allé dan, 2 banken vooruit
Akkoord Fleur?
Akkoord Fleur?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Steven schreef:allé dan, 2 banken vooruit
Akkoord Fleur?
Geert schreef:Iemand afkraken is heel gemakkelijk, maar als de dealer geen oplossing vindt of de moeite niet wil doen, en de invoerder komt dit te weten via het forum en wil/vind een oplossing kunnen we dit alleen maar toejuichen voor de mensen die in prblemen zitten, dus wil ik aan de invoerders zeggen laat jullie niet ontmoedigen aan deze enkele personen die jullie afkraken, en blijf de mensen helpen die geen oplossing vinden na contact gehad te hebben met hun verkoper
mvg, Geert
milano schreef:Hallo,
Jullie begrijpen het verkeerd ik heb in computers gedaan ,als er toen dus computers in de aldi verkocht werden had ik de week erop dubbel werk ( raar hé) Vb koop je een pelletkachel in de makro... als die u moeten helpen dat duurt soms lang (koop je een pc in de aldi en er scheelt een prul aan ben je hem een maand kwijt)
Ik heb niets tegen het forum maat lees hier toch reclame van de dealers zelf en sommige worden wel afgebroken wat toch die mensen hun broodwinning is (en is de dealer in fout dat weet ik nog niet als je leest hoe hiet met de parameters gegooid wordt ) en dan wat prullen ermee en als er genoeg veranderd is dan maar een dealer zoeken zeker en die achteraf nog zwart maken ook
Ik schrijf maar wat ik gelezen heb (je kunt u probleem voorleggen maar niemand zo maar af
100 tevreden klanten en 2 mistevreden maakt je helemaal klein
En Ann ik heb het niet op u gemunt hoor ik veralgemeen maar hoor (maar ik geeft toch zeer snel antwoord )
Grtz