Grtz,
Pedro
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Krusty schreef:Ja , wij zijn al bijna 2 jaar bij ECOPOWER.
Steven schreef:Hiet op de chit-chat mogen alle onderwerpen besproken worden.
Laat u maar gaan.
Mvg,
Steven
Krusty schreef:Inderdaad steefjeqv gij hebt zeker ook de nieuwsbrief gekregen deze week ??
pedro schreef:Drieske,net ff mn laatste factuur erbij genomen en zie dat ze afloopt de 31ste mei(dacht dat het de 1ste april was,maar allez...)Dus in principe kan ik me vanaf 1dec op hun wachtlijst zetten bij Ecopower?
Ik zit met jaarlijks opzegbare contracten bij Electrabel,dus dat zou 'normaal' gezien geen probleem mogen zijn....En gebeurt de afrekening van electrabel dan vlotjes?Mijn afrekening is altijd in oktober-november,maar als mn contrwt in mei ten einde loopt zal er dan ook nog es een afrekening moeten gebeuren ,of nie?
caddy schreef:Hier in Nederland maakt het weinig uit bij wie je de energie inkoopt.
Ik zie het zo bij de energie monopolisten. Of je nu door de kat of hond gebeten wordt maakt geen zak uit.
Want vaderke staat rooft hier ook 52% taks mee.