Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+23
turkoois
zonnetje
player
boxke
praque
francyd2
erwin
jeanhup
ann
Spike318
ZaurusUser
Annejanne
krista
Block
Philip
Geert
plejo
pellbox
pedro
Relax
noizz
steven
Jef
27 plaatsers

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1


    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:46 pm

    andolou schreef:
    andolou schreef:juist mail gehad met offerte ....

    Zoals besproken vanaf 5 stuks krijg je 10% korting + gratis nylonzak twv € 23,77 ex BTW. dit is van David

    dus voor 1stuk komt het op 237,90 BTW inbegrepen als je daar de nylonfilter afrekend komt dit neer op 209,2 euro voor het toestel alleen .


    gewone prijs komt neer op 263.7 BTW inbegrepen zonder nylon filter erbij die kost 28,67 BTW inbegrepen dus tesamen zou dit op een 292,3 euro komen zonder korting .

    wel te verstaan de korting is er maar vanaf 5 stuks hé en worden geleverd op 1 adres .



    dus om te zien hoeveel animo we hebben zou ik een lijste willen aanleggen en niet te vergeten als we boven de 5 geraken wordt het nog goedkoper hé mannen



    1.andolou
    2.cyrre
    3.
    4.
    5.
    .....
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 12:49 pm

    erwin123 schreef:als ik zo een duur toestel kocht had ik toch graag de wettelijke garantie van 2j op de bestelbon zien vermeld staan,

    als ze zo zeker zijn van de kwaliteit van hun produkt kan dit zeker geen probleem zijn Smile

    Erwin laat je niets wijs maken, VROEGTIJDIGE slijtage is zeker en vast "GARANTIE"!!!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:58 pm

    ss schreef:
    erwin123 schreef:als ik zo een duur toestel kocht had ik toch graag de wettelijke garantie van 2j op de bestelbon zien vermeld staan,

    als ze zo zeker zijn van de kwaliteit van hun produkt kan dit zeker geen probleem zijn Smile

    Erwin laat je niets wijs maken, VROEGTIJDIGE slijtage is zeker en vast "GARANTIE"!!!
    Groeten,
    ss

    net nog een contact gehad met David over garnatie dus is maar 1 jaar garantie omdat het via groothandel gaat en om industrieel materiaal gaat .

    en het zit zo hé mannen en vrouwen gelijk wij de stofzuiger nodig hebben voor de kachel wordt bijna dagelijk gebruikt dus zal die zeker in 1 jaar de uren overschrijden van anders normaal gebruik in 2 jaar daar ben ik zeker van .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 12:59 pm

    ss schreef:
    erwin123 schreef:als ik zo een duur toestel kocht had ik toch graag de wettelijke garantie van 2j op de bestelbon zien vermeld staan,

    als ze zo zeker zijn van de kwaliteit van hun produkt kan dit zeker geen probleem zijn Smile

    Erwin laat je niets wijs maken, VROEGTIJDIGE slijtage is zeker en vast "GARANTIE"!!!
    Groeten,
    ss

    Zeker da, maar als zo'n floorpul niet wil kapot
    gaan binnen 2 jaar, 4 jaar, 10 jaar.....?
    Bv. Mijn Nilfisk is 10 jaar oud.
    Is dit dan een nadeel of een voordeel t.o.v. een goedkoper
    merk die het misschien niet zo lang uitzingt? scratch Question



    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 1:03 pm

    andolou schreef:

    en het zit zo hé mannen en vrouwen gelijk wij de stofzuiger nodig hebben voor de kachel wordt bijna dagelijk gebruikt dus zal die zeker in 1 jaar de uren overschrijden van anders normaal gebruik in 2 jaar daar ben ik zeker van .

    We gebruiken misschien de stofzuiger iedere dag, of 2 dagen, maar we zuigen toch géén 2 uur ermee?
    Ik toch niet, gewone reiniging, max 5 minuten....?
    De floorpul gaat nu bij mij de 2de winter in en heeft geen kik. Jammer?? Geen nieuwe...


    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 1:06 pm

    cyrre schreef:
    ss schreef:

    Erwin laat je niets wijs maken, VROEGTIJDIGE slijtage is zeker en vast "GARANTIE"!!!
    Groeten,
    ss

    Zeker da, maar als zo'n floorpul niet wil kapot
    gaan binnen 2 jaar, 4 jaar, 10 jaar.....?
    Bv. Mijn Nilfisk is 10 jaar oud.
    Is dit dan een nadeel of een voordeel t.o.v. een goedkoper
    merk die het misschien niet zo lang uitzingt? scratch Question




    Hela ik ben pro de Floorpul he, maar val over de term 1j garantie, maar ik kan alle particuliere kopers geruststellen: 2 jaar verplichte Europese garantie, maar jij Cyrre: 1 jaar, je kreeg hem gefactureerd op naam van een kleine zelfstandige= professioneel gebruik!!!
    Sorry he kerel... klop
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 1:09 pm

    ss schreef:
    cyrre schreef:

    Zeker da, maar als zo'n floorpul niet wil kapot
    gaan binnen 2 jaar, 4 jaar, 10 jaar.....?
    Bv. Mijn Nilfisk is 10 jaar oud.
    Is dit dan een nadeel of een voordeel t.o.v. een goedkoper
    merk die het misschien niet zo lang uitzingt? scratch Question






    Hela ik ben pro de Floorpul he, maar val over de term 1j garantie, maar ik kan alle particuliere kopers geruststellen: 2 jaar verplichte Europese garantie, maar jij Cyrre: 1 jaar, je kreeg hem gefactureerd op naam van een kleine zelfstandige= professioneel gebruik!!!
    Sorry he kerel... klop
    ss

    de schoonmaakwinkel is normaal ook groothandel daarom 1 jaar garantie
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 1:13 pm

    Tjah, als jullie niet willen luisteren...BEL FOD ECONOMISCHE ZAKEN!
    PFFFF.
    2j garantie, ik kan het echt weten, een advocaat op mijn kap gehad, stuur me eventueel een PM, kan het moeilijk op het forum uitleggen. Professioneel apparaat verkocht aan particulier en ik heb het na 18 maanden GRATIS kunnen herstellen! heel kwaad .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 1:16 pm

    ss schreef:Tjah, als jullie niet willen luisteren...BEL FOD ECONOMISCHE ZAKEN!
    PFFFF.
    2j garantie, ik kan het echt weten, een advocaat op mijn kap gehad, stuur me eventueel een PM, kan het moeilijk op het forum uitleggen. Professioneel apparaat verkocht aan particulier en ik heb het na 18 maanden GRATIS kunnen herstellen! heel kwaad .

    ja zou ik ook liever 2 jaar hebben maar dan zullen we ze via een klein handel moeten kunnen kopen maar probleem is ze leveren niet aan kleinhandel of iemand hier op het forum zou die moeten inkopen en dan komt het 2de jaar op zijn nek terecht ,dat is wat er in de wet staat die jij bedoeld
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 1:31 pm

    ss schreef:
    cyrre schreef:

    Zeker da, maar als zo'n floorpul niet wil kapot
    gaan binnen 2 jaar, 4 jaar, 10 jaar.....?
    Bv. Mijn Nilfisk is 10 jaar oud.
    Is dit dan een nadeel of een voordeel t.o.v. een goedkoper
    merk die het misschien niet zo lang uitzingt? scratch Question




    Hela ik ben pro de Floorpul he, maar val over de term 1j garantie, maar ik kan alle particuliere kopers geruststellen: 2 jaar verplichte Europese garantie, maar jij Cyrre: 1 jaar, je kreeg hem gefactureerd op naam van een kleine zelfstandige= professioneel gebruik!!!
    Sorry he kerel... klop
    ss


    En daarvoor krijg ik slaag? heel kwaad Wink
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 1:34 pm

    Tjah de kleine zelfstandige is ALTIJD de pineut he! angry
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 1:48 pm

    cyrre schreef:
    ss schreef:

    Hela ik ben pro de Floorpul he, maar val over de term 1j garantie, maar ik kan alle particuliere kopers geruststellen: 2 jaar verplichte Europese garantie, maar jij Cyrre: 1 jaar, je kreeg hem gefactureerd op naam van een kleine zelfstandige= professioneel gebruik!!!
    Sorry he kerel... klop
    ss


    En daarvoor krijg ik slaag? heel kwaad Wink





    Jammer dat je in Ronse woont...

    Als "pro Floorpuller" kon je je anders
    bij de 5 kopers voegen die we nodig hebben. Wink



    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 2:10 pm

    cyrre schreef:
    cyrre schreef:


    En daarvoor krijg ik slaag? heel kwaad Wink

    heb familie wonen in wetteren kan dus daar geraken als het nodig is maar SS valt over de garantie ,David als je meeleest gelieve hier een uitleg te geven AUB waarom van de gerantie .....





    Jammer dat je in Ronse woont...

    Als "pro Floorpuller" kon je je anders
    bij de 5 kopers voegen die we nodig hebben. Wink



    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss wo jan 12, 2011 2:14 pm

    Andolou ik stuur je een PM
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 74
    Registration date : 23-10-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van turkoois wo jan 12, 2011 8:44 pm

    cyrre schreef:
    pedro schreef:

    Voor die prijs kan je niet gekl**t Laughing zijn Laughing,en dan nog es 3j garantie!
    Mss dat de papieren zakn op termijn ietsje duurder gaan uitvallen dan de zakloze stofzuigers,maar als het stof in een zak gaat blijft de motor gevrijwaard é

    Grtzzzzzzzzzz

    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.
    En als je na iedere 3 keer reinigen van de kachel de stofzuiger moet reinigen,..nou niet gekl**t?
    Heb ik reeds meegemaakt. Nu, die Karcher is misschien een uitzondering,
    maar mijn goedkope alleszuiger, met nylonfilter, (merk vergeten) was geen fl**t waard.
    En in de winter, iedere keer naar buiten met asbak of potje,om de stofzuiger te sparen?
    koud, vuile voeten, huis vuil, vrouw boos,...slaag Crying or Very sad

    De aslade van een Saey Neema kan je er trouwens niet zomaar uitnemen.
    Als je de as erin veegt kan je er niet meer aan.
    Je moet iedere keer een voorpaneel afbouwen. En dan bestaat die
    asla uit een metalen plaatje met maar 3 rechtstaande randen van met moeite 2 cm hoog.
    Het is niet echt een bakje.
    Je kan dus niet anders dan met de stofzuiger de asla leeg zuigen, en daarom,..heef mij maar mijn floorpul cheers





    De karcher moet je natuurlijk wel gebruiken met stofzak. Zelf heb ik de WD 3200. Dit is een alleszuiger die ook kan blazen. Al ik hiermee ga zuigen zonder stofzak, dan wordt het stof er aan de achterzijde weer uitgeblazen.
    Officieel mogen, volgens de handleiding, geen as opgezogen worden met deze zuiger. of een aszuiger ervoor zetten.
    Ik gebruik hem nu enkele maanden dagelijks, zoder aszuiger maar wel met stofzak. De papierfilter die voor de motor zit, die is nog brandschoon. Dus ik maak hierover geen zorgen.
    Met dit model, wat nu te koop komt voor 39,00 euro, kun je niet veel verliezen. Je kunt 7 karcher WD 2200 kopen voor de prijs van jullie floorpuller. (Net zo duur als 1 pallet met pellets.
    Ik ga dus niet zeggen dat je de floorpuller niet moet kopen. Ieder heeft zijn eigen keus tenslotte. Daarom wens ik jullie allen veel wijsheid.

    Met een vriendelijke groet,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 9:05 pm

    turkoois schreef:
    cyrre schreef:

    Als ie na 1 of 2 jaar versleten is denk ik niet dat je garantie zal tellen.
    Sleet is géén fabrieksfout.
    En als je na iedere 3 keer reinigen van de kachel de stofzuiger moet reinigen,..nou niet gekl**t?
    Heb ik reeds meegemaakt. Nu, die Karcher is misschien een uitzondering,
    maar mijn goedkope alleszuiger, met nylonfilter, (merk vergeten) was geen fl**t waard.
    En in de winter, iedere keer naar buiten met asbak of potje,om de stofzuiger te sparen?
    koud, vuile voeten, huis vuil, vrouw boos,...slaag Crying or Very sad

    De aslade van een Saey Neema kan je er trouwens niet zomaar uitnemen.
    Als je de as erin veegt kan je er niet meer aan.
    Je moet iedere keer een voorpaneel afbouwen. En dan bestaat die
    asla uit een metalen plaatje met maar 3 rechtstaande randen van met moeite 2 cm hoog.
    Het is niet echt een bakje.
    Je kan dus niet anders dan met de stofzuiger de asla leeg zuigen, en daarom,..heef mij maar mijn floorpul cheers





    De karcher moet je natuurlijk wel gebruiken met stofzak. Zelf heb ik de WD 3200. Dit is een alleszuiger die ook kan blazen. Al ik hiermee ga zuigen zonder stofzak, dan wordt het stof er aan de achterzijde weer uitgeblazen.
    Officieel mogen, volgens de handleiding, geen as opgezogen worden met deze zuiger. of een aszuiger ervoor zetten.
    Ik gebruik hem nu enkele maanden dagelijks, zoder aszuiger maar wel met stofzak. De papierfilter die voor de motor zit, die is nog brandschoon. Dus ik maak hierover geen zorgen.
    Met dit model, wat nu te koop komt voor 39,00 euro, kun je niet veel verliezen. Je kunt 7 karcher WD 2200 kopen voor de prijs van jullie floorpuller. (Net zo duur als 1 pallet met pellets.
    Ik ga dus niet zeggen dat je de floorpuller niet moet kopen. Ieder heeft zijn eigen keus tenslotte. Daarom wens ik jullie allen veel wijsheid.

    Met een vriendelijke groet,

    Chris (turkoois)


    Rekenkundig (financiëel) heb je wel gelijk.
    Maar ik heb nu éénmaal een slechte ervaring achter de rug met een goedkoop merk.
    Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen,
    Maar ik ben geen ezel, dus mag ik me wel 2 keer stoten? Wink
    Misschien wacht ik jou ervaring met de Karcher wel af.... Question

    grtz
    cyrre
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 9:27 pm

    cyrre schreef:
    turkoois schreef:

    De karcher moet je natuurlijk wel gebruiken met stofzak. Zelf heb ik de WD 3200. Dit is een alleszuiger die ook kan blazen. Al ik hiermee ga zuigen zonder stofzak, dan wordt het stof er aan de achterzijde weer uitgeblazen.
    Officieel mogen, volgens de handleiding, geen as opgezogen worden met deze zuiger. of een aszuiger ervoor zetten.
    Ik gebruik hem nu enkele maanden dagelijks, zoder aszuiger maar wel met stofzak. De papierfilter die voor de motor zit, die is nog brandschoon. Dus ik maak hierover geen zorgen.
    Met dit model, wat nu te koop komt voor 39,00 euro, kun je niet veel verliezen. Je kunt 7 karcher WD 2200 kopen voor de prijs van jullie floorpuller. (Net zo duur als 1 pallet met pellets.
    Ik ga dus niet zeggen dat je de floorpuller niet moet kopen. Ieder heeft zijn eigen keus tenslotte. Daarom wens ik jullie allen veel wijsheid.

    Met een vriendelijke groet,

    Chris (turkoois)


    Rekenkundig (financiëel) heb je wel gelijk.
    Maar ik heb nu éénmaal een slechte ervaring achter de rug met een goedkoop merk.
    Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen,
    Maar ik ben geen ezel, dus mag ik me wel 2 keer stoten? Wink
    Misschien wacht ik jou ervaring met de Karcher wel af.... Question

    grtz
    cyrre

    zoals je zegt tijd heeft raad maar ik heb geen goestinge om alle zoveel malen de stofzuiger volledig te moeten kuisen dan liever een duurder model dat ik maar enkele keren per jaar moet reinigen hoor en als je tegenslag hebt heel je kot onder stof hier al eens voorgehad maar zoals je zegt je hebt er 7 voor het geld van een floorpul
    toch liever eentje waar ik niet veel moet reinigen dan anderes dat je alle stappen volldig moet uitkuisen
    plus als je enkele goedkopere moet kopen kom je dan toch aan een duurkoop uit vindt ik .
    praat nu niet van pelletkachel stofzuigen maar gewoon het huishouden hebben er hier al een stuk of vier gehad en hebben dan eindelijk een duurdere gekocht dyson die werkt nu al drie jaar perfect en zonder alle stappen een nieuwe zak of zoiets te moeten steken maar is niet geschikt voor pelletkachel alhoewel ik hem nu toch gebruik maar alle 10 A 15 malen stofzuigen van kachel moet het die volledig open om uit te kuisen en dan zuig ik nog de aslade niet leeg ,deze kost trouwens nog een stuk duurder dan de floorpul
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 9:46 pm

    andolou schreef:

    zoals je zegt tijd heeft raad maar ik heb geen goestinge om alle zoveel malen de stofzuiger volledig te moeten kuisen dan liever een duurder model dat ik maar enkele keren per jaar moet reinigen hoor en als je tegenslag hebt heel je kot onder stof hier al eens voorgehad maar zoals je zegt je hebt er 7 voor het geld van een floorpul
    toch liever eentje waar ik niet veel moet reinigen dan anderes dat je alle stappen volldig moet uitkuisen
    plus als je enkele goedkopere moet kopen kom je dan toch aan een duurkoop uit vindt ik .
    praat nu niet van pelletkachel stofzuigen maar gewoon het huishouden hebben er hier al een stuk of vier gehad en hebben dan eindelijk een duurdere gekocht dyson die werkt nu al drie jaar perfect en zonder alle stappen een nieuwe zak of zoiets te moeten steken maar is niet geschikt voor pelletkachel alhoewel ik hem nu toch gebruik maar alle 10 A 15 malen stofzuigen van kachel moet het die volledig open om uit te kuisen en dan zuig ik nog de aslade niet leeg ,deze kost trouwens nog een stuk duurder dan de floorpul

    Ook waar,... ik heb dezelfde ervaring gehad,
    En mijn Nilfisk is ook gene brol, gaat al 10 jaar mee.
    Maar het is ook zijn ding niet om as te zuigen.
    Er zijn vele waarheden in het leven, we gaan er toch ééntje moeten kiezen.
    Dus andolou als het moment daar is ( 5 man of vrouw) laat iets weten.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo jan 12, 2011 10:08 pm

    cyrre schreef:
    andolou schreef:

    zoals je zegt tijd heeft raad maar ik heb geen goestinge om alle zoveel malen de stofzuiger volledig te moeten kuisen dan liever een duurder model dat ik maar enkele keren per jaar moet reinigen hoor en als je tegenslag hebt heel je kot onder stof hier al eens voorgehad maar zoals je zegt je hebt er 7 voor het geld van een floorpul
    toch liever eentje waar ik niet veel moet reinigen dan anderes dat je alle stappen volldig moet uitkuisen
    plus als je enkele goedkopere moet kopen kom je dan toch aan een duurkoop uit vindt ik .
    praat nu niet van pelletkachel stofzuigen maar gewoon het huishouden hebben er hier al een stuk of vier gehad en hebben dan eindelijk een duurdere gekocht dyson die werkt nu al drie jaar perfect en zonder alle stappen een nieuwe zak of zoiets te moeten steken maar is niet geschikt voor pelletkachel alhoewel ik hem nu toch gebruik maar alle 10 A 15 malen stofzuigen van kachel moet het die volledig open om uit te kuisen en dan zuig ik nog de aslade niet leeg ,deze kost trouwens nog een stuk duurder dan de floorpul

    Ook waar,... ik heb dezelfde ervaring gehad,
    En mijn Nilfisk is ook gene brol, gaat al 10 jaar mee.
    Maar het is ook zijn ding niet om as te zuigen.
    Er zijn vele waarheden in het leven, we gaan er toch ééntje moeten kiezen.
    Dus andolou als het moment daar is ( 5 man of vrouw) laat iets weten.


    ja ik wacht ook nog 2 en het is zover hé plus mensen die een degelijke stofzuiger willen als we boven de 5 stuks gaan gaat er nog kortinge af hé
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 11:57 am

    nog nieuws gehad van David omtrent de vragen dat ik hier heb ontvangen via pm

    vragen waren factuur op naam en ook als deze naar appert addres kunnen verstuurd worden ,hier het antwoord van David

    Dag Dominique,



    Ja is geen enkel probleem, behalve kunnen we dit maar naar één adres sturen.

    Wensen ze toch naar hun eigen adres sturen dan betaal je per stofzuiger € 8,22 ex BTW transportkosten.



    Mvg,

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss do jan 13, 2011 12:26 pm

    En, Hoe zit het? Hoeveel man zijn er die een Floorpul willen aanschaffen? Ik vroeg net via mail een offerte voor één toestel! Als jullie de 5 niet halen koop ik anders rechtstreeks want ik wil een factuur en het toestel moet rechtstreeks naar mij worden opgestuurd, jullie wonen nogal ver!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 12:28 pm

    ss schreef:En, Hoe zit het? Hoeveel man zijn er die een Floorpul willen aanschaffen? Ik vroeg net via mail een offerte voor één toestel! Als jullie de 5 niet halen koop ik anders rechtstreeks want ik wil een factuur en het toestel moet rechtstreeks naar mij worden opgestuurd, jullie wonen nogal ver!
    Groeten,
    ss

    met u zijn we met drie hé SS en lees vorige bericht om te versturen en factuur geen probleem hé

    als het hier doorgaat komt er voor u SS een 10 euro bij om hem bij u aan de deur te hebben .

    dus voor u zou het dan 247,90 met nylonfilter inbegrepen en verzending.

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss do jan 13, 2011 12:36 pm

    Ik zie als 2e Cyrre??? Die heeft er toch eentje??? WIl die er nog eentje bij?
    Nog 2 te gaan? Weinig interresse blijkbaar!? Spijtig! slecht
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 12:38 pm

    ss schreef:Ik zie als 2e Cyrre??? Die heeft er toch eentje??? WIl die er nog eentje bij?
    Nog 2 te gaan? Weinig interresse blijkbaar!? Spijtig! slecht

    ja die wil er nog eentje bij ,hopelijk geraken we aan drie hé

    laat anders eens weten wat jij hebt van offerte voor eentje hé en nylonfilter erbij gevraagd SS

    had gedacht dat we gemakklijk boven de 5 gingen komen en zo nog kortinge in de wacht gingen slepen maar zal al een hele opgave zijn om aan 5 man te geraken .

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van ss do jan 13, 2011 12:57 pm

    Steeds zo met gezamelijke aankopen, of ging het met plospan beter enkele tijd geleden?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 1:14 pm

    ss schreef:Steeds zo met gezamelijke aankopen, of ging het met plospan beter enkele tijd geleden?




    t is de prijs ss ,niemand is overtuigd van de degelijkheid van deze stofzuiger,ik evenmin,een aszuiger voor de karcher doet wonderen,door 3 filters gaat er niets meer van stof in de motor of zo in de woonkamer,ik heb 3 kachers voor 1 floorpul en dat zegt al genoeg.



    gr fleur

    Gesponsorde inhoud


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 17 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 12:03 pm