration date : 06-12-16

MCZ Stream & domotica - upgrade firmware Empty MCZ Stream & domotica - upgrade firmware

Bericht van Jeanke111 ma feb 26, 2018 11:14 am

Omdat mijn Edilkamin Tiny niet krachtig genoeg was om het huis warm te krijgen heb ik hem vervangen door een MCZ Stream Comfort Air 12KW.
    Ik heb hem tweedehands gekocht maar nog wel maar nog wel wat voor betaald aangezien het aanbod schaars is.
    Nu had ik nog enkele vraagjes:
    Mijn Tiny kon ik via een potentiaalvrij contact opstarten met domotica. Weet er iemand misschien of er bij MCZ ook een soortgelijk contact aanwezig is?
    De MCZ wifi module is met zijn 4-500 euro namelijk waanzinnig duur en enkel aan/uit is voldoende.
    Verder zou ik er ook nog graag de laatste nieuwe firmware opzetten maar heb voorlopig nog geen dealer.
    Onderhoud en zaken vervangen zoals gloeiplug, ventilators, doe ik namelijk het liefste zelf. Firmware/software upgraden zou eenvoudig zijn via USB-stick.
    Alvast bedankt voor jullie reactie!
    erwin
    erwin
    Admin

Man Aantal berichten : 32477
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

MCZ Stream & domotica - upgrade firmware Empty Re: MCZ Stream & domotica - upgrade firmware

Bericht van erwin ma feb 26, 2018 12:17 pm

een dealer zoeken via onderstaande link en daar een firmware update aanvragen.
    meestal komt er dan een technieker van importeur fero ter plaatse.
    die weet ook wel of er een potentiaalvrij contact op de print zit...

http://www.fero.be/nl_BE/dealers

Het is nu wo nov 27, 2024 7:09 pm