Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 7:51 pm

    Wie weet een vakbekwame technieker die op korte termijn mijn pelletkachel kan komen nakijken?
    Zeer dringend en wil er gerust voor betalen..
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Geert ma dec 21, 2009 8:21 pm

    Hoi Lucrezia,

    waar heb je je kachel gekocht, kunnen ze je daar geen service geven voor je kachel,
    denk dat elke technieker die dit merk verkoopt degelijk is.

    mvg, Geert


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 8:23 pm

    Geert schreef:Hoi Lucrezia,

    waar heb je je kachel gekocht, kunnen ze je daar geen service geven voor je kachel,
    denk dat elke technieker die dit merk verkoopt degelijk is.

    mvg, Geert

    Heb jij toevallig een adres waar , heb dit huis zo gekocht met kachel maar weet niet waar naartoe
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 8:28 pm

    Heb je je kachel niet in Duitsland gekocht ? Zo neen dan geef je ons maar de serienummers van het toestel op. Als het inderdaad een kachel van ons is laat ik je wel weten wie de installateur was.

    Vriendelijke groeten,
    ann
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Geert ma dec 21, 2009 8:31 pm

    dat is wel een goed idee, lucrezia dan weet je meteen wie die kachel in dat huis heeft gezet

    mvg, Geert


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven ma dec 21, 2009 8:51 pm

    er worden de laatste tijd toevallig veel huizen gekocht met een bestaande pelletkachel in.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 9:27 pm

    is er een tecnieker die kan komen kijken of niet?
    ik zit zonder verwarming en het is ondertussen 15 graden.
    de feestdagen staan voor de deur,en heb hier een kind rondlopen

    betaal toch voor een technieker ,is het zo moeilijk om iemand zijn adres door te geven????
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 9:46 pm

    als jullie zakken maar gevuld zijn,maar service 0 mijn kl......
    voor te verkopen de eerste en iemand helpen....tarara
    wat een k....site als ik zo moet doen tegen mijn klanten amai

    wat een respect voor iemand
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 9:47 pm

    is dat zo van belang van wie de kachel is????

    ik dacht van niet,service is wat telt en dat is hier blijkbaar niet
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven ma dec 21, 2009 9:48 pm

    het pelletforum is geen installateur maar een forum voor particulieren.

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Hier staan alle verkooppunten van extraflame verkopers. bel er een paar op en je zal wel iemand vinden.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 9:50 pm

    euh lucrezia dit is hier wel geen site van verkopers hé , maar van mensen die een pelletkachel hebben.En ik denk moets je een beetje zoeken op de site onder verkopers dat je wel ergens aan een adres zal geraken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast ma dec 21, 2009 10:03 pm

    lucrezia

    een pelletkachel brand ook met de stekker uit hoor ,ik heb dit reeds uitgetest.....als je in nood zit !!





    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast di dec 22, 2009 2:26 am

    @ Fleur
    Hey Fleur, even gewoon uit nieuwsgierigheid moest dat ooit nodig zijn he,ik heb hier onlangs eens zonder stroom gezeten een uur, en toen ging mijn kachel toch uit omdat er geen nieuwe aanvoer kwam van pellets, .

    Nu is mijn vraag , hoe moet ik dat dan doen, moest het nog es ooit nodig zijn?

    Bedankt op voorhand!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast di dec 22, 2009 6:56 am

    Katja schreef:@ Fleur
    Hey Fleur, even gewoon uit nieuwsgierigheid moest dat ooit nodig zijn he,ik heb hier onlangs eens zonder stroom gezeten een uur, en toen ging mijn kachel toch uit omdat er geen nieuwe aanvoer kwam van pellets, .

    Nu is mijn vraag , hoe moet ik dat dan doen, moest het nog es ooit nodig zijn?

    Bedankt op voorhand!


    katja

    je neemt een steelpannetje en je giet pellets in de brandkorf .
    als de kachel nog niet gebrand heeft moet je wel een aanmaakblokje gebruiken .
    dit is ook eens een test om te zien of je uitlaat een goede natuurlijke trek geeft.
    het is nu ook niet de bedoeling om langdurig zo te branden want de kans zou bestaan dat de extractiemotorschroef onregelmatige roetaanslag zou krijgen en bij het draaien achteraf zou kunnen vibreren.
    maar als je geen andere warmtebron bij handen hebt kan dit zeker geen kwaad ,er zijn trouwens heel wat kachels die in optie een vuurkorf te koop aanbieden om pellets te branden (oa de speksteenkachels)

    o ja en er mag geen rook uit de deuren komen zoals velen hier durven beweren!!!!





    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast di dec 22, 2009 9:27 am

    Ok Fleur,handig om te weten!Thx en heel fijne kerstdagen! santa
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van pedro di dec 22, 2009 1:44 pm

    Lucrezia,

    hier zeg je dat de kachel in het huis stond toen je het kocht.In een ander topic zeg je dat je hem tweedehands hebt gekocht..... scratch

    Ann wil je verder verder helpen maar blijkbaar is dat niet genoeg.....


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast di dec 22, 2009 4:25 pm

    Als je de serienummers doormailt naar de invoerder weet je binnen de korste keren wie deze kachel geplaatst heeft. Als je zelf een beetje wil zoeken op het forum vind je zeker een installateur van Extraflame in je buurt!

    MVG, Benny67
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast vr dec 25, 2009 11:30 pm

    g
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast vr dec 25, 2009 11:32 pm

    oeps ik zal mijn commentaar maar voor mijn eigen houden zeker bij zo dingen

    Prettige feesten
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven za dec 26, 2009 12:23 am

    Milano,

    Laat u gaan


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 11:54 am

    Beste Pallet kachel gebruikers , voor te beginnen een zalig kerstfeest en veel genot van de warmte die uit onze uitstekende palletkachels komt
    Voor mij kan men kerst niet meer stuk via dit Forum ben ik geholpen door Ann wat ik zeer op prijs stel met het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
    Het is de MAX om iets te kunnen oplossen in 1 week wat voordien maanden duurde , ANN je hebt mij en mijn gezin verlost van wat frustratie waarvoor onze dank het is een mooie aanvulling voor onze kertsvreugde

    mvg fernand
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 12:55 pm

    seahawk21 schreef:Beste Pallet kachel gebruikers , voor te beginnen een zalig kerstfeest en veel genot van de warmte die uit onze uitstekende palletkachels komt
    Voor mij kan men kerst niet meer stuk via dit Forum ben ik geholpen door Ann wat ik zeer op prijs stel met het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001
    Het is de MAX om iets te kunnen oplossen in 1 week wat voordien maanden duurde , ANN je hebt mij en mijn gezin verlost van wat frustratie waarvoor onze dank het is een mooie aanvulling voor onze kertsvreugde

    mvg fernand



    fernand

    en mogen we ook weten welk probleem je dan had?
    dan kunnen we ook mee oordelen of ANN twee banken mag opschuiven rollen





    gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van pedro za dec 26, 2009 1:21 pm

    Da zal een probleemke geweest zijn met de afstandsbdiening zeker zoals fernand zegt:

    het aanslepend probleem van reeds ( 3 1/2 maand ) met mijn afstandsbediening , we zullen terug 100% kunnen genieten van de bediening met mijn Thermorossi Ecotherm 3001


    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 1:29 pm

    bedankt Fernand voor de fijne reactie. We deden niet meer dan onze plicht in deze.
    Het ging inderdaad over een afstandsbediening. De kachel werd niet gekocht bij een van onze verdelers voor alle duidelijkheid, maar bij een voormalig invoerder
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven za dec 26, 2009 2:34 pm

    allé dan, 2 banken vooruit

    Akkoord Fleur?


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 10:04 am