van Guess who vr nov 20, 2020 12:33 pm
De installateurs is nog grootste probleem niet. Op een 2 woning heb ik er 6 weken geleden laten leggen ( besteld 10 weken geleden ) De keurders daar en tegen zijn groot probleem, vandaag kwamen ze pas keuren ( goedgekeurd :-) ) en gelukkig dat dit door de installateurs voorzien was anders was het 9/10 geen keuring meer dit jaar en dan ja je raad het al dan val je onder de nieuwe regeling en dan krijg je dat premietje en vr de rest een vergoeding per niet gebruikte KWH van 1/10 van wat het jezelf kost bij verbruik.
Een kennis die er op zelfde moment bestelde en ook op zelfde moment liet instaleren maar waar de keuring niet inb zat belde vorige week en 7 tal keurders.....................geen enkele kon/wou nog keuren voor nieuwjaar ............bij Vincotte zat hij meer dan een 1/2 uur aan t antwoord apparaat zonder dat hij iemand aan de lijn kreeg, reserveren via de website werkte niet.
Toen ik het er met mijn keurder overhad knikte hij bedenkelijk en voegde er aan toe " de miserie begint pas al ge afkeurd , dan begrijpen de mensen helemaal niet dat je zeker voor nieuwjaar niet kan terug komen " Hij voegde er nog aan toe , het is de dag van "goedkeuring" niet die van afkeur die in aanmerking komt voor in welke regeling je valt.