Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

mic


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 1:36 pm

    Heb een mcz club 11,5kw gekocht.
    Bij Eco-heating in Eksel was daar eens gaan kijken hebben dit weekend opendeur.
    Nu nog even wachten op plaatsing hoop dat ik er een goeie koop heb meegedaan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 4:50 pm

    proficiat

    hoeveel kubiek moet je hiermee verwarmen ?
    als hoofdverwarming ?
    wat was de prijs dat je betaald hebt ervoor als ik mag vragen

    groeten jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 7:54 pm

    ik ga hem gebruiken als hoofdverwarming en ga het luchtkanaal doortrekken naar boven in de hal.
    De prijs ga ik hier niet bekent maaken maar heb er een dubbelwandig rookkanaal bij gekocht..
    ben naar verschillende geweest en hier kreeg ik het beste gevoel bij goede uitleg geen gezever.
    Heb een paar referentie adressen gekregen en deze waren ook content ervan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast ma okt 11, 2010 7:35 pm

    Heb er mijn buizen voor de aansluiting op de schouw gekocht , en moet zeggen goede service ook al had ik mijn kachel van de makro , is een aanrader Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast ma okt 18, 2010 11:13 am

    Hallo Britt,

    Ook proficiat gewenst;-). Ik ben ook bij EcoHeating geweest, en Steven heeft me de Club 11,5 kW ook voorgesteld met als alternatief de Musa.
    Wat heeft hij opgegeven als levertermijn? Wil ook gaan bestellen, maar moet dat toch eerst zeker weten.
    En ja, het is al gevraagd: hoeveel m³ ga je ermee verwarmen?

    Groeten,
    Peter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gast ma okt 18, 2010 4:02 pm

    Beste, Daar hoef je geen schrik voor te hebben, een zeer goede aankoop wat je hebt gedaan.
    Full active systeem met thermostatische afstandsbediening & als je de comfort air versie hebt gekozen 2 apart regelbare ventilatoren.
    veel succes ermee toegewenst.
    De Mcz Club & de Musa zijn identiek hetzelfde toestel op het verschil na dat de club met kermaiek panelen bezet is en de Musa plaatstalen zijpanelen heeft.

    Groeten.

    Gesponsorde inhoud


    aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit Empty Re: aankoop nieuwe kachel mcz 11,5kw club wit

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 4:20 pm