Stond ook al op de eerste pagina van deze discussie: [temp omhoog] ingedrukt houden en dan kijken wat er op het display verschijnt.rvdb (do dec 16, 2010 4:54 pm) schreef:hoe moet ik dat vinden? wil je even uitleggen
groet,
Jean
HK Pelletkachels
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Stond ook al op de eerste pagina van deze discussie: [temp omhoog] ingedrukt houden en dan kijken wat er op het display verschijnt.rvdb (do dec 16, 2010 4:54 pm) schreef:hoe moet ik dat vinden? wil je even uitleggen
OK, probeer de discussie over je probleem hier te houden en niet ook een ander forum (over ervaringen met een ander model) te 'kapen'. Dat maakt het ook wat overzichtelijker.rvdb schreef:oke zal ik zeker doen alvast bedankt voor de moeite laat zeker nog iets weten
rvdb schreef:goede morgen jean
nu staat het op 5 en gaat kanalisatie wel,heb niets veranderd, wat kan ik nu doen verder?
GROETJES
OK, dan gaan we nu wat meer zuurstof toevoeren:rvdb schreef:hallo jean
is weer zover pellets hopen terug op maar niet zoveel of ervoor
Normaal komen de vlammen op stand 1 (=ECO) nauwelijks boven het potje uit (gemiddeld).rvdb schreef:hallo jean
is opgestart en niet uitgevallen goed he
vlammen zijn lichter van kleur,brand nu op eco
hoogte van vlam hoe hoog brand dat normaal?
nog iets anders doen of wachten tot morgen,
212°C is te warm.rvdb schreef:hallo jean
nu is temp 212 GR
brand op 1
vlammen toch ,nog hoog en ruit brand zwart
pellets zijn waarschijnlijk oke
casp staat op 4