Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
steven
erwin
6 plaatsers

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast wo dec 22, 2010 11:53 pm

    Hallo,
    Ik ben een nieuw lid op pelletforum.
    Wel ben ik al een klein jaartje bijna alle topics hier aan het lezen omdat ik nog twijfels had over de aanschaf van een pellethaard.
    Vandaag heb ik dus een pellethaard besteld namenlijk de Edilkamin pellinsert 54 die ze in de loop van volgende week gaan leveren.
    Ik hoop dat ik de goede keuze gemaakt heb.
    Al jaren stook ik op hout in een Edilkamin retro 9,5kw die quasi afmetingen dezelfde zijn maar nu op zijn einde loopt.
    Wel heb ik mijn pellethaard besteld bij een firma in Italie daar deze tenminste op mijn emails antwoorden en de prijs een héél stuk lager lag dan in ons Belgenland.
    Het enige wat ik zal moeten aanpassen is mijn schouw(denk ik),daar de uitlaat van mijn houthaard een diameter 200 heeft en de pellet 80.
    Ik ben normaal gezien van plan om deze zelf te plaatsen,tenzij ik iemand met ervaring vind die dit wil komen doen(uiteraard tegen betaling).
    Ikzelf ben van de regio Gent.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van erwin wo dec 22, 2010 11:58 pm

    Labeille schreef:Hallo,
    Ik ben een nieuw lid op pelletforum.
    Wel ben ik al een klein jaartje bijna alle topics hier aan het lezen omdat ik nog twijfels had over de aanschaf van een pellethaard.
    Vandaag heb ik dus een pellethaard besteld namenlijk de Edilkamin pellinsert 54 die ze in de loop van volgende week gaan leveren.
    Ik hoop dat ik de goede keuze gemaakt heb.
    Al jaren stook ik op hout in een Edilkamin retro 9,5kw die quasi afmetingen dezelfde zijn maar nu op zijn einde loopt.
    Wel heb ik mijn pellethaard besteld bij een firma in Italie daar deze tenminste op mijn emails antwoorden en de prijs een héél stuk lager lag dan in ons Belgenland.
    Het enige wat ik zal moeten aanpassen is mijn schouw(denk ik),daar de uitlaat van mijn houthaard een diameter 200 heeft en de pellet 80.
    Ik ben normaal gezien van plan om deze zelf te plaatsen,tenzij ik iemand met ervaring vind die dit wil komen doen(uiteraard tegen betaling).
    Ikzelf ben van de regio Gent.

    succes met je kachel gewenst
    over welk prijsverschil spreek je tov. geleverde prijs met taksen en transport
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 12:04 am

    Dank u Erwin,
    De prijs in Belgie voor de Pellbox was 3300 euro btw/in exlusief transport,in Italie 2080 euro btw/in transport inbegrepen.
    Dus is de keuze snel gemaakt,denk ik :-))
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van erwin do dec 23, 2010 12:16 am

    Labeille schreef:Dank u Erwin,
    De prijs in Belgie voor de Pellbox was 3300 euro btw/in exlusief transport,in Italie 2080 euro btw/in transport inbegrepen.
    Dus is de keuze snel gemaakt,denk ik :-))

    en hoe zit het nu met de garantie of naservice
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 12:23 am

    erwin123 schreef:
    Labeille schreef:Dank u Erwin,
    De prijs in Belgie voor de Pellbox was 3300 euro btw/in exlusief transport,in Italie 2080 euro btw/in transport inbegrepen.
    Dus is de keuze snel gemaakt,denk ik :-))

    en hoe zit het nu met de garantie of naservice

    De garantie is hetzelfde dan als je er één in Belgie koopt.
    De naservice doe ik zelf daar ik vroeger nog in de verwarming gewerkt heb.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 6:25 am

    heb je soms link naar firma
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van steven do dec 23, 2010 7:56 am

    Labeille,

    garantie is hetzelfde maar wie zal ze komen uitvoeren? je zal hemel en aarde moeten verzetten om een belgische installateur te overtuigen om je kachel tijdens de garantieperiode te komen repareren als er iets is.

    Mogelijk via de importeur maar die zal ook niet staan springen omdat hij er niets aan verdiend heeft.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van erwin do dec 23, 2010 10:55 am

    Labeille schreef:
    erwin123 schreef:

    en hoe zit het nu met de garantie of naservice

    De garantie is hetzelfde dan als je er één in Belgie koopt.
    De naservice doe ik zelf daar ik vroeger nog in de verwarming gewerkt heb.

    labelle krijg je er een nederlandse handleiding bij
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 11:18 am

    hoi beste

    waar heb je deze besteld daar ik ook wel eentje wil bestellen

    groetjes. sunny sunny sunny
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van erwin do dec 23, 2010 11:23 am

    dikkie schreef:hoi beste

    waar heb je deze besteld daar ik ook wel eentje wil bestellen

    groetjes. sunny sunny sunny

    dikkie jij hebt toch reeds een pellinsert 54 affraid
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 11:33 am

    ja maar is nie voor mij maar voor de buurvrouw

    Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 1:50 pm

    Sinds oktober vorig jaar zijn we ook aan het stoken met een Edilkamin Pellinsert 54 en zijn er zeer tevreden over!

    Mvg
    Mavi


    Laatst aangepast door mavi op do dec 23, 2010 2:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van erwin do dec 23, 2010 1:58 pm

    labelle

    heb je de pelletinsert 54 besteld
    de prijs die je opgaf sprak je over de pellbox Question
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 4:32 pm

    kalashnikov schreef:heb je soms link naar firma

    Beste,
    Dit is de link via ebay italy,ikzelf heb mijn pellinsert rechstreeks besteld via deze firma zonder ebay.

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 5:01 pm

    Steven schreef:Labeille,

    garantie is hetzelfde maar wie zal ze komen uitvoeren? je zal hemel en aarde moeten verzetten om een belgische installateur te overtuigen om je kachel tijdens de garantieperiode te komen repareren als er iets is.

    Mogelijk via de importeur maar die zal ook niet staan springen omdat hij er niets aan verdiend heeft.


    Mvg,


    Steven

    Beste Steven,
    Daar heb ik inderdaat over nagedacht,maar als je hetzelfde product 40% goedkoper kan kopen heb ik het mij er toch aan gewaagd.
    Nietemin ben ik al ongeveer een jaar op jullie forum alle problemen aan het lezen in verband met garantiegevallen en in Belgie krijg je alleen garantie tot aan de voordeur.
    Als je een probleem hebt met mecaniek of electronica van eender welk toestel dan is dit door slechte plaatsing of fout van in het begin,dus vervangen of oplossen.
    Heb in mijn leven al veel gekocht en als er een probleem zich voordoet moet je dit meestal zelf oplossen tenzij je smeekt dat de firma die het geplaatst heeft toch eens zou willen komen kijken.
    Dan zeggen ze meestal dat ze het nog nooit niet meegemaakt hebben of dat het aan uzelf ligt en mag je zelf de oorzaak zoeken en oplossen.
    Daarvoor dient dit forum(denk ik)om elkaar te helpen wanneer er zich problemen voordoen om elkaar te helpen een oplossing te vinden.
    Zelf had ik hem liever in Belgie gekocht maar het is niet logisch dat een europees product 40% duurder verkocht word bij ons.
    Daar is geen verklaring voor.
    Zelf was ik wel bereid om zelfs tot 500 euro meer uit te geven dan in ons buurland omdat ik hem dan kon laten plaatsen,maar zelfs dan heb ik er geen gevonden(heb zelfs prijzen gevonden van 5200 euro!!!).
    Ik kan hem zelf plaatsen,maar op dit ogenblik sukkel ik een beetje met mijn gewrichten,dus mochten er kandidaten zijn met ervaring zoek ik eventueel een plaatser(uiteraard tegen de normale vergoeding).
    M.v.g,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 5:11 pm

    mavi schreef:Sinds oktober vorig jaar zijn we ook aan het stoken met een Edilkamin Pellinsert 54 en zijn er zeer tevreden over!

    Mvg
    Mavi

    Beste Mavi,
    Blij dit te lezen,want er zijn er die problemen hadden volgens ik had gelezen,maar niet alleen met dit pelletsysteem of merk.
    De versie die ik besteld heb is de nieuwere versie met de uitstroom in het venster.
    Volgens de inlichtingen zouden alle problemen daarmee opgelost zijn als deze goed geplaatst is.
    groetjes
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van ss do dec 23, 2010 5:20 pm

    Uw uitleg is volgens mij niet terecht, het is logisch dat je op dit forum bijna steeds problemen gaat weervinden, het zijn nu eenmaal mensen op dit forum en mensen hebben de vervelende gewoonte om enkel slechte ervaringen en problemen te raporteren, meestal gaat alles wel goed, maar geen mens die dat op een forum gaat gaan rondbazuinen. Er zijn tal van bonafide importeurs, handelaars, dealers en technici, je vindt er hier een paar op het forum. Ik hoop dat je geluk hebt met uw aankoop, moest ik een verdeler of importeur zijn, wetende dat je het toestel in het buitenland kocht, ik zou u voor garantie en service ook naar het buitenland verwijzen want anders moet ik de kosten die ik voor u maak doorrekenen aan de trouwe klanten die hun kachel in België kochten

    Het is uw geld en uw beslissing, u doet er mee wat u wil, maar voor mij heeft u ongelijk.
    Groeten en succes met uw kachel.
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 5:34 pm

    ss schreef:
    Labeille schreef:

    Beste Steven,
    Daar heb ik inderdaat over nagedacht,maar als je hetzelfde product 40% goedkoper kan kopen heb ik het mij er toch aan gewaagd.
    Nietemin ben ik al ongeveer een jaar op jullie forum alle problemen aan het lezen in verband met garantiegevallen en in Belgie krijg je alleen garantie tot aan de voordeur.
    Als je een probleem hebt met mecaniek of electronica van eender welk toestel dan is dit door slechte plaatsing of fout van in het begin,dus vervangen of oplossen.
    Heb in mijn leven al veel gekocht en als er een probleem zich voordoet moet je dit meestal zelf oplossen tenzij je smeekt dat de firma die het geplaatst heeft toch eens zou willen komen kijken.
    Dan zeggen ze meestal dat ze het nog nooit niet meegemaakt hebben of dat het aan uzelf ligt en mag je zelf de oorzaak zoeken en oplossen.
    Daarvoor dient dit forum(denk ik)om elkaar te helpen wanneer er zich problemen voordoen om elkaar te helpen een oplossing te vinden.
    Zelf had ik hem liever in Belgie gekocht maar het is niet logisch dat een europees product 40% duurder verkocht word bij ons.
    Daar is geen verklaring voor.
    Zelf was ik wel bereid om zelfs tot 500 euro meer uit te geven dan in ons buurland omdat ik hem dan kon laten plaatsen,maar zelfs dan heb ik er geen gevonden(heb zelfs prijzen gevonden van 5200 euro!!!).
    Ik kan hem zelf plaatsen,maar op dit ogenblik sukkel ik een beetje met mijn gewrichten,dus mochten er kandidaten zijn met ervaring zoek ik eventueel een plaatser(uiteraard tegen de normale vergoeding).
    M.v.g,

    Uw uitleg is volgens mij niet terecht, het is logisch dat je op dit forum bijna steeds problemen gaat weervinden, het zijn nu eenmaal mensen op dit forum en mensen hebben de vervelende gewoonte om enkel slechte ervaringen en problemen te raporteren, meestal gaat alles wel goed, maar geen mens die dat op een forum gaat gaan rondbazuinen. Er zijn tal van bonafide importeurs, handelaars, dealers en technici, je vindt er hier een paar op het forum. Ik hoop dat je geluk hebt met uw aankoop, moest ik een verdeler of importeur zijn, wetende dat je het toestel in het buitenland kocht, ik zou u voor garantie en service ook naar het buitenland verwijzen want anders moet ik de kosten die ik voor u maak doorrekenen aan de trouwe klanten die hun kachel in België kochten
    Het is uw geld en uw beslissing, u doet er mee wat u wil, maar voor mij heeft u ongelijk.
    Groeten en succes met uw kachel.
    ss

    Beste,
    Het doorrekenen aan klanten doen ze blijkbaar al op voorhand(40%)om dergelijke garantiegevallen te dekken.
    Ikzelf ben al 25 jaar een zelfstandige en verkoop ook Italiaanse producten maar deze worden in heel europa aan dezelfde prijs verkocht.
    Ik ben er mij van bewust dat ik niet op veel garantie moet rekenen hier in Belgie(wat normaal is als je deze in het buitenland koopt)maar dat maakt iedereen voor zichzelf uit.
    Wij komen dit ook tegen dat er artikels gekocht worden via internet en ze voor de garantie bij ons komen.
    Dan ligt het aan ons om te oordelen wat je er mee doet.
    Mochten de handelaars in Belgie die pelletkachels verkopen aan de "normale" prijzen verkopen zou dit o zo simpel zijn.
    Cowboys op internet heb je altijd zeg ik tegen mijn klanten maar internetverkoop is internetgarantie.
    Ik heb uiteraard ook garantie gevraagd en gekregen(5 jaar)dus als er iets stuk gaat stuur ik het terug vanwaar deze komt.
    Heb dit al voorgehad met een duitse firma en heb geen problemen ondervonden,binnen de 2 werkdagen nieuw stuk.
    Uiteraard zoek ik wel firmas die groot genoeg en betrouwbaar zijn
    M.v.g
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 5:44 pm

    niet iedere verkoper verdeler is een sjoemelaar
    ikzelf heb problemen gehad met men kachel heb perfecte service gehad van verkoper en verdeler
    en alles is nu perfect in orde
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 5:54 pm

    kalashnikov schreef:niet iedere verkoper verdeler is een sjoemelaar
    ikzelf heb problemen gehad met men kachel heb perfecte service gehad van verkoper en verdeler
    en alles is nu perfect in orde

    Dat beweer ik ook niet integendeel.
    Er zijn heel betrouwbare firmas die ik bezocht heb,maar het probleem is dat de pellethaard nu erg in trek is in Belgie en ze de prijs bewust hoog houden.
    Zie maar naar de "gewone"pelletkachels hoeveel deze 3 jaar terug kosten en hoeveel deze nu zijn gezakt in prijs.
    Mocht ik een normale pelletkachel nodig gehad hebben zou ik deze zeker in Belgie kopen want de prijs is bijna hetzelfde.
    Maar met een verschil van 40% (1220 euro)voor hetzelfde product is bij mij de keuze snel gemaakt.
    Maar zoals ik al zei,dat maakt iedereen voor zichzelf uit.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 6:13 pm

    hallo
    kan labeille een beetje begrijpen ,koop ook regelmatig nieuwe spullen op internet ,maar als je bijna de helft van een kachel kunt kopen in het buitenland is dat te overwegen , je hebt zowiezo 2 jaar garantie en normaal komt er de eerste 2 jaar niet veel aan , heb mijn kachel nu een 4 tal weken en ontdekt elke dag meer en meer , je kunt het vergelijken met een nieuwe tv daar moet je ook instellen en programeren en dat moet je ook allemaal zoeken , heb ook problemen gekent met mijn kachel maar kan toch niet om de haverklap mijn installeur bellen gaan , en als die 2 jaar garantie om zijn zullen we allemaal de volle pot moeten betalen als je nu in het buitenland of hier 1 heeft gekocht, ik zeg altijd voor elk probleem is er een oplossing

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 6:15 pm

    succes libelle,deze die ertegen zijn staan aan te schuiven in auchan om goedkope toestellen,fietsen enz.....
    met mekaniekers in de toekomst geen nood ,in bijberoep zullen ze weldra te vinden zijn,waar vraag naar is wordt op ingespeeld,


    gr fleur
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van ss do dec 23, 2010 6:31 pm

    fleur schreef:succes libelle,deze die ertegen zijn staan aan te schuiven in auchan om goedkope toestellen,fietsen enz.....
    met mekaniekers in de toekomst geen nood ,in bijberoep zullen ze weldra te vinden zijn,waar vraag naar is wordt op ingespeeld,


    gr fleur

    Beste, ik ben nergens tegen, iedereen doet inderdaad wat hij/zij wilt. Ik beweer enkel dat IK het niet zou doen en ik geef daar MIJN redenen bij. Ik dacht dat U uw pelletkachel WEL in België gekocht hebt!? Waarom niet in Italië, een jaar geleden was het verschil NOG groter!!!!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 7:10 pm

    fleur schreef:succes libelle,deze die ertegen zijn staan aan te schuiven in auchan om goedkope toestellen,fietsen enz.....
    met mekaniekers in de toekomst geen nood ,in bijberoep zullen ze weldra te vinden zijn,waar vraag naar is wordt op ingespeeld,


    gr fleur

    Mocht ik een man zijn ging ik nu ergens deftige cursus volgen voor installatie en afstellen van pelletkachels en kon je de mensen in nood verder helpen die nu anders weken moeten wachten of soms gewoon geen oplossing krijgen, en als je dat hier soms leest is er inderdaad wel vraag naar.

    Groetjes
    Kristel
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van francky do dec 23, 2010 7:46 pm

    [quote="Labeille"]
    kalashnikov schreef:niet iedere verkoper verdeler is een sjoemelaar
    ikzelf heb problemen gehad met men kachel heb perfecte service gehad van verkoper en verdeler
    en alles is nu perfect in orde

    Dat beweer ik ook niet integendeel.
    Er zijn heel betrouwbare firmas die ik bezocht heb,maar het probleem is dat de pellethaard nu erg in trek is in Belgie en ze de prijs bewust hoog houden.
    Zie maar naar de "gewone"pelletkachels hoeveel deze 3 jaar terug kosten en hoeveel deze nu zijn gezakt in prijs.
    Mocht ik een normale pelletkachel nodig gehad hebben zou ik deze zeker in Belgie kopen want de prijs is bijna hetzelfde.
    Maar met een verschil van 40% (1220 euro)voor hetzelfde product is bij mij de keuze snel gemaakt.
    Maar zoals ik al zei,dat maakt iedereen voor zichzelf uit.

    Ik heef je Groot gelijk dat je dat doet of durft te doen !
    er zit zo wie zo een garantie op van twee jaar ! geen 5 jaar
    Waarom moet het verschil in Belgie over een zibro carmen om en bij de 700 euro liggen( ge krijt er dan wel een palet korels bij ???Een eerlijke verkoper zegt meteen zijn beste prijs.
    Zonder al de rest ....

    Gesponsorde inhoud


    Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft Empty Re: Na lang twijfelen toch pellethaard aangeschaft

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 7:04 am