Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 20 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
steven
wavado
Uthrex
erwin
8 plaatsers

    onregelmatig branden


    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van petrah za dec 04, 2010 3:42 pm

    het schoonhouden van de kachel heeft ook wel iets van gezellig ,vind ik dan , bakje leegzuigen , soms ook even onder het brandpotje , raampje schoon kachel bijvullen en opstarten maar , ik vind het wel knus
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 5:14 pm

    ss schreef:Kristel, doe iedereen een plezier en probeer die "German Pellets" van Aveve eens, dat zou evengoed zijn als Badger, ik ben nieuwsgierig of ze inderdaad zoveel minder vervuilen???
    Groeten,
    ss

    De hoeveelheid as is hetzelfde, de achterkant van men kachel lijkt een stukje proper gebrand, die was gitzwart, de binnenkant van men kachel is anders donkergrijs. De zijkanten langs binnen leken iets minder bevuilt maar als ik dan met men verfborstel tussen de kanalen ga komt daar evenveel vuil uit dus voor mij niet echt veel verschil. De ruit was iets minder vuil maar even makkelijk te reinigen dan met de Makropellets. Nu zitten er Calorpack van Colruyt in, kijken of dat verschil maakt.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 4:33 pm

    petrah schreef: het schoonhouden van de kachel heeft ook wel iets van gezellig ,vind ik dan , bakje leegzuigen , soms ook even onder het brandpotje , raampje schoon kachel bijvullen en opstarten maar , ik vind het wel knus

    Ik heb er ook geen hekel aan Petrah, maar om het nou echt knus te noemen. Met een lekker potje bier op de bank, lekker zitten voor een schone brandende kachel: da's knus. Wink Wink
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van ss ma dec 06, 2010 12:44 pm

    Zoals ik beloofde, zondag de Saey Neema kompleet gekuist en nagezien, niets gevonden! Aangezien garantie van 2 jaar, de verdeler gesmst en die is meteen langsgekomen (OP ZONDAG!). Hij heeft de kuisprocedure kompleet overgedaan en bij de demontage van de ventilator had hij opeens de rookgassensor in zijn handen, gewoon afgebroken.
    Nieuwe voeler erin (hij moest er wel om naar Kruishoutem en dan terug naar Ronse) en de kachel werkt sinds gisteren weer prima, de Cleanfirz pellets van de Gamma doen het weer uitstekend. Het kuisen koste me € 40 en de sensor+verplaatsing+montage was gratis...Goeie service dus!
    Niet de nogal grote hoeveelheid stof en stukjes in de pellets waren de dader maar een defecte rookgassensor.
    Ik moet hierbij ook een beetje kritiek spuien aan het adres van Rika en Saey, bij het gebruik van een pelletcontroller komt er op het display van de kachel geen info meer, dus iedere keer er een fout is, zie je dat niet op de controller, enkel als er een fatale error is. Dus de kachel ging steeds in restart omdat de rookgassensor te koude rookgassen aangaf! En warmde dus amper op en overal roet...
    Groeten,
    ss kampvuur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast ma dec 06, 2010 12:46 pm

    ss schreef:Zoals ik beloofde, zondag de Saey Neema kompleet gekuist en nagezien, niets gevonden! Aangezien garantie van 2 jaar, de verdeler gesmst en die is meteen langsgekomen (OP ZONDAG!). Hij heeft de kuisprocedure kompleet overgedaan en bij de demontage van de ventilator had hij opeens de rookgassensor in zijn handen, gewoon afgebroken.
    Nieuwe voeler erin (hij moest er wel om naar Kruishoutem en dan terug naar Ronse) en de kachel werkt sinds gisteren weer prima, de Cleanfirz pellets van de Gamma doen het weer uitstekend. Het kuisen koste me € 40 en de sensor+verplaatsing+montage was gratis...Goeie service dus!
    Niet de nogal grote hoeveelheid stof en stukjes in de pellets waren de dader maar een defecte rookgassensor.
    Ik moet hierbij ook een beetje kritiek spuien aan het adres van Rika en Saey, bij het gebruik van een pelletcontroller komt er op het display van de kachel geen info meer, dus iedere keer er een fout is, zie je dat niet op de controller, enkel als er een fatale error is. Dus de kachel ging steeds in restart omdat de rookgassensor te koude rookgassen aangaf! En warmde dus amper op en overal roet...
    Groeten,
    ss kampvuur

    cheers das eens goeie service
    nog veel pelletwarmte spring
    mvg jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast ma dec 06, 2010 12:54 pm

    Inderdaad netjes opgelost!

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast ma dec 06, 2010 1:24 pm

    ss schreef:Zoals ik beloofde, zondag de Saey Neema kompleet gekuist en nagezien, niets gevonden! Aangezien garantie van 2 jaar, de verdeler gesmst en die is meteen langsgekomen (OP ZONDAG!). Hij heeft de kuisprocedure kompleet overgedaan en bij de demontage van de ventilator had hij opeens de rookgassensor in zijn handen, gewoon afgebroken.
    Nieuwe voeler erin (hij moest er wel om naar Kruishoutem en dan terug naar Ronse) en de kachel werkt sinds gisteren weer prima, de Cleanfirz pellets van de Gamma doen het weer uitstekend. Het kuisen koste me € 40 en de sensor+verplaatsing+montage was gratis...Goeie service dus!
    Niet de nogal grote hoeveelheid stof en stukjes in de pellets waren de dader maar een defecte rookgassensor.
    Ik moet hierbij ook een beetje kritiek spuien aan het adres van Rika en Saey, bij het gebruik van een pelletcontroller komt er op het display van de kachel geen info meer, dus iedere keer er een fout is, zie je dat niet op de controller, enkel als er een fatale error is. Dus de kachel ging steeds in restart omdat de rookgassensor te koude rookgassen aangaf! En warmde dus amper op en overal roet...
    Groeten,
    ss kampvuur


    SS,

    Ik vind dat je hierbij dan ook de naam en firma mag vermelden die jou zo verder heeft geholpen en op een zondag. Dikke pluim voor de technieker die dat doet.

    Groeten,

    Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gast ma dec 06, 2010 1:38 pm

    vandebosch schreef:
    ss schreef:Zoals ik beloofde, zondag de Saey Neema kompleet gekuist en nagezien, niets gevonden! Aangezien garantie van 2 jaar, de verdeler gesmst en die is meteen langsgekomen (OP ZONDAG!). Hij heeft de kuisprocedure kompleet overgedaan en bij de demontage van de ventilator had hij opeens de rookgassensor in zijn handen, gewoon afgebroken.
    Nieuwe voeler erin (hij moest er wel om naar Kruishoutem en dan terug naar Ronse) en de kachel werkt sinds gisteren weer prima, de Cleanfirz pellets van de Gamma doen het weer uitstekend. Het kuisen koste me € 40 en de sensor+verplaatsing+montage was gratis...Goeie service dus!
    Niet de nogal grote hoeveelheid stof en stukjes in de pellets waren de dader maar een defecte rookgassensor.
    Ik moet hierbij ook een beetje kritiek spuien aan het adres van Rika en Saey, bij het gebruik van een pelletcontroller komt er op het display van de kachel geen info meer, dus iedere keer er een fout is, zie je dat niet op de controller, enkel als er een fatale error is. Dus de kachel ging steeds in restart omdat de rookgassensor te koude rookgassen aangaf! En warmde dus amper op en overal roet...
    Groeten,
    ss kampvuur


    SS,

    Ik vind dat je hierbij dan ook de naam en firma mag vermelden die jou zo verder heeft geholpen en op een zondag. Dikke pluim voor de technieker die dat doet.

    Groeten,

    Nicky



    van mij 2 pluimen ,want hier komen ze zelfs de zaterdag niet meer depaneren en 10 dagen is een normale wachttijd.
    er zou eigenlijk een soort TOURING-PELLETKACHEL hulp in de wintermaanden moeten opgericht worden voor het hele land ,uthrex zou dat misschien nog kunnen dirrigeren.


    gr fleur
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Uthrex ma dec 06, 2010 1:48 pm

    fleur schreef:van mij 2 pluimen ,want hier komen ze zelfs de zaterdag niet meer depaneren en 10 dagen is een normale wachttijd.
    er zou eigenlijk een soort TOURING-PELLETKACHEL hulp in de wintermaanden moeten opgericht worden voor het hele land ,uthrex zou dat misschien nog kunnen dirrigeren.
    gr fleur
    Hmm, dat zal iets voor Steven worden dan. Mijne vinger zit vast aan de delete toets, kan dus moeilijk weg hé Wink

    Uthrex
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van ss ma dec 06, 2010 4:02 pm

    Positieve reklame als het mag van de Admin? Uthrex, ge moet maar vegen he...
    Gecalor uit Kruishoutem
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Saey Neema gekocht bij hun en zij hebben ook de rookafvoer geplaatst (inox dubbelwandig in zwarte RAL). Geleverd, geplaatst en aan alle afspraken gehouden, ook in voorjaar 2010 gratis dichtingen (rookgaskanalen) gekregen die ik zelf geplaatst heb.
    Inderdaad, er zitten hier serieuze verdelers en importeurs op het forum, er zijn er dus nog!!!Gelukkig!
    Moet er aan toevoegen dat het Vader en zoon met twee man in dienst is en dat het de zoon is die me is komen depanneren op zondag!!!
    kampvuur
    Groeten,
    ss
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Philip ma dec 06, 2010 5:12 pm

    ss jij bent geen verkoper of zelfstandige installateur van pelletkachels of branders
    bij mijn weten mag jij reclame maken voor iemand die je uit nood geholpen heeft zoveel je wil, maar maak het nu niet te gek ook he ^^

    bij deze
    grtz
    philip


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  

    Gesponsorde inhoud


    onregelmatig branden - Pagina 5 Empty Re: onregelmatig branden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 10:15 pm