Als je ze los per zak koopt,kosten deze 4euro,veel te veel volgens mij...
Grtz
Grtz
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pedro schreef:Had samen met ne collega 2pal. gekocht waarvan ik er momenteel 32zakn heb overgekocht(niet meer plaats in de garage:-) )
Ja we zullen zien wat het geeft als het wa kouder wordt é!
Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de Olimps en de Euroforest pellets,deze worden hier net over de grens verkocht in Frankrijk,maar kosten 4euro,net ietsje te veel vind ik
phaedrus schreef:pedro schreef:Had samen met ne collega 2pal. gekocht waarvan ik er momenteel 32zakn heb overgekocht(niet meer plaats in de garage:-) )
Ja we zullen zien wat het geeft als het wa kouder wordt é!
Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de Olimps en de Euroforest pellets,deze worden hier net over de grens verkocht in Frankrijk,maar kosten 4euro,net ietsje te veel vind ik
BLIJF JE BIJ JE VOORKEUR ?
Wij wonen in Ieper en hebben een "MCZ Nova cv kachel". Ben nu op zoek naar een zomeractie.
* Hogramix en hogramix+ van bij Vepa waren we niet echt tevreden van beel aangekoekte as
* Domopellets van 'de Roetvreter' goed alternatief, maar 3.86 per zak als pallet, is niet echt goedkoop.
* nu vond ik via kapazaa Flament en die hebben scherpe prijzen voor thuisleveren ...
Maar wat te kiezen ???
Die Olimp die je aanraad is 3.80 per zak als je 3 palleten koop en thuis laat leveren ....
BLIJF JE BIJ JE OLIMP KEUZE ??
alvast bedankt
ralfi schreef:Wij verkopen baltwood pellets. Bezoek ons op greenpellets.nl en vertel ons wat je denkt. Dank je wel!