Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 11 gasten

Flamingo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+68
kenzo229
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
tabasco
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
72 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast vr dec 28, 2012 6:14 pm

    Rene,welkom op het forum Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast vr dec 28, 2012 6:26 pm

    Hallo allemaal,ben ook nieuw hier.Ben volop informatie aan het vergaren om uiteindelijk ook een pelletkachel te kopen.
    Heb momenteel nog een Scan Andersen 6Kw houtkacheltje,maar met 65m2 is dit toch een beetje de grens als het buiten echt gaat vriezen.
    Ben dus aan kijken voor 8 tot 11Kw qua pelletkachel.
    Zijn er ook al menssen die de kachel uit Italië hebben gehaald.
    Ben zelf nogal technisch en ben niet zo bang om er zelf aan te moeten werken.
    Tenslotte hebben we ook nog dit mooie forum Smile
    Goede tips zijn altijd welkom

    Grtz Rene
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast vr dec 28, 2012 6:31 pm

    Rene & Rene,

    welkom op het forum en veel leesplezier gewenst.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast za dec 29, 2012 12:53 am

    Hallo Allemaal,

    Ik ben Dirck, Blokker dus een Hollander die dicht bij een voordelige pellet fabriek woont op maar 17,8 Km afstand en als er andere zijn die ook in Noord Holland wonen of willen rijden... er is daar altijd al een scherpe prijs en kwantum korting is mogelijk, dus net als de actie in Limburg....

    De Anselmo Cola komt er aan dus er brand nog even niets.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31538
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van erwin za dec 29, 2012 1:04 am

    dirck2,

    welkom op het forum..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 11:14 am

    Hoe kom je hier terecht? Via google
    Waarom een pelletkachel? sfeer en de warmte als bijverwarming
    Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?heb een extra flame baby fiamma nera gekocht in occasie is maar 2 jaar oud maar ben op zoek naar de handleiding die was er niet bij

    Welke pellets gebruik je?nog geen moet ze nog instaleren
    Ben je tevreden van je pelletkachel?
    weet het nog niet
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 11:29 am

    Ginatje,

    welkom op het forum en veel leesplezier. Handleidingen zijn na vijf zinvolle berichten per PM aan te vragen bij admin Pedro, ik heb die van jouw kachel niet in de lijst zien staan. Gewoon deelnemen aan de discussies in de topics en vragen stellen, dan krijg je zeker antwoorden.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 3:43 pm

    Hallo mensen,

    Ik ben Sven, 35 jaar en woon in het zuiden des Nederland precies op de grens met Belgie (letterlijk laatste huis). Wij hebben een EdilKamin Seven en gebruiken deze in ons gastenverblijf / mancave :-)
    Er zijn wat probleempjes met roet, rook en error meldingen en hoop hier wat info te vinden.
    Groeten,

    sven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 3:48 pm

    Welkom Sven,

    veel leesplezier op het forum en door actief te zijn in de betreffende topics vind je hopelijk de antwoorden op de vragen die je hebt.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 3:50 pm

    Ik wil ook wat actiever zijn. Ik vind het geweldige techniek en wie weet kan ik met mijn ervaringen ook weer iemand helpen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 7:35 pm

    dubbele post verwijdert


    julie,


    je berichten staan ondertussen in de juiste topics...
    makkelijkst als je onder de grijze balk bovenaan de pagina, op 'jou berichten bekijken' klikt,
    dan vind je alles snel terug...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast do jan 03, 2013 1:27 pm

    Ik ben Martin van Persie uit hoenderloo.
    Ik heb een Ningbo HP24 pelletkachel en op zich bevalt hij wel.
    Het enige probleem is dat hij met de huidige buitentemperatuur
    iets te hard brand, 2 uur aan en daarna een uur uit is op dit moment
    nog de enige optie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast do jan 03, 2013 1:53 pm

    Martin,
    welkom op het forum en veel leesplezier.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gast do jan 03, 2013 2:29 pm

    Hallo,

    Ik ben Bart en heb momenteel wat problemen met mijn pelletkachel. Door op google wat informatie op te zoeken ben ik op dit forum uitgekomen.

    Groeten,
    bart









    Laatst aangepast door BartVDE op do jan 03, 2013 3:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 40 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 3:43 pm