Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 9:26 pm

    Hoi,

    Ik lees al een tijdje mee op dit forum, dus werd het wel eens tijd om mij aan te melden.
    Zelf heb ik al ongeveer een 2 tal jaar een pelletkachel, een Anselmo Cola Orion meer bepaald.
    Deze lijkt bijna zijn laatste adem te hebben uitgeblazen, maakt soms het geluid van een opstijgende vlieger, achterwand van de vuurkamer is gebarsten en in twee jaar nog nooit een deftig onderhoud gekregen.
    De firma waar we hem hebben gekocht neemt het niet zo nauw met de service achteraf, na 10-tallen telefoons zijn ze hier nog nooit over de vloer geweest.

    Dus nieuwe kachel.
    Wij hebben ons oog laten vallen op het merk MCZ.
    Het is voor een ruimte van ongeveer 40m2, dus ik denk dat ik wel zal toekomen met een 8kw, deze die we nu hebben is een 9kw en daar komen we ruimschoots mee toe.

    Wat denken jullie van MCZ kachels en welke stellen jullie voor.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 9:31 pm

    Jodevlo schreef:Hoi,

    Ik lees al een tijdje mee op dit forum, dus werd het wel eens tijd om mij aan te melden.
    Zelf heb ik al ongeveer een 2 tal jaar een pelletkachel, een Anselmo Cola Orion meer bepaald.
    Deze lijkt bijna zijn laatste adem te hebben uitgeblazen, maakt soms het geluid van een opstijgende vlieger, achterwand van de vuurkamer is gebarsten en in twee jaar nog nooit een deftig onderhoud gekregen.
    De firma waar we hem hebben gekocht neemt het niet zo nauw met de service achteraf, na 10-tallen telefoons zijn ze hier nog nooit over de vloer geweest.

    Dus nieuwe kachel.
    Wij hebben ons oog laten vallen op het merk MCZ.
    Het is voor een ruimte van ongeveer 40m2, dus ik denk dat ik wel zal toekomen met een 8kw, deze die we nu hebben is een 9kw en daar komen we ruimschoots mee toe.

    Wat denken jullie van MCZ kachels en welke stellen jullie voor.


    hoi
    hier zeer tevreden over
    geen klachten ,en brandt alle pellets zonder morren ;-)
    mvg jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 9:33 pm

    Ssssssssssssssssssst........ik zeg niks over allesvreter !
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31493
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van erwin zo dec 05, 2010 9:39 pm

    Jodevlo schreef:
    Zelf heb ik al ongeveer een 2 tal jaar een pelletkachel, een Anselmo Cola Orion meer bepaald.
    Deze lijkt bijna zijn laatste adem te hebben uitgeblazen, maakt soms het geluid van een opstijgende vlieger, achterwand van de vuurkamer is gebarsten en in twee jaar nog nooit een deftig onderhoud gekregen.
    De firma waar we hem hebben gekocht neemt het niet zo nauw met de service achteraf, na 10-tallen telefoons zijn ze hier nog nooit over de vloer geweest.

    Dus nieuwe kachel.


    Uw garantie is 2 JAAR Smile
    Ik zou dus gaan voor een nieuwe GRATIS kachel

    Als je installateur problemen maakt hieromtrent,
    ga dan rechtstreeks naar de invoerder
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van ann zo dec 05, 2010 9:43 pm


    Een nieuwe kachel na 2 jaar lijkt me toch ook wel sterk.
    Mag ik vragen van waar je bent ? Ik kan je misschien per pm de gegevens van een technieker doorgegeven die op zijn vroeger werk met dat merk werkte en nu zelfstandige is (in een andere branche). Ik kan hem dan in contact brengen met de Waalse importeur indien er stukken nodig zouden zijn.
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van ann zo dec 05, 2010 10:07 pm

    @erwin ik vrees dat dat niet veel zal uithalen in dit geval want installateur was invoerder

    Gesponsorde inhoud


    Aankoop nieuwe pelletkachel. Empty Re: Aankoop nieuwe pelletkachel.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 12:33 pm