Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

GTS, krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 7:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 10, 2019 7:51 pm

    Hallo
    wij hebben al enige tijd een biomassaketel in de loods staan.
    Deze vraagt nu onderhoud en omdat daar alle onderdelen van uit Polen moeten komen hebben wij gezocht naar een alternatief.
    Wij hebben nu een Ecoteck Venezia.
    Wij hebben geen gasaansluiting in huis vandaar het alternatief van een pelletkachel

    joyce
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Nieuw op het Forum

    Bericht van Gast ma nov 11, 2019 6:32 pm

    Hallo ik ben Hans.
    Ik heb nog geen pelletkachel maar op 2 december aanstaande wordt er bij ons een Nordic Fire Vesper geïnstalleerd met een nieuw rookkanaal door het platte dak heen.
    Ik heb wel al 20 zakjes Comfort pellets besteld die kopmen aanstaande zaterdag binnen.

    Ik heb al veel gelezen op dit forum en vind het allemaal erg interessant.

    Groeten, Hans.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Hallo

    Bericht van Gast ma nov 25, 2019 1:10 pm

    Hoi, ik ben Gert en heb 2 pelletkachel en ben zeer geïnteresseerd in de optimale settings voor het meeste rendement en de beste soorten pellets.
    Greetz,
    Gert
    Irbe
    Irbe
    Starter
    Starter


    Vrouw Aantal berichten : 8
    Registration date : 17-12-19

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Even voorstellen

    Bericht van Irbe di dec 17, 2019 6:44 pm

    Hallo, ik was vroeger al geregistreerd lid maar misschien was ik te lang weg gebleven want kon ket meer inloggen. Ik heb een inbouw Sara van Ravelli sedert een 7 tal jaar. Heb me terug geregistreerd omdat ik op zoek ben naar een goede prijs voor de aankoop van pellets. Dus wie tips heeft, hoor ze graag.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31537
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin di dec 17, 2019 8:13 pm

    welkom terug.
    onder de 4€ is er momenteel weinig te vinden.
    misschien hier eens informeren naar de prijs van saniflor pellets: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    elke zaterdagmorgen passeren ze in uw gemeente dus geen gerij meer...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Irbe
    Irbe
    Starter
    Starter


    Vrouw Aantal berichten : 8
    Registration date : 17-12-19

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Irbe wo dec 18, 2019 4:30 pm

    Dank voor de info !
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 05-12-11

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Fleur wo dec 18, 2019 6:28 pm

    elite zit ook nog ruim onder de 4 euro irbe


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do jan 16, 2020 5:43 am

    Hallo Allemaal,

    Mijn naam is Bjorn, ik ben woonachtig in SInt-Truiden ( Limburg, Belgie).
    Ik ben 27 jaar en heb sinds kort (Augustus 2019) een woning samen met mijn vrouw gekocht.

    Mijn ouders hebben altijd een pelletkachel gehad (en nu nog steeds) en omdat k hier zelf mee opgegroeid ben hebben wij voor in onze eigen woning ook een pelletkachel gekocht (Edilkamin Funny 11KW).

    De reden waarom ik mij hier op dit forrum heb aangesloten is omdat ik hier heel veel hoop te leren van pelletkachels (afstellen, aanpassen, problemen oplossen, onderhoud zelf uitvoeren,...), omdat je soms zelf heel lang moet wachten voor je ofwel een goede een technieker over de vloer krijgt of een technieker die soms zelf niet bekwaam is of het probleem maar half oplost.

    Alvast bedankt om mij hier toe te laten.

    Groetjes,

    Bjorn
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do apr 23, 2020 6:24 pm

    Hallo,

    Ik ben bart.

    Ik heb sinds februari 2020 een mcz philo.

    Gekocht bij broucke. Ben er zeer tevreden van.

    Ik stook momenteel olimp pellets omdat dot volgens broucke de beste zijn en omdat ik anders mijn garantie zou verliezen als ik andere brand. En ook omdat ze de kachel op deze korrels hebben afgesteld.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty voorstellen

    Bericht van Gast vr mei 01, 2020 12:34 pm

    goede dag

    ik ben Niels en woonachtig in zeeland

    ik heb sins kort een edelkamin hydrofox draaien vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum
    om meer te weten te komen

    ik ben het forum nog aan het leren te gebruiken
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma jul 06, 2020 8:35 am

    Hallo Forum gebruikers,

    Ik ben Raymond en gebruik nu ruim 5 jaar een pelletkachel.
    Het is een Rika. Met deze kachel verwarmen we gans onze beneden.
    Ik heb diverse merken pellets gebruikt, Badger steekt er hier wel bovenuit.
    Ik hoop via dit forum wat ervaringen van andere gebruikers te lezen over pellets.
    Raymond
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty voorstellen

    Bericht van Gast zo okt 04, 2020 8:38 pm

    even voorstellen
    hoi ik ben  iwan 47 jaar woonachtig in gelderland
    ik heb al een tijdje een pelletkachel vanwege de lekker warmte t.o.z van cv
    ik heb een extraflame ketty
    ik stook al jaren met agriselekt pellets
    ik ben het forum nog aan het leren te gebruiken
    Gr. forumleden
    Paul
    Paul
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 38
    Leeftijd : 64
    Registration date : 01-10-20

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Ff voorstellen vanuit middel Limburg. NL

    Bericht van Paul ma okt 05, 2020 10:47 am

    Beste pelletkachelfanaten,
    Ik ben al een aantal jaren fan van pelletkachels: lekker warm wanneer we het willen.
    Ik vind het leuk te lezen over verschillende types van stoken en verschillende pellets, goede en goedkope Wink.
    En natuurlijk heb ik soms vragen, waarvan de meeste worden opgelost door te lezen in dit forum.
    We hebben een Artel Julia en sinds kort een Edilkamin Seven (tweedehands).
    Paul
    InekeG
    InekeG
    Starter
    Starter


    Vrouw Aantal berichten : 10
    Registration date : 30-11-20

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Weer opnieuw lid

    Bericht van InekeG ma nov 30, 2020 1:30 pm

    Goedendag,

    Ik zal me opnieuw even voorstellen, ik ben hier al eerder lid geweest maar lang inactief.
    Mijn naam is Ineke, woon in Zuid-Limburg. Wij hebben sinds september 2012 een
    Edilkamin Seven ( Lilia plus ).

    Groeten
    Ineke

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast ma dec 07, 2020 9:51 am

    Hallo allemaal,
    Ik ben Tejo en ik reeds 12 jaar een Last Calor Zoë.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty hallo ik ben roger jacobs

    Bericht van Gast zo dec 27, 2020 2:03 pm

    hallo ik ben Roger
    ik heb een edel kamin Nara plus die we nu 1 jaar hebben
    en de pellets wat ik gebruik zijn de Qlimp
    ik heb me lid gemaakt om te leren hoe je de pelletkachel beter kunt benutten enz
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4753
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pedro ma dec 28, 2020 5:01 am

    Allen welkom hier!Opvallend veel nederlanders als nieuwe leden de laatste tijd Laughing tof


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31537
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin ma jan 04, 2021 1:43 pm

    nog eens herhalen dat dit topic dient voor zich kort voor te stellen.
    vragen en problemen graag in een gepast topic in het juiste forumgedeelte posten.





    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za jan 16, 2021 2:19 pm

    Kan iemand mij helpen met instelling xxxxxxxxxxxx

    zie vorig bericht !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo jan 17, 2021 8:24 am

    k ben joepie en woonachtig in bocholt belgie

    ik heb sins kort een edelkamin seven draaien vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum
    om meer te weten te komen over deze kachel in verband met instelling en deze aan te passen als dat nodig is hoop dat dit forum mij kan helpen

    ik ben het forum nog aan het leren te gebruiken
    Paul
    Paul
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 38
    Leeftijd : 64
    Registration date : 01-10-20

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Paul zo jan 17, 2021 9:26 am

    Hoi Joepie, voor de Seven kan je echt een hele boel tips and trick vinden in dit forum. Wij hebben er ook een en zijn er zeer tevreden mee. Succes met je zoektocht.

    Mede Seven fan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do jan 21, 2021 1:32 pm

    Goedemiddag,

    ik ben Patrick, sedert (ik denk) 2006 bezit ik een pelletkachel. Dit was toen een Edilkamin, een insert model. Intussen verhuisd en een 4-5 tal jaren terug een Rika Domo aangeschaft, welke tot nu toe mij nooit in de steek gelaten heeft. De laatste jaren gebruik ik vooral de pellets die via Colruyt groep verdeeld worden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr feb 12, 2021 11:48 am

    hallo,

    ik ben wim, was hier een jaar of 11-12 geleden actief.
    ik heb een edilkamin marea die tot nu toe atijd perfect gedraaid heeft en zonder ook maar enige kosten.
    kom vooral terug omdat ik nu we met een probleem zit.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo feb 14, 2021 6:34 pm

    Hallo ik ben stief
    Ik heb ziens een half jaar pellet kachel ik heb deze aan geschat voor in mijn veranda
    Nu is deze in fout code gevallen en mijn schoonvader had mij dit forum voorgesteld dus bij deze groeten iedereen en kom ik hier tot de oplossing alvast dank u 👍
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo feb 24, 2021 1:19 pm

    Hoi Allemaal !

    Ik ben Griet Boersma .
    We hebben heel lang mogen genieten van een palletkachel . Maar wonen nu in een huurhuis , en de kachel gaat naar onze dochter die er dankbaar gebruik van maakt .
    Het is een “tweedehandsje” : een Ecoforest Vigo .
    Ik ben lid geworden van dit forum omdat we de gebruiksaanwijzing kwijt zijn van deze kachel .
    Dus ik hoop dat iemand ons kan helpen !
    Groetjes uit Friesland !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di maa 16, 2021 8:14 am

    goede morgen iedereen, mijn naam is hans.
    jaren terug ben ik ook lid geweest van het pelletforum!
    wij hadden toendertijd een edelKamin gekocht zonder de belangrijke (technische)informatie.
    buiten het boekje "installatie, gebruik en onderhoud", was er niets.
    wel geprobeerd om wat meer informatie te krijgen maar de leverancier gaf niet thuis.
    dank zij het forum kunnen we nu ons prima behelpen.
    nu weer lid van het forum om op deze wijze nog wat bij te leren van de ervaring van andere forum gebruikers.


    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 31 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 11:43 am