wie van jullie kan mij de parameters v.e.extraflame lucrezia indro
doorsturen?
dank bij voorbaat.
marover france.
Er zijn in totaal 57 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 55 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
TheDuder schreef:In navraag van Biezoe hoe het nu gaat met mijn pelletkachel, dit is de status. Misschien moet ik een paar pinten inzetten binnenkort in Puurs voor wie mijn probleem oplost:
- di nov 03, 2009 1:13 pmBeste Biezoe,
Heb er dagelijke plezier van....ongeveer twee uur. dan valt hij uit. Ben al een week aan het spelen met de parameters, maar no luck. Als hij eenmaal op Ris staat zakt de temp heel geleidelijk tot op het moment dat het vuur te klein is om aangejaagd te worden en dan gedoofd wordt door zijn eigen pellets. Ik begin langzamerghand te denken dat ik een te zware kachel heb gekocht voor mij kamer. Mischien dat kanalisatie naar een tweede kamer wat kilowatts wegblaast. Ik zou wel eens willen weten wat de normale rookgas temp voor deze kachel (FAIr X3) is. Het varieerd nl van 115 tot 150 graden. Uit italie blijft het stil.
Vrienelijke groeten as always,
TheDuder
TheDuder schreef:Biezoe,
Een ding is zeker, als ik PR28 op 120 graden zet, slaat ie op alarm no fire. En o ja, ik stook de Germans van Aveve
Groet,
TheDuder
biezoe schreef:Hallo Drieske,
Maar 't is toch raar dat die kachel zwaarder is dan die
andere en juist deze op 75° staat en al de rest op 120°!!
Wat TheDruder dan ook verkeerd doet is de PR23 lager zetten
dan de PR18 terwijl je juist moet opbouwen van stand 1 PR18
naar stand 5 PR23 !! Zoals je ook voorsteld is dat hij moet
opstarten op stand 1 en met de PR06 en PR18 spelen tot hij
degelijk blijft branden en zien dat de rookgas-temperatuur
toch rond de 130° blijft !! Bij mij heb ik dat toch !!