Zeer dringend en wil er gerust voor betalen..
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
4 plaatsers
vakbekwame technieker gezocht voor extraflame
Gast- Gast
- Bericht nummer 1
vakbekwame technieker gezocht voor extraflame
Wie weet een vakbekwame technieker die op korte termijn mijn pelletkachel kan komen nakijken?
Geert- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08
- Bericht nummer 2
Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame
Hoi Lucrezia,
waar heb je je kachel gekocht, kunnen ze je daar geen service geven voor je kachel,
denk dat elke technieker die dit merk verkoopt degelijk is.
mvg, Geert
waar heb je je kachel gekocht, kunnen ze je daar geen service geven voor je kachel,
mvg, Geert
Geert schreef:Hoi Lucrezia,
mvg, Geert
Heb jij toevallig een adres waar , heb dit huis zo gekocht met kachel maar weet niet waar naartoe
Gast- Gast
- Bericht nummer 4
Heb je je kachel niet in Duitsland gekocht ? Zo neen dan geef je ons maar de serienummers van het toestel op. Als het inderdaad een kachel van ons is laat ik je wel weten wie de installateur was.
Vriendelijke groeten,
ann
Vriendelijke groeten,
ann
Geert- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08
- Bericht nummer 5
dat is wel een goed idee, lucrezia dan weet je meteen wie die kachel in dat huis heeft gezet
mvg, Geert
mvg, Geert
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 6
er worden de laatste tijd toevallig veel huizen gekocht met een bestaande pelletkachel in.
is er een tecnieker die kan komen kijken of niet?
ik zit zonder verwarming en het is ondertussen 15 graden.
de feestdagen staan voor de deur,en heb hier een kind rondlopen
betaal toch voor een technieker ,is het zo moeilijk om iemand zijn adres door te geven????
ik zit zonder verwarming en het is ondertussen 15 graden.
de feestdagen staan voor de deur,en heb hier een kind rondlopen
betaal toch voor een technieker ,is het zo moeilijk om iemand zijn adres door te geven????
Gast- Gast
- Bericht nummer 8
als jullie zakken maar gevuld zijn,maar service 0 mijn kl......
voor te verkopen de eerste en iemand helpen....tarara
wat een k....site als ik zo moet doen tegen mijn klanten amai
wat een respect voor iemand
voor te verkopen de eerste en iemand helpen....tarara
wat een k....site als ik zo moet doen tegen mijn klanten amai
wat een respect voor iemand
Gast- Gast
- Bericht nummer 9
is dat zo van belang van wie de kachel is????
ik dacht van niet,service is wat telt en dat is hier blijkbaar niet
ik dacht van niet,service is wat telt en dat is hier blijkbaar niet
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
- Bericht nummer 10
het pelletforum is geen installateur maar een forum voor particulieren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Hier staan alle verkooppunten van extraflame verkopers. bel er een paar op en je zal wel iemand vinden.
Mvg,
Steven
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Hier staan alle verkooppunten van extraflame verkopers. bel er een paar op en je zal wel iemand vinden.
Mvg,
Steven
euh lucrezia dit is hier wel geen site van verkopers hé , maar van mensen die een pelletkachel hebben.En ik denk moets je een beetje zoeken op de site onder verkopers dat je wel ergens aan een adres zal geraken.
Gast- Gast
- Bericht nummer 12
lucrezia
een pelletkachel brand ook met de stekker uit hoor ,ik heb dit reeds uitgetest.....als je in nood zit !!
gr fleur
een pelletkachel brand ook met de stekker uit hoor ,ik heb dit reeds uitgetest.....als je in nood zit !!
gr fleur
Gast- Gast
- Bericht nummer 13
@ Fleur
Hey Fleur, even gewoon uit nieuwsgierigheid moest dat ooit nodig zijn he,ik heb hier onlangs eens zonder stroom gezeten een uur, en toen ging mijn kachel toch uit omdat er geen nieuwe aanvoer kwam van pellets, .
Nu is mijn vraag , hoe moet ik dat dan doen, moest het nog es ooit nodig zijn?
Bedankt op voorhand!
Hey Fleur, even gewoon uit nieuwsgierigheid moest dat ooit nodig zijn he,ik heb hier onlangs eens zonder stroom gezeten een uur, en toen ging mijn kachel toch uit omdat er geen nieuwe aanvoer kwam van pellets, .
Bedankt op voorhand!
Gast- Gast
- Bericht nummer 14
Katja schreef:@ Fleur
Bedankt op voorhand!
katja
je neemt een steelpannetje en je giet pellets in de brandkorf .
als de kachel nog niet gebrand heeft moet je wel een aanmaakblokje gebruiken .
dit is ook eens een test om te zien of je uitlaat een goede natuurlijke trek geeft.
het is nu ook niet de bedoeling om langdurig zo te branden want de kans zou bestaan dat de extractiemotorschroef onregelmatige roetaanslag zou krijgen en bij het draaien achteraf zou kunnen vibreren.
maar als je geen andere warmtebron bij handen hebt kan dit zeker geen kwaad ,er zijn trouwens heel wat kachels die in optie een vuurkorf te koop aanbieden om pellets te branden (oa de speksteenkachels)
o ja en er mag geen rook uit de deuren komen zoals velen hier durven beweren!!!!
gr fleur
Gast- Gast
- Bericht nummer 15
Ok Fleur,handig om te weten!Thx en heel fijne kerstdagen!
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 16
Lucrezia,
hier zeg je dat de kachel in het huis stond toen je het kocht.In een ander topic zeg je dat je hem tweedehands hebt gekocht.....
Ann wil je verder verder helpen maar blijkbaar is dat niet genoeg.....
hier zeg je dat de kachel in het huis stond toen je het kocht.In een ander topic zeg je dat je hem tweedehands hebt gekocht.....
Ann wil je verder verder helpen maar blijkbaar is dat niet genoeg.....
Als je de serienummers doormailt naar de invoerder weet je binnen de korste keren wie deze kachel geplaatst heeft. Als je zelf een beetje wil zoeken op het forum vind je zeker een installateur van Extraflame in je buurt!
MVG, Benny67
MVG, Benny67
Gast- Gast
- Bericht nummer 19
oeps ik zal mijn commentaar maar voor mijn eigen houden zeker bij zo dingen
Prettige feesten
Prettige feesten
steven- Moderator
- Bericht nummer 20
Milano,
Laat u gaan
Laat u gaan
Beste Pallet kachel gebruikers , voor te beginnen een zalig kerstfeest en veel genot van de warmte die uit onze uitstekende palletkachels komt
Voor mij kan men kerst niet meer stuk via dit Forum ben ik geholpen door Ann wat ik zeer op prijs stel met het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
Het is de MAX om iets te kunnen oplossen in 1 week wat voordien maanden duurde , ANN je hebt mij en mijn gezin verlost van wat frustratie waarvoor onze dank het is een mooie aanvulling voor onze kertsvreugde
mvg fernand
Voor mij kan men kerst niet meer stuk via dit Forum ben ik geholpen door Ann wat ik zeer op prijs stel met het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
Het is de MAX om iets te kunnen oplossen in 1 week wat voordien maanden duurde , ANN je hebt mij en mijn gezin verlost van wat frustratie waarvoor onze dank het is een mooie aanvulling voor onze kertsvreugde
mvg fernand
Gast- Gast
- Bericht nummer 22
seahawk21 schreef:Beste Pallet kachel gebruikers , voor te beginnen een zalig kerstfeest en veel genot van de warmte die uit onze uitstekende palletkachels komt
mvg fernand
fernand
en mogen we ook weten welk probleem je dan had?
dan kunnen we ook mee oordelen of ANN twee banken mag opschuiven
gr fleur
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 23
Da zal een probleemke geweest zijn met de afstandsbdiening zeker zoals fernand zegt:
het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
Grtz,
Pedro
het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
Grtz,
Pedro
bedankt Fernand voor de fijne reactie. We deden niet meer dan onze plicht in deze.
Het ging inderdaad over een afstandsbediening. De kachel werd niet gekocht bij een van onze verdelers voor alle duidelijkheid, maar bij een voormalig invoerder
Het ging inderdaad over een afstandsbediening. De kachel werd niet gekocht bij een van onze verdelers voor alle duidelijkheid, maar bij een voormalig invoerder
steven- Moderator
- Bericht nummer 25
allé dan, 2 banken vooruit
Akkoord Fleur?
Akkoord Fleur?