Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

gaspar1000


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    veranderen van gasleverancier


    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do nov 26, 2009 9:10 am

    @fredje,

    Ja GANS vlaanderen, en zij doen AL het nodige voor de omschakeling

    Lees alles eens rustig door op hun site [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] het loont zeker de moeite
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do nov 26, 2009 10:41 am

    pedro schreef:Iemand ervaringen met lampiris,eerste ondervindingen niet zo positief-->héél lang wachten aan de telefoon,ze gingen mij vorige wek vrijdag een contractje opsturen maar nog steeds niks gezien....

    Bij Nuon daarentegen alles supervlot verlopen!

    Pedro,

    Ik ben nu reeds een half jaar overgeschakeld bij lampiris, tot nu toe geen problemen gehad , overschakeling vlot verlopen.1 keer gebeld en direct geholpen geweest.
    Van nuon heb ik nog niet veel goeds gehoord, vooral dan nirt over de wijze waarop ze hun klanten ronselen.(Nu goed mss was dat in het verleden zo en is dit ondertussen verbeterd).
    Dacht wel dat lampiris stukken goedkoper was.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van pedro do nov 26, 2009 11:14 am

    Drieske,ik zit voor mn 'elektriek' Laughing bij Nuon en voor mn gas bij Lampiris,allez vanaf 1juni volgend jaar!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do nov 26, 2009 11:27 am

    pedro schreef:Drieske,ik zit voor mn 'elektriek' Laughing bij Nuon en voor mn gas bij Lampiris,allez vanaf 1juni volgend jaar!


    Toch niet voor ecopower gekozen ?
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van pedro do nov 26, 2009 11:51 am

    Nope,met mijn verbruik was het voordeliger bij Nuon,met mn zonnepanelen kan ik immers maar de kleine helft van mn elektriciteit reduceren,en via verschillende simulaties kwam ik telkens terecht bij Nuon als voordeligste.heb een contractje van een jaar afgesloten,es kijken wat het geeft e!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do nov 26, 2009 6:50 pm

    Ik verander niet meer heb 2 gas damptanken geplaatst, hier verwarm ik mijn geiser mee voor warm tapwater.2 maal vullen in Belgie uiteraard per jaar kostprijs €40,- lol!

    En de gasmeter eruit gesodemietert, Daag! gasboeren


    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    Laatst aangepast door caddy op do nov 26, 2009 7:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : t foutje)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 11:03 pm

    De nieuwe gas en electiciteitsprijzen !!!!!


    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 12:48 am

    Opletten met gastarieven, deze zijn soms ook verschillend naargelang de regio waar je woont,ookal is het dezelfde leverancier. Je moet er dus op letten dat je de goedkoopste hebt in jou regio.


    MVG,Benny67
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 12:06 pm

    heb zo eens rondgeneusd en blijkt dat ecopower/elektriciteit en lampiris/gas zeer voordelig zijn
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van pedro do dec 17, 2009 12:36 pm

    Rudy,ecopower is vooral voordelig als je je volledige vervruik kunt dekken met zonnepanelen bijv.
    Voor de gas komt Lampiris er ook hier als goedkoopste uit!Kheb een 3tal weken geleden alles opgestuurd qua documenten naar Lampiris maar voorlopig nog geen teken van leven!!!Bij nuon(electriciteit) is alles heel vlot verlopen en heel duidelijk!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 4:35 pm

    Hoi,

    Als je groene stroom wil gebruiken denk ik dat Ecopower 1 v/d voordeligste leveranciers is.

    Verder vind ik het goed om niet te moeten handelen met een multinationaal, beursgenoteerd energiebedrijf dat eigenlijk maar aan 1 ding denkt : zo veel mogelijk geld verdienen.

    Ecopower is een coöperatie (C.V.) die duidelijk andere waarden nastreeft : duurzame energie, sociale economie, ... .
    Verder ben je als coöperant aandeelhouder en ontvang je een jaarlijks dividend.

    Bovendien speelt Ecopower met het idee om pellets te gaan produceren. Nice.
    Smile

    Groetjes,
    Steven (steefjeqv)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 4:40 pm

    van die pellets;dit zou pas goed zijn
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 11:37 pm

    Ik dacht dat de kogel door de kerk was en dat men bezig was met de vergunningen voor de bouw van een pelletfabriek.Ik ben eens benieuwd welk een prijs ze gaan vragen aan hun klanten voor een zakje pellets als het zover is.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast vr dec 18, 2009 3:24 pm

    Hoi,

    Ik zit ook bij Lampiris voor mijn Gas en Elektriciteit.
    één jaar geleden veranderd omwille van de prijs bij Nuon. Bij Nuon steeg mijn afrekening voor het gas bijna aan rato van 100€/maand/jaar terwijl mijn gasverbruik daalde. De hogere gasprijs was hier een klein stuk de schuldige, maar het overdreven aanleggen van financiële buffers voor de aandeelhouders de hoofdoorzaak.
    Bij Lampiris scheelde dit terug 100€/maand minder te betalen (voor hetzelfde verbruik als bij nuon). Daarnaast krijg je nog een extra korting als je lid bent van Test Aankoop. dit dan maar onmiddelijk gedaan, want het abonnement op Test aankoop kost heel wat minder dan de korting. Aardig verdient denk ik.
    Nu denk ik definitief vaarwel aan het gas te zeggen.
    Mijn CV Ketel op Gas is sedert de tweede keer gesneuveld en ik ben aan het uitkijken naar een CV Pelletketel.
    Nu los hiervan, ik kan Lampiris wel aanbevelen. Reageren echter niet zo snel. Vermoedelijk omdat zij een klein Waals bedrijf zijn. Doch, als je belt ben je normaal snel en correct geholpen. Ook de overdracht van Nuon naar hen verliep vlot en zonder kleerscheuren. Alleen Nuon kwam snel met een tegenvoorstel dat ik vriendelijk geweigerd heb. Het invullen van een enquette van hen leverde mij zelfs in de tweede maand van mijn klant zijn een korting van 50€ op.

    groetjes,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast vr dec 18, 2009 4:05 pm

    alle lof voor lampiris denk erook zo over/nuon veel te duur, met hun3 jaar vast tarieven hadden ze mij ook liggen met alsgevolg een verschil van -+350€ per jaar aan gas alleen al .Had hiervoor gebeld met nuon en ze konden mij een gratis en onmiddellijk een andere formule aanbieden maar was duurder dan lampiris zo zie je maar grote firmas ,heeeel grote prijzen
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van pedro vr dec 18, 2009 4:17 pm

    In mijn geval is Nuon goedkoper voor electriciteit,en Lampiris de goedkoopste voor gas


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gast ma aug 30, 2010 10:44 pm

    Nu ik reeds een tijdje op pellets draai, dus geen gas meer nodig heb. Moest ik reeds meermaals een aangetekend schrijven sturen naar Lampiris. Ze hebben niet veel zin om de kraan hier dicht te draaien. Gebruik al sedert Maart geen zuchtje gas meer. Betaal wel nog steeds maandelijks voor mijn geschat verbruik. Na veel bellen en schrijven blijven ze doof bij Lampiris. Ze verwijzen mij telkens naar mijn (onbestaande) nieuwe gasleverancier en willen mij een boete voor contractbreuk aansmeren. Intussen nemen ze geen actie!

    Leuk. :-(
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van erwin di aug 31, 2010 1:06 am

    voor de kraan af te sluiten moet je kontakt opnemen met je netbeheerder ipv leverancier, in uw geval Gaselwest.
    Op deze site staan adressen en telefoonnummer:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    als Lampiris moeilijk doet dan doe hier een klacht:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Gesponsorde inhoud


    veranderen van gasleverancier - Pagina 3 Empty Re: veranderen van gasleverancier

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 8:10 pm