Geïnteresseerd om deze te hebben? Als je registreert op dit forum, kan ik deze naar u mailen)
Hoi Steven,
Is het misschien mogelijk om de instellingen van de pellbox scf in het nederlands even te mailen.
Met vriendelijke groeten
Wolfke
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 42 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
johnvandebeek schreef:(Ik heb zelf alle instellingen van de pellbox SCF in het Nederlands op papier. Met die instellingen kan ik zelf alles bepalen van de kachel, zoals het aantal rotaties van de ventilator, de vulsnelheid van de pellets, thermostaat programmeren, ...
Geïnteresseerd om deze te hebben? Als je registreert op dit forum, kan ik deze naar u mailen)
Hello Wolfke,
Zou het mogelijk zijn om de instellingen van de pellbox scf in het nederlands (eventueel andere taal, indien geen nederlands) te mailen.
Met vriendelijke groeten
sorry paul heb ik ook niet.
Gr
wolfke
Wolfke schreef:Zijn deze week mijn kachel de eerste keer komen kuisen.
Raam word nu inderdaad iets minder rap vuil.
Alleen het grote nadeel dat ik nu gemerkt heb is dat ik niet aan de schouwbuis kan. Deze kan je niet kuisen via de kachel, en aangezien dat alles mooi verpakt is dan met gyproc hoop ik dat deze nooit verstopt geraakt.
Of heeft er iemand tips.
vandebosch schreef:Wolfke schreef:Zijn deze week mijn kachel de eerste keer komen kuisen.
Raam word nu inderdaad iets minder rap vuil.
Alleen het grote nadeel dat ik nu gemerkt heb is dat ik niet aan de schouwbuis kan. Deze kan je niet kuisen via de kachel, en aangezien dat alles mooi verpakt is dan met gyproc hoop ik dat deze nooit verstopt geraakt.
Of heeft er iemand tips.
Beste,
Ik monteer steeds een T-stuk rechtstreeks op de kachel, dan plaats ik in de mantel een rooster zodat ik via daar de schoorsteen kan kuisen. Het is echter zo dat wanneer je toestel onderhoud hee Heeft gehad, je eerst je schoorsteen laat vegen. Het vuil valt dan tot onder in de kachel, Dat kan gereinigd worden door het toestel open te scharnieren maar is nogal omslachtig, daarom monteer ik ook dat T-stuk. Uw schoorsteenkanaal dient jaarlijks gereinigd te worden.
groeten,
Nicky