Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

knoepken


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+23
turkoois
zonnetje
player
boxke
praque
francyd2
erwin
jeanhup
ann
Spike318
ZaurusUser
Annejanne
krista
Block
Philip
Geert
plejo
pellbox
pedro
Relax
noizz
steven
Jef
27 plaatsers

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31576
    Registration date : 15-02-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van erwin di jan 11, 2011 1:07 pm

    andolou schreef:
    erwin123 schreef:

    wettelijk heb je steeds 2j garantie dacht ik toch

    dacht ik ook erwin blijkbaar op industieel materiaal niet en omdat het rechtstreeks via importeur is zonder winkel er tussen ,dat is hetgeen dat er mij hier verteld is hoor ....


    1j is vlug om hoor
    persoonlijk kocht ik dan toch liever via de winkel
    dan heb je 2j garantie
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 1:09 pm

    erwin123 schreef:
    andolou schreef:

    dacht ik ook erwin blijkbaar op industieel materiaal niet en omdat het rechtstreeks via importeur is zonder winkel er tussen ,dat is hetgeen dat er mij hier verteld is hoor ....


    1j is vlug om hoor
    persoonlijk kocht ik dan toch liever via de winkel
    dan heb je 2j garantie

    ja erwin iedereen daarom mijn vraag aan cyrre wat hij bij de zijne heeft gehad hé ,David de verkoper zal dit hier wel mee volgen hé dus David als je wilt mag je gwoon antwoorden hiere hoor . Cool

    Zal wel maar deze avond zijn als hij wil antwoorden is heel den dag op de baan hé ,ik ga nu werken hoor tot deze avond dan hé allemaal
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss di jan 11, 2011 2:17 pm

    Andolou, spijtig je te moeten tegenspreken, de firma waar je mee onderhandelde gaf je verkeerde info, ze zijn namelijk verplicht aan een particuliere consument om TWEE jaar garantie te geven. Dit is volgens de Europese wetgeving, dus verhaal klopt niet, koop gerust die stofzuiger, als die stofzuiger het opgeeft na meer dan 1 jaar kan de verkoper proberen bewijzen dat de fout bij jou ligt (foutief gebruik bijvoorbeeld), anders draait hij op voor de kosten! Zijn één jaar garantie klopt wel als hij verkoopt aan PROFESSIONELE klanten, zeg maar aan je pelletkacheldealer bijvoorbeeld, dat is dan een professioneel en dus voorziet de wet dat dit toestel veel zwaarder zal gebruikt worden. Aks jij een particulier bent zonder BTW-nummer en zonder handelsregister dan heeft de vriendelijke mijnheer David een probleem vrees ik.
    David, als je meeleest, lees eens de Europese garantievoorschriften (zie site Fod Economie). study

    Enne, ik ga ook zo'n Floorpul kopen denk ik... Goed spul, al zijn hun verkopers niet op de hoogte van de correcte wetgeving klop
    Vriendelijke groeten,
    ss duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 3:17 pm

    [quote="andolou"


    ja erwin iedereen daarom mijn vraag aan cyrre wat hij bij de zijne heeft gehad hé ,David de verkoper zal dit hier wel mee volgen hé dus David als je wilt mag je gwoon antwoorden hiere hoor . Cool
    [/quote]

    Ik kan daar niet op antwoorden,
    De factuur is blijkbaar niet meer in ons bezit.
    Mijn secretaresse (vrouwtje) vindt de factuur niet meer.
    Ik heb gebeld naar de schoonmaakwinkel, tel+gsm,
    niemand thuis blijkbaar, ik blijf proberen...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 6:15 pm

    ss schreef:Andolou, spijtig je te moeten tegenspreken, de firma waar je mee onderhandelde gaf je verkeerde info, ze zijn namelijk verplicht aan een particuliere consument om TWEE jaar garantie te geven. Dit is volgens de Europese wetgeving, dus verhaal klopt niet, koop gerust die stofzuiger, als die stofzuiger het opgeeft na meer dan 1 jaar kan de verkoper proberen bewijzen dat de fout bij jou ligt (foutief gebruik bijvoorbeeld), anders draait hij op voor de kosten! Zijn één jaar garantie klopt wel als hij verkoopt aan PROFESSIONELE klanten, zeg maar aan je pelletkacheldealer bijvoorbeeld, dat is dan een professioneel en dus voorziet de wet dat dit toestel veel zwaarder zal gebruikt worden. Aks jij een particulier bent zonder BTW-nummer en zonder handelsregister dan heeft de vriendelijke mijnheer David een probleem vrees ik.
    David, als je meeleest, lees eens de Europese garantievoorschriften (zie site Fod Economie). study

    Enne, ik ga ook zo'n Floorpul kopen denk ik... Goed spul, al zijn hun verkopers niet op de hoogte van de correcte wetgeving klop
    Vriendelijke groeten,
    ss duivel

    Toch even reageren. Op alle professionele toestellen zit eigenlijk 1 jaar garantie (soms zelfs maar 6maanden). Dit omdat garantie (ook de wettelijke garantie) geld op fabricatie fouten. Nu gaat niemand (professionele winkel die graag klanten behoud) moeilijk doen mocht er een defect zijn na 1,5jaar en het duidelijk om een fabricatie fout gaat. "Fabricatie fouten" zegt het eigenlijk al zelf. Hier komt slijtage of welk ander defect dan ook, niet in aanmerking voor garantie, zelfs niet na 5 weken. Koop maar eens een nieuwe stofzuiger en laat deze maar eens 5weken aan 1 stuk op staan mss dat je 1x een nieuwe krijgt maar zeker geen 2de keer. Daarom dat voor professionals 1 jaar voldoende is. Een prof gebruikt zijn apparaat in principe elke dag. En mocht in het toestel dan een fabricatie fout hebben dan gaat dat zeker tijdens dat jaar naar boven komen. Bij particulieren ligt dat vaak anders. Particulier gebruik is vaak sporadisch en dan kan het vaak langer duren voordat een fabricatie fout naar boven komt. Dit is eigenlijk de enigste reden waarom de termijn tss particulier en prof verschillend is. Er zijn trouwens veel merken die tegenwoordig +3jaar garantie geven. Ze lopen hiermee ook weinig risico. Slijtage valt toch niet onder garantie.
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 74
    Registration date : 23-10-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van turkoois di jan 11, 2011 7:12 pm

    Vandaag krantje van de Gamma Nederland binnengekregen.
    Hierin staat een aanbieding van de Karcher alleszuiger WD 2200 1200 watt. (normaal 59 euro) nu € 39,00 aanbieding geldt van 17 januari tot/met 23 januari
    [u]2 jaar fabrieksgarantie en daar boven op nog 1 jaar van de Gamma.[u] Dus in totaal 3 jaar garantie. Ook in deze zuiger zijn de papieren stofzakken te gebruiken. Tankinhoud 12 liter. inclusief nat- droogzuigmond, plintenzuigmond en schuimfilter.

    Groeten,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro di jan 11, 2011 7:36 pm

    turkoois schreef:Vandaag krantje van de Gamma Nederland binnengekregen.
    Hierin staat een aanbieding van de Karcher alleszuiger WD 2200 1200 watt. (normaal 59 euro) nu € 39,00 aanbieding geldt van 17 januari tot/met 23 januari
    [u]2 jaar fabrieksgarantie en daar boven op nog 1 jaar van de Gamma.[u] Dus in totaal 3 jaar garantie. Ook in deze zuiger zijn de papieren stofzakken te gebruiken. Tankinhoud 12 liter. inclusief nat- droogzuigmond, plintenzuigmond en schuimfilter.

    Groeten,

    Chris (turkoois)


    Voor die prijs kan je niet gekl**t Laughing zijn Laughing,en dan nog es 3j garantie!
    Mss dat de papieren zakn op termijn ietsje duurder gaan uitvallen dan de zakloze stofzuigers,maar als het stof in een zak gaat blijft de motor gevrijwaard é

    Grtzzzzzzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 74
    Registration date : 23-10-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van turkoois di jan 11, 2011 7:59 pm

    Zo is het maar net Pedro,

    De zakken kosten ongeveer 2 euro, maar je kunt ze boven de vuilcontainer of in de tuin weer leegschudden als je dat zou willen.
    Ik heb mijn zak (ik bedoel de stofzak van mijn karcher) na circa 1,5 maand nog steeds niet vol. Want de aslade zuig ik niet leeg, die kieper ik namelijk leeg in de tuin bij mijn zuurminnende planten.

    Groetjes,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 9:54 pm

    pedro schreef:
    turkoois schreef:Vandaag krantje van de Gamma Nederland binnengekregen.
    Hierin staat een aanbieding van de Karcher alleszuiger WD 2200 1200 watt. (normaal 59 euro) nu € 39,00 aanbieding geldt van 17 januari tot/met 23 januari
    [u]2 jaar fabrieksgarantie en daar boven op nog 1 jaar van de Gamma.[u] Dus in totaal 3 jaar garantie. Ook in deze zuiger zijn de papieren stofzakken te gebruiken. Tankinhoud 12 liter. inclusief nat- droogzuigmond, plintenzuigmond en schuimfilter.

    Groeten,

    Chris (turkoois)


    Voor die prijs kan je niet gekl**t Laughing zijn Laughing,en dan nog es 3j garantie!
    Mss dat de papieren zakn op termijn ietsje duurder gaan uitvallen dan de zakloze stofzuigers,maar als het stof in een zak gaat blijft de motor gevrijwaard é

    Grtzzzzzzzzzz

    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.
    En als je na iedere 3 keer reinigen van de kachel de stofzuiger moet reinigen,..nou niet gekl**t?
    Heb ik reeds meegemaakt. Nu, die Karcher is misschien een uitzondering,
    maar mijn goedkope alleszuiger, met nylonfilter, (merk vergeten) was geen fl**t waard.
    En in de winter, iedere keer naar buiten met asbak of potje,om de stofzuiger te sparen?
    koud, vuile voeten, huis vuil, vrouw boos,...slaag Crying or Very sad

    De aslade van een Saey Neema kan je er trouwens niet zomaar uitnemen.
    Als je de as erin veegt kan je er niet meer aan.
    Je moet iedere keer een voorpaneel afbouwen. En dan bestaat die
    asla uit een metalen plaatje met maar 3 rechtstaande randen van met moeite 2 cm hoog.
    Het is niet echt een bakje.
    Je kan dus niet anders dan met de stofzuiger de asla leeg zuigen, en daarom,..heef mij maar mijn floorpul cheers




    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:01 pm

    cyrre schreef
    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.



    cyrre

    wie bepaalt er of iets versleten is /of een fabrieksfout is in de garantie-periode.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:13 pm

    fleur schreef:cyrre schreef
    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.



    cyrre

    wie bepaalt er of iets versleten is /of een fabrieksfout is in de garantie-periode.


    Waarschijnlijk de verkoper die de stofzuiger desnoods naar de fabrikant opzend.
    De vraag is, hoe belastend is het opzuigen van pelletas voor een stofzuiger?
    Als je dit dagelijks doet, 2 jaar aan een stuk, en er dringt stof door tot
    in de motor en die geeft de geest zeg maar, en dan?
    Fabricagefout of sleet? Garantie of niet? Ik weet het niet.
    Moest het zo gemakkelijk zijn dat dit dan binnen de garantie valt..
    Ik zou zeggen we kopen dan maar een goedkope stofzuiger met 3 jaar garantie,
    alles volle bak opzuigen iedere dag, na 2 jaar kapot, en dan krijgen we
    gratis een nieuwe, binnen de garantie, voila!
    Dit lukt niet denk ik.
    Ik heb trouwens vandaag naar de schoonmaakwinkel gebeld, niemand thuis? Verlof?
    Ik probeer morgen nog eens. Al iets gehoord van jouw verkoper?








    Laatst aangepast door cyrre op di jan 11, 2011 11:23 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : spelfout)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van erwin di jan 11, 2011 11:27 pm

    cyrre schreef:
    En in de winter, iedere keer naar buiten met asbak of potje,om de stofzuiger te sparen?
    koud, vuile voeten, huis vuil, vrouw boos,...slaag Crying or Very sad

    klop Shocked
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:29 pm

    cyrre schreef:
    fleur schreef:cyrre schreef
    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.



    cyrre

    wie bepaalt er of iets versleten is /of een fabrieksfout is in de garantie-periode.


    Waarschijnlijk de verkoper die de stofzuiger desnoods naar de fabrikant opzend.
    De vraag is, hoe belastend is het opzuigen van pelletas voor een stofzuiger?
    Als je dit dagelijks doet, 2 jaar aan een stuk, en er dringt stof door tot
    in de motor en die geeft de geest zeg maar, en dan?
    Fabricagefout of sleet? Garantie of niet? Ik weet het niet.
    Moest het zo gemakkelijk zijn dat dit dan binnen de garantie valt..
    Ik zou zeggen we kopen dan maar een goedkope stofzuiger met 3 jaar garantie,
    alles volle bak opzuigen iedere dag, na 2 jaar kapot, en dan krijgen we
    gratis een nieuwe, binnen de garantie, voila!
    Dit lukt niet denk ik.
    Ik heb trouwens vandaag naar de schoonmaakwinkel gebeld, niemand thuis? Verlof?
    Ik probeer morgen nog eens. Al iets gehoord van jouw verkoper?








    normaal met nylonfilter in fe floorpul mag er geen fijn stof in de moter komen dat zei de verkoper hiere daarom raden ze aan er eentje in te steken .

    nog niets van hem gehoord ondertussen ...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:36 pm

    Bij mij werkt de floorpul al 2 jaar zonder
    die nylonfilter, ik heb het idee dat de
    bijgeleverde filters hun werk doen.
    Maar als ik er nog ene koop misschien toch die
    nylon erbij nemen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:36 pm

    cyrre schreef:
    fleur schreef:cyrre schreef
    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.



    cyrre

    wie bepaalt er of iets versleten is /of een fabrieksfout is in de garantie-periode.


    Waarschijnlijk de verkoper die de stofzuiger desnoods naar de fabrikant opzend.
    De vraag is, hoe belastend is het opzuigen van pelletas voor een stofzuiger?
    Als je dit dagelijks doet, 2 jaar aan een stuk, en er dringt stof door tot
    in de motor en die geeft de geest zeg maar, en dan?
    Fabricagefout of sleet? Garantie of niet? Ik weet het niet.
    Moest het zo gemakkelijk zijn dat dit dan binnen de garantie valt..
    Ik zou zeggen we kopen dan maar een goedkope stofzuiger met 3 jaar garantie,
    alles volle bak opzuigen iedere dag, na 2 jaar kapot, en dan krijgen we
    gratis een nieuwe, binnen de garantie, voila!
    Dit lukt niet denk ik.
    Ik heb trouwens vandaag naar de schoonmaakwinkel gebeld, niemand thuis? Verlof?
    Ik probeer morgen nog eens. Al iets gehoord van jouw verkoper?









    cyrre
    een kort verhaal
    over enkele jaren zo n broodbakoventje domo gekocht in den aldi - 2 jaar garantie
    alle dagen van het jaar 2 broden mee gebakken en in het weekend nog iets meer (daar dient het immers voor)
    een maand voor de garantie verstreek begaf het toestel --ik heb het opgezonden en zonder pardon een nieuw toestel ontvangen ,ik stond er zelf van versteld want het toestel toonde toch vele sporen van slijtage en hitte-verkleuring.

    is het niet zo dat vele mensen de moeite niet doen om een klein toestel te verpakken en terug te sturen en vlugger een nieuw gaan kopen
    hoeveel vinden er nog een bewijs of faktuur van aankoop (naar ik hoor vindt jou vrouw ze zelfs niet meer van jou floorpul wat? )



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:37 pm

    erwin123 schreef:
    cyrre schreef:
    En in de winter, iedere keer naar buiten met asbak of potje,om de stofzuiger te sparen?
    koud, vuile voeten, huis vuil, vrouw boos,...slaag Crying or Very sad

    klop Shocked

    Jawel, er zijn mannen die van hun vrouw slaag krijgen. lol!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van erwin di jan 11, 2011 11:45 pm

    als ik zo een duur toestel kocht had ik toch graag de wettelijke garantie van 2j op de bestelbon zien vermeld staan,

    als ze zo zeker zijn van de kwaliteit van hun produkt kan dit zeker geen probleem zijn Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast di jan 11, 2011 11:50 pm

    fleur schreef:


    cyrre
    een kort verhaal
    over enkele jaren zo n broodbakoventje domo gekocht in den aldi - 2 jaar garantie
    alle dagen van het jaar 2 broden mee gebakken en in het weekend nog iets meer (daar dient het immers voor)
    een maand voor de garantie verstreek begaf het toestel --ik heb het opgezonden en zonder pardon een nieuw toestel ontvangen ,ik stond er zelf van versteld want het toestel toonde toch vele sporen van slijtage en hitte-verkleuring.

    is het niet zo dat vele mensen de moeite niet doen om een klein toestel te verpakken en terug te sturen en vlugger een nieuw gaan kopen
    hoeveel vinden er nog een bewijs of faktuur van aankoop (naar ik hoor vindt jou vrouw ze zelfs niet meer van jou floorpul wat? )

    gr fleur

    Ik zeg niet dat het niet kan lukken met die garantie,
    maar ik neem liever het risico niet.
    De floorpul is trouwens superieur qua zuigkracht t.o.v.
    mijn vroeger (vergeten)merk. En dit is me ook veel waard.
    Met de Karcher heb ik geen ervaring.
    En wat die factuur betreft..euhh, eerlijk?
    Die ligt blijkbaar ergens bij de boekhouder.
    Mijn vrouw is een "kleine" zelfstandige.
    Dus als het nodig is weten we de factuur te vinden.

    greetz cyrre,

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:02 am

    erwin123 schreef:als ik zo een duur toestel kocht had ik toch graag de wettelijke garantie van 2j op de bestelbon zien vermeld staan,

    als ze zo zeker zijn van de kwaliteit van hun produkt kan dit zeker geen probleem zijn Smile

    Waarschijnlijk zal dit wel zo zijn.
    Ik weet de factuur te vinden dus, maar
    ze bevindt zich toch te ver om speciaal mijn
    auto te gebruiken. Smile

    Persoonlijk vind ik dat je met een pelletkachel nu
    éénmaal een goeie stofzuiger nodig hebt. Is goud waard.
    Zoals reeds vermeld de Saey Neema heeft geen vlot uitneembare asla.
    ss kan dit bevestigen. Je kunt langs de verbrandingskorf gaan
    met de zuigslang, er ligt daar geen rooster. Zo kan je de as opzuigen.
    Er is geen betere manier. Dus heb ik een goeie stofzuiger nodig.
    En ik neem geen genoegen meer met minder,..
    En wat is duur? Een pelletkachel is ook niet van het goedkoopste,
    dus zo'n floorpul kan er nog wel bij.




    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 7:36 am

    cyrre schreef:Bij mij werkt de floorpul al 2 jaar zonder
    die nylonfilter, ik heb het idee dat de
    bijgeleverde filters hun werk doen.
    Maar als ik er nog ene koop misschien toch die
    nylon erbij nemen.

    Ik zou toch voor een nylon filterbescherming gaan (+/-€35). Ik heb al stofzuigers gezien waar na 3 weken het roet vastgekoekt in de motor zat (=geen garantie).
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 11:38 am

    juist mail gehad met offerte ....

    Zoals besproken vanaf 5 stuks krijg je 10% korting + gratis nylonzak twv € 23,77 ex BTW. dit is van David

    dus voor 1stuk komt het op 237,90 BTW inbegrepen als je daar de nylonfilter afrekend komt dit neer op 209,2 euro voor het toestel alleen .


    gewone prijs komt neer op 263.7 BTW inbegrepen zonder nylon filter erbij die kost 28,67 BTW inbegrepen dus tesamen zou dit op een 292,3 euro komen zonder korting .

    wel te verstaan de korting is er maar vanaf 5 stuks hé en worden geleverd op 1 adres .

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:14 pm

    De schoonmaakwinkel is deze week gesloten.
    maar ik heb toch de verkoper via zijn gsmnr. kunnen bereiken.
    De floorpul FL 25 PWD, 251 euro, met BTW. Die altijd maar stijgende prijzen...
    Is inderdaad een stuk duurder dan de Karcher.
    1 jaar garantie.
    Maar zoals ik dacht gaat de defecte stofzuiger naar de fabrikant
    en die bekijkt dan of het ofwel een fabricagefout of onoordeelkundig
    gebruik van de eigenaar is.
    Altijd voer voor discussie. En ik zie de floorpul de eerste jaren niet mankeren.
    Jammer dat ze zo goed zijn, anders kun je binnen de garantie proberen aan
    een nieuwe te geraken. tongue Smile
    DE floor pul FL 15 PWD bestaat ook, zelfde motor,en is wel iets goedkoper,
    ongeveer 20 euro minder,.. geen groot verschil.
    Mijn ervaring,
    Eerst meer dan 10 jaar oude Nilsfisk gebruikt, hield zich kranig, maar duur in zakken.
    Hij werd huishoudelijk ook nog gebruikt natuurlijk.
    Een goedkope alleszuiger, geen zuigkracht, ik stak meer tijd in het uitkuisen dan ermee zuigen...
    na een halve winter was ik het beu.
    Ik blijf bij mijn voorkeur maar elk zijn ding natuurlijk.









    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:16 pm

    andolou schreef:juist mail gehad met offerte ....

    Zoals besproken vanaf 5 stuks krijg je 10% korting + gratis nylonzak twv € 23,77 ex BTW. dit is van David

    dus voor 1stuk komt het op 237,90 BTW inbegrepen als je daar de nylonfilter afrekend komt dit neer op 209,2 euro voor het toestel alleen .


    gewone prijs komt neer op 263.7 BTW inbegrepen zonder nylon filter erbij die kost 28,67 BTW inbegrepen dus tesamen zou dit op een 292,3 euro komen zonder korting .

    wel te verstaan de korting is er maar vanaf 5 stuks hé en worden geleverd op 1 adres .


    Ik had je bericht net gemist,
    Dus toch nog iets goedkoper,
    en gratis nylonzak,
    Ik zend je een P.M.

    greetz,
    cyrre
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:21 pm

    cyrre schreef:De schoonmaakwinkel is deze week gesloten.
    maar ik heb toch de verkoper via zijn gsmnr. kunnen bereiken.
    De floorpul FL 25 PWD, 251 euro, met BTW. Die altijd maar stijgende prijzen...
    Is inderdaad een stuk duurder dan de Karcher.
    1 jaar garantie.
    Maar zoals ik dacht gaat de defecte stofzuiger naar de fabrikant
    en die bekijkt dan of het ofwel een fabricagefout of onoordeelkundig
    gebruik van de eigenaar is.
    Altijd voer voor discussie. En ik zie de floorpul de eerste jaren niet mankeren.
    Jammer dat ze zo goed zijn, anders kun je binnen de garantie proberen aan
    een nieuwe te geraken. tongue Smile
    DE floor pul FL 15 PWD bestaat ook, zelfde motor,en is wel iets goedkoper,
    ongeveer 20 euro minder,.. geen groot verschil.
    Mijn ervaring,
    Eerst meer dan 10 jaar oude Nilsfisk gebruikt, hield zich kranig, maar duur in zakken.
    Hij werd huishoudelijk ook nog gebruikt natuurlijk.
    Een goedkope alleszuiger, geen zuigkracht, ik stak meer tijd in het uitkuisen dan ermee zuigen...
    na een halve winter was ik het beu.
    Ik blijf bij mijn voorkeur maar elk zijn ding natuurlijk.










    ja de pl 15 beetje goedkoper maar iets kleiner dus rapper vol lol en misschien rapper verlies zuigkracht omdat die kleiner is denk ik .......
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:33 pm

    andolou schreef:juist mail gehad met offerte ....

    Zoals besproken vanaf 5 stuks krijg je 10% korting + gratis nylonzak twv € 23,77 ex BTW. dit is van David

    dus voor 1stuk komt het op 237,90 BTW inbegrepen als je daar de nylonfilter afrekend komt dit neer op 209,2 euro voor het toestel alleen .


    gewone prijs komt neer op 263.7 BTW inbegrepen zonder nylon filter erbij die kost 28,67 BTW inbegrepen dus tesamen zou dit op een 292,3 euro komen zonder korting .

    wel te verstaan de korting is er maar vanaf 5 stuks hé en worden geleverd op 1 adres .



    dus om te zien hoeveel animo we hebben zou ik een lijste willen aanleggen en niet te vergeten als we boven de 5 geraken wordt het nog goedkoper hé mannen



    1.andolou
    2.
    3.
    4.
    5.
    .....
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:46 pm

    andolou schreef:
    andolou schreef:juist mail gehad met offerte ....

    Zoals besproken vanaf 5 stuks krijg je 10% korting + gratis nylonzak twv € 23,77 ex BTW. dit is van David

    dus voor 1stuk komt het op 237,90 BTW inbegrepen als je daar de nylonfilter afrekend komt dit neer op 209,2 euro voor het toestel alleen .


    gewone prijs komt neer op 263.7 BTW inbegrepen zonder nylon filter erbij die kost 28,67 BTW inbegrepen dus tesamen zou dit op een 292,3 euro komen zonder korting .

    wel te verstaan de korting is er maar vanaf 5 stuks hé en worden geleverd op 1 adres .



    dus om te zien hoeveel animo we hebben zou ik een lijste willen aanleggen en niet te vergeten als we boven de 5 geraken wordt het nog goedkoper hé mannen



    1.andolou
    2.cyrre
    3.
    4.
    5.
    .....

    Gesponsorde inhoud


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 16 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 11:07 pm