Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Chriske


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame


    steven
    Moderator


    Aantal berichten : 5473
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven za dec 26, 2009 2:34 pm

    allé dan, 2 banken vooruit

    Akkoord Fleur?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 2:35 pm

    natuur mag er een oordeel zijn , maar deze van mijzelf staat vast
    na de zomer rond september begon mijn afstandsbediening ( batterij ) sneller leeg te komen dan verwacht tot het iedere 12h plat was , bij het actieveren met de afstandsbediening begonnen de lichtjes zo fel te branden dat je het display niet kon lezen waardoor de batterij plots terug leeg was
    wat het op deze manier niet mogelijk maakte om mijn instellingen te bewaren zoals je dagelijkse menu om de kachel op te start als je dit 1 maal voor de ganse week insteld ben je blij dat je aan nr7 bent dus kunt zich dit voorstellen iedere dag en terug naar het engels enz....
    het heeft me 3 1/2 maand geduurd om bij die verkoper tot een overeenkomst te komen wat al niet meer mogelijk was door andere omstandigheden
    Ann heeft dit mooi opgevangen wat voor mij na 1 week resultaat betekende , vergeet niet dat we elkaar nog nooit hebben ontmoet en denk 80 km van elkaar wonen , dus mag je zeggen wat een mooie tools dit forum is
    als het aan mij lag zit ze vooraan in de klas in plaats van 2 banken
    Het is fijn dat we elkaar kunnen helpen , hoop dat deze uitleg voldoende was
    mvg fernand
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Annejanne za dec 26, 2009 2:54 pm

    Steven schreef:allé dan, 2 banken vooruit

    Akkoord Fleur?

    En...een kus van de meester, hé fleur rollen


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 3:56 pm

    tja iedereen kan eens geliuk hebben en al de moeite van de vorige dealer is in het niets vergaan
    Als je het mij vraagt is het goed voor u maar ik stel de vraag,heeft die invoerder dan zo
    weinig werk dat hij of in dit geval zij het forum komt lezen en vraagje beantwoord.

    Een invoerder moet zich op de eerste plaats bezig houden met zijn dealers. ipv met klanten en
    dan hopen op rechtstreeks te kunnen verkopen(oeps),als hij al de mensen moet helpen die rechtstreeks in Italie kopen amaai (prijzen liggen daar toch merkelijk veel lager) van somige merken
    grtz
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van steven za dec 26, 2009 4:01 pm

    Milano,

    Hier ging het over een kachel in België gekocht.

    Door het forum geraken mensen die problemen hebben soms sneller in contact met de juiste persoon. Daar kan toch niets verkeerd mee zij?

    Er zijn verschillende invoerders van grote merken die hier aktief zijn en die ook aktief helpen waar mogelijk.

    Dat is een initatief die we alleen maar kunnen toejuichen. De invoerders spreken ook de verkoper aan en samen geraken ze er meestal uit.

    Als blijkt dat de verkoper niet kan helpen, dan is er nog altijd de invoerder die garant zal/kan helpen.

    Als er al meer dan 3,5 maand geen oplossing wordt geboden door een verkoper en de invoerder klaart de klus in 1 week, dan is dit alleen maar positief.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 4:10 pm

    Milano,
    Het forum staat heel dikwijls open bij mij dat klopt. Ik zie ook niet in wat er mis mee is, als ik af en toe eens kijk of er iets staat dat met mijn merken te zien heeft.
    Ik heb de voorbije jaren aan 1 particulier verkocht, zijnde een bediende van bij ons. Dus als je iets niets weet - oeps - hou je misschien beter je mond. Als iemand 3,5 maand wacht op een wisselstuk in garantie, dan denk ik niet dat er iets fout is dit gratis ter beschikking te stellen via een van onze dealers. Als jij daar wel een probleem mee hebt, dan zij het maar zo... En het is misschien juist omdat we zoveel werk steken in een degelijke opvolging van service, dat we zo veel werk hebben.
    Ann
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 4:27 pm

    Hallo,

    Jullie begrijpen het verkeerd ik heb in computers gedaan ,als er toen dus computers in de aldi verkocht werden had ik de week erop dubbel werk ( raar hé) Vb koop je een pelletkachel in de makro... als die u moeten helpen dat duurt soms lang (koop je een pc in de aldi en er scheelt een prul aan ben je hem een maand kwijt)
    Ik heb niets tegen het forum maat lees hier toch reclame van de dealers zelf en sommige worden wel afgebroken wat toch die mensen hun broodwinning is (en is de dealer in fout dat weet ik nog niet als je leest hoe hiet met de parameters gegooid wordt ) en dan wat prullen ermee en als er genoeg veranderd is dan maar een dealer zoeken zeker en die achteraf nog zwart maken ook

    Ik schrijf maar wat ik gelezen heb (je kunt u probleem voorleggen maar niemand zo maar af
    100 tevreden klanten en 2 mistevreden maakt je helemaal klein

    En Ann ik heb het niet op u gemunt hoor ik veralgemeen maar hoor (maar ik geeft toch zeer snel antwoord )

    Grtz
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast za dec 26, 2009 5:11 pm

    al de moeite van de vorige dealer is in het niets vergaan Dit is wat u citeerd Milano
    Hebt u al 3 1/2 maand moeten wachten op iets wat niet in orde komt en waar u geen licht in de tunnel ziet
    NEEEEEN dacht het al , hoop dat u ooit ook eens word geholpen door een personen die je het niet had van verwacht
    dan zal er toch ook lof zijn , want hoe je het ook draaid en keert het probleem is toch opgelost
    als de invoerder het kan oplossen maar de dealer niet dan behoud toch een gelukkige klant voor het merk

    groetjes fernand
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Geert za dec 26, 2009 7:56 pm

    Iemand afkraken is heel gemakkelijk, maar als de dealer geen oplossing vindt of de moeite niet wil doen, en de invoerder komt dit te weten via het forum en wil/vind een oplossing kunnen we dit alleen maar toejuichen voor de mensen die in prblemen zitten, dus wil ik aan de invoerders zeggen laat jullie niet ontmoedigen aan deze enkele personen die jullie afkraken, en blijf de mensen helpen die geen oplossing vinden na contact gehad te hebben met hun verkoper

    mvg, Geert


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast zo dec 27, 2009 12:43 am

    Geert schreef:Iemand afkraken is heel gemakkelijk, maar als de dealer geen oplossing vindt of de moeite niet wil doen, en de invoerder komt dit te weten via het forum en wil/vind een oplossing kunnen we dit alleen maar toejuichen voor de mensen die in prblemen zitten, dus wil ik aan de invoerders zeggen laat jullie niet ontmoedigen aan deze enkele personen die jullie afkraken, en blijf de mensen helpen die geen oplossing vinden na contact gehad te hebben met hun verkoper

    mvg, Geert

    DAT IS PAS GESPROKEN GEERT? ZO MOET HET ZIJN!!!

    MVG? Benny67
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast zo dec 27, 2009 8:13 am

    milano schreef:Hallo,

    Jullie begrijpen het verkeerd ik heb in computers gedaan ,als er toen dus computers in de aldi verkocht werden had ik de week erop dubbel werk ( raar hé) Vb koop je een pelletkachel in de makro... als die u moeten helpen dat duurt soms lang (koop je een pc in de aldi en er scheelt een prul aan ben je hem een maand kwijt)
    Ik heb niets tegen het forum maat lees hier toch reclame van de dealers zelf en sommige worden wel afgebroken wat toch die mensen hun broodwinning is (en is de dealer in fout dat weet ik nog niet als je leest hoe hiet met de parameters gegooid wordt ) en dan wat prullen ermee en als er genoeg veranderd is dan maar een dealer zoeken zeker en die achteraf nog zwart maken ook

    Ik schrijf maar wat ik gelezen heb (je kunt u probleem voorleggen maar niemand zo maar af
    100 tevreden klanten en 2 mistevreden maakt je helemaal klein

    En Ann ik heb het niet op u gemunt hoor ik veralgemeen maar hoor (maar ik geeft toch zeer snel antwoord )

    Grtz

    Mhr. Milano
    Met alle respect met wat u hier probeert te zeggen,maar als uzelf een zaak gehad hebt, moet u vooral toch weten dat de enige goede reclame voor een zaak de reclame is dat de klanten maken m.a.w. de mondelinge reclame.
    Het vb. dat u aanhaalt in bovenstaand bericht van dat geknoei met parameters, wel daar kan ik kort over zijn. Moesten alle verkopers hun stiel kennen zoals in dit geval Ann haar stiel kent, der zou heel wat minder geknoei met parameters zijn, want de kachel zou geplaatst en afgesteld worden zoals het hoort, maar zoals het in België nogal dikwijls het geval is rijzen de pelletzaken hier uit de grond zoals paddestoelen waarvan vele gewoon een graantje proberen mee te pikken van het succes van de pellet,pelletkachelverkoop mee als gevolg zoals je op dit forum al zult gezien hebben dat er veel particulieren meer weten over een pelletkachel dan vele van de verkopers die België teld, om het simpel te stellen 't kaf moet hier nog van't koren verwijdert worden.(en dit is een algemeen probleem niet alleen in de pellethandel)



    grtz.

    P.S.: en wat u aanhaalt van 100 tevreden en 2 niet tevreden klanten, wel dan is er werk aan de winkel want der zijn er nog 2 die(al dan niet) ook tevreden gemaakt moeten worden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast zo dec 27, 2009 11:27 am

    Laat ons daar geen ping pong berichten van maken , wanneer er iets goeds gebeurd komt het altijd ten voordelen van hij zij wij of mij en als we allen in ons zelf kijken is het iets wat een goed gevoel geeft om elkaar te kunnen helpen , is het nu kachels of auto`s , frigo`s enz.... de hulp die we elkaar kunen bieden is toch waar het over gaat
    Is het nu mondelinge reclame of een onderdeel of een knipoog of gewoon de juiste info daar gaat het over , iedereen op deze forum heeft een verschillende job en help wel eens iemand op zijn manier zonder daar bij stil te staan
    voor wie het reeds doet proficiat voor wie het zal doen ook proficiat sunny

    mvg fernand santa
    Anonymous
    Gast
    Gast


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gast zo dec 27, 2009 1:50 pm

    dit zou een mooi einde voor deze topic zijn fernand............in deze sombere eindejaarsdagen.
    ik heb een dakloze binnengehaald........zijn foto staat hiernaast........
    oei,k ga hier weer on-topic zeker............sorry steven
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Geert zo dec 27, 2009 2:03 pm

    bij deze zullen we dit topic dan maar sluiten

    mvg, Geert


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)

    Gesponsorde inhoud


    vakbekwame technieker gezocht voor extraflame - Pagina 2 Empty Re: vakbekwame technieker gezocht voor extraflame

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 7:56 am