Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
turkoois
erwin
jeanhup
steven
petrah
9 plaatsers

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 9:54 pm

    Wie kan mij helpen, mij oppervlak huis is 80 m2, vrijstaand oud huis.
    Huidige gasverbruik rond de 2000m2, ik stook zuinig.
    Ik zou graag een pelletkachel willen aanschaffen, wat is de aanschafprijs, wat is het betste merk, ben alleen, dus wel eenvoudig te bedienen, wil hem graag aansluiten op de HR ketel, en de pijp moet naar buiten, heb geen schoorsteen.
    Wat is de prijs van pellethout ongeveer en wat ben ik daar op jaarbasis ongeveer aan kwijt.
    Dan ga ik ervan uit dat ik het warmer heb dan nu, heb vaak dikke trui aan.
    Is het voordeliger dat ik hem op de CV of verwarming aansluit en wat zijn ongeveer de kosten daarvan, als het de spuigaten uitloopt dan alleen een pelletkachel.
    Rond welke prijs van de kachel zit ik ongeveer? de goedkopere maar wel goed.
    Is pellet echt goedkoper dan gas? ik verwaarloos hierbij de aanschaf van de kachel, dat zij zo. Het gaat mij meer om het verbuik van gas op jaarbasis, en dat het hier wat warmer thuis is.
    Wie kan mij helpen met een eerlijk aantwoord, want de verkoper wil volgens mij alleen verkopen. Waar kan je de kachel het beste kopen? met garantie.
    gr. en BVD Berlinda en kinderen, ben alleenstaand dus let op de kleintjes (sorry)
    Heb voldoende opslagruimte voor het hout, dat is geen probleem, en zit er veel onderhoud op de kachels?.Ik denk hieraan omdat de kinderen groter worden, dus er meer gestookt zal worden in de toekomst, en natuurlijk de lekkere warmte en gezelligheid van een kachel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 10:32 pm

    Een heel herkenbare situatie voor mij. Veel vragen natuurlijk die stukje voor stukje wel zullen opgelost geraken als je hier wat rond hangt en verschillende verkopers je vragen gaat stellen.
    Je hebt in pelletkachels de "gekende" (duurdere merken), ik heb zelf gekozen voor een minder bekende kachel om dat die binnen mijn budget viel. Maar ik ben tot op heden heel tevreden van mijn kachel, ook heel zuinig in verbruik en dit is zeker niet onbelangrijk op lange termijn.
    Een kachel die aangesloten is op je CV gaat al direct een pak meer kosten vrees ik.
    Ik heb mijn kachel nog maar paar maanden dus weet tot op heden nog niet hoeveel besparing ik heb maar ik weet nu al zeker dat ik besparing zal hebben. Ik verwarm mijn living en keuken met de pelletkachel, de gang, badkamer en tijdens vorst de kinderen hun kamer met de CV. Ik heb een dubbel verbruik aan gas dan dat van jou en dat zal met mijn afrekening in april hopelijk fors gedaald zijn.
    Verkopers zijn er met hopen, enkel kijken of je een goeie vind, zeker als vrouw iemand waar je kan op terugvallen mochten er problemen zijn, al zal je hier ook zeker en vast verder geholpen worden.
    Veel succes in je zoektocht.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 10:39 pm

    Hoi Kritel,
    Waar heb je de kachel gekocht, wat voor merk en wat is de prijsklasse hiervan?
    gr. berlinda BVD en je een prive mail gestuurd.


    Laatst aangepast door bm.bolink op do jan 13, 2011 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 10:42 pm

    Ik heb mijn kachel gekocht bij Ecovlam in Anzegem, het is van het merk Phebo Stufe, daar lopen momenteel nog 2 promo's denk ik, ik heb voor mijn kachel, installatie, alle buizen, 2500€ betaald. Er zijn nog wel paar budgetmerken waar er hier ook forumleden heel tevreden van zijn.

    Groetjes
    Kristel
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van petrah do jan 13, 2011 10:55 pm

    hier ook zo ongeveer een gebruik van 2000 m3 gas en dan hield ik het echt in de gaten , nu stukken warmer , een besparing aan gas van 1000 euro en wij gebruiken voor 400 euro's aan pellets ,als ik een euro moest betalen voor elke keer dat ik zeg dat ik zo blij ben met onze beslissing om een pelletkachel aan te schaffen dan zou ik nu arm zijn , het is een hele goede beslissing ,stoken er nu voor de vierde winter mee ,
    behalve dat wij er mee besparen is het veel behaaglijker in huis , en natuurlijk de vlammen maakt het gezellig ,
    wij gebruiken onze kachel net als kristel , alleen de kachel en bij erge kou bijstoken met de cv , mss als je laat weten uit welke plaats je komt kan iemand jou een goede kachelboer aanraden , want daar zijn wij erg de fout mee ingegaan , en omdat jij als vrouw alleen ervoor staat is dat helemaal belangrijk
    succes en groeten
    petra
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van petrah do jan 13, 2011 11:29 pm

    ik denk dat het mss goed is om te kijken waar jean een zaak heeft , ik weet dat hij en in belgie en in nederland een zaak heeft , en ook hier op het forum bekend is , zal wel iemand hier kunnen melden
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van steven vr jan 14, 2011 1:18 am

    jeanhup heeft een zaak in adler pelletkachels: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    MVg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 8:56 am

    80m² is al zo,n 200m³
    koop je kachel vooral niet te zwak in kw

    beter ietsje meer vermogen zal ook zuiniger en stiller zijn

    is deze in een plaats die 80m² of zijn er verschillende plaatsen met deuropeningen ?

    mvg jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty vierkante meter woonkamer

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 9:30 am

    Hoi
    Mijn woonkamer is een L vorm, 10 bij 4 en de 4 bij 5, daarnaast ga je naar de keuken via een boog, dus open keuken en deze is 6 bij 6.
    gr. Berlinda
    Alvast bedankt voor de reacties.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 9:36 am

    bm.bolink schreef:Hoi
    Mijn woonkamer is een L vorm, 10 bij 4 en de 4 bij 5, daarnaast ga je naar de keuken via een boog, dus open keuken en deze is 6 bij 6.
    gr. Berlinda
    Alvast bedankt voor de reacties.

    het is nu al te zien waar je je kachel zou plaatsen
    maar ik denk een kachel met kanalisatie een goeie optie is voor jou

    is je woning goed geisoleerd ? vloer muren dak ?

    mvg jl
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van jeanhup vr jan 14, 2011 11:03 am

    bm.bolink schreef:Hoi
    Mijn woonkamer is een L vorm, 10 bij 4 en de 4 bij 5, daarnaast ga je naar de keuken via een boog, dus open keuken en deze is 6 bij 6.
    gr. Berlinda
    Alvast bedankt voor de reacties.
    Hoi Berlinda,

    Om een goede inschatting te kunnen maken van het benodigde vermogen van de pelletkachel is het belangrijk om te weten hoe je woning geisoleerd is.
    - dakisolatie? Zo ja: hoe dik geisoleerd en met welk materiaal?
    - spouwmuren? Zo ja: zijn deze ook geisoleerd?
    - isolerende beglazing?
    - vloerisolatie?

    Vriendelijke groet,

    Jean
    HK Pelletkachels
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van petrah vr jan 14, 2011 11:59 am

    ik zou zeggen ,laat je goed voorlichten want zo'n kachel koop je toch voor jaren te gaan , als wij een betere info hadden gekregen had hier waarschijnlijk een andere kachel gestaan , iets meer vermogen , een met een as-lade , en dat had voor hetzelfde geld gekund want dan zou ik de meerprijs van speksteen gebruikt hebben voor die zwaardere kachel .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 12:31 pm

    Wat Jean zegt is inderdaad juist!!

    Sorry hé maar veel mensen kopen een kachel op zicht zonder rekening te houden met alle door hem opgesomde
    factoren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 12:46 pm

    bm.bolink schreef:Wie kan mij helpen, mij oppervlak huis is 80 m2, vrijstaand oud huis.
    Huidige gasverbruik rond de 2000m2, ik stook zuinig.
    Ik zou graag een pelletkachel willen aanschaffen, wat is de aanschafprijs, wat is het betste merk, ben alleen, dus wel eenvoudig te bedienen, wil hem graag aansluiten op de HR ketel, en de pijp moet naar buiten, heb geen schoorsteen.
    Wat is de prijs van pellethout ongeveer en wat ben ik daar op jaarbasis ongeveer aan kwijt.
    Dan ga ik ervan uit dat ik het warmer heb dan nu, heb vaak dikke trui aan.
    Is het voordeliger dat ik hem op de CV of verwarming aansluit en wat zijn ongeveer de kosten daarvan, als het de spuigaten uitloopt dan alleen een pelletkachel.
    Rond welke prijs van de kachel zit ik ongeveer? de goedkopere maar wel goed.
    Is pellet echt goedkoper dan gas? ik verwaarloos hierbij de aanschaf van de kachel, dat zij zo. Het gaat mij meer om het verbuik van gas op jaarbasis, en dat het hier wat warmer thuis is.
    Wie kan mij helpen met een eerlijk aantwoord, want de verkoper wil volgens mij alleen verkopen. Waar kan je de kachel het beste kopen? met garantie.
    gr. en BVD Berlinda en kinderen, ben alleenstaand dus let op de kleintjes (sorry)
    Heb voldoende opslagruimte voor het hout, dat is geen probleem, en zit er veel onderhoud op de kachels?.Ik denk hieraan omdat de kinderen groter worden, dus er meer gestookt zal worden in de toekomst, en natuurlijk de lekkere warmte en gezelligheid van een kachel



    beste
    de eerste vraag is steeds ,wat is jou budget wat je wil besteden aan je kachel,ook rekening houden met plaatsing van eventuele uitlaat en dergelijke.
    wat is jou voorkeur van kachel ,al ergens gezien en horen branden??
    ook eens zien waar alle verdelers zitten rond jou woonplaats ,ook eens mensen kontakteren die een pelletkachel bezitten om eens te gaan zien hoe die brand want op een beurs of showroom is toch anders of in een woning aangaande geluid.
    als je ergens een keuze gemaakt hebt kun je verder hier ook nog personen met dezelfde kachel kontakteren voor hun bevindingen.
    alvast succes


    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 12:49 pm

    Hoi,
    Ik zit rond de 2500 euro te denken max.
    gr. Berlinda
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 12:52 pm

    ",ook eens mensen kontakteren die een pelletkachel bezitten om eens te gaan zien "

    Hoe kun je mensen vragen om eens te komen zien , als 80% hun woonplaats niet invullen, misschien aan iedereen een PM sturen !!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 1:01 pm

    bm.bolink schreef:Hoi,
    Ik zit rond de 2500 euro te denken max.
    gr. Berlinda



    berlinda
    heeft u een schouw of uitlaatkanaal om de kachel aan te sluiten ,moeten er geen buizen in ? allemaal vragen en zo ja ,kostprijs ??
    ik denk voor jou 200 kubiek te verwarmen dat het krap gaat worden met jou budget en zeker geen kachel om op jou cv op aan te sluiten.
    het zal een moeilijke oefening worden ,maar alles is mogelijk


    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 7:15 pm

    Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van erwin vr jan 14, 2011 7:47 pm

    bm.bolink schreef:Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda

    ik zou concreet je situatie eens bekijken met een installateur bvb jeanhup,
    dan heb je juiste prijzen en mogelijkheden


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 74
    Registration date : 23-10-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van turkoois vr jan 14, 2011 7:51 pm

    Berlinda,

    Ik heb je een PM gestuurd.


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 7:54 pm

    bm.bolink schreef:Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda

    Nee hoor, met 2500 euro kom je er niet, het installeren van
    een schouw kost ook nogal. En een kachel van 2500 euro, wordt moeilijk,
    Alhoewel, een einde reeks misschien, op prospectie gaan zou ik zeggen...
    Met schouw zou ik toch rekenen op 3000 à 3500 euro, op zijn minst.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van erwin vr jan 14, 2011 8:04 pm

    cyrre schreef:
    bm.bolink schreef:Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda

    Nee hoor, met 2500 euro kom je er niet, het installeren van
    een schouw kost ook nogal. En een kachel van 2500 euro, wordt moeilijk,
    Alhoewel, een einde reeks misschien, op prospectie gaan zou ik zeggen...
    Met schouw zou ik toch rekenen op 3000 à 3500 euro, op zijn minst.

    cyrre laat de berekening over de prijs liefst over aan de installateur
    er zijn wel kachels van 2000-2500 euro die goed zijn...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van jeanhup vr jan 14, 2011 8:32 pm

    bm.bolink schreef:Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda

    Je zult ca. 10,5 kW vermogen nodig hebben. Een goede goedkope pelletkachel met dat vermogen kost zo'n €2000,-. Daar komen dan nog de kosten voor rookgasafvoer (max. €200,-) en de installatie (€150,-) bij. Voor een gewone pelletkachel zul je dus al minimaal ca. €2350,- nodig hebben.
    Een vergelijkbare CV-pelletkachel begint pas bij €2800,-. Met alles erbij (rookafvoer, installatie kachel, aansluiting op CV systeem) kom je dan al snel in de buurt van €3500,- uit.

    Op zich is een pellet-CV wel een verstandige investering:
    - meer comfort dan alleen pelletkachel (betere distributie van warmte door het huis, minder geluid)
    - meerwaarde voor woning
    - relatief geringe meerinvestering

    groet,

    Jean
    HK Pelletkachels
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast vr jan 14, 2011 9:50 pm

    cyrre schreef:
    bm.bolink schreef:Oke dus geen aansluiting op CV, dat is duidelijke.
    MOet ook een pijp naar buiten, door de muur want ik heb geen afvoer verder.
    Ik heb dakisolatie en dubbele beglazing overal en een spouwmuur.
    Kom ik dan nog rond de 2500 euro uit?? of hoeveel wordt het ongeveer meer dan.??
    gr. Belrinda

    Nee hoor, met 2500 euro kom je er niet, het installeren van
    een schouw kost ook nogal. En een kachel van 2500 euro, wordt moeilijk,
    Alhoewel, een einde reeks misschien, op prospectie gaan zou ik zeggen...
    Met schouw zou ik toch rekenen op 3000 à 3500 euro, op zijn minst.


    Ik heb nochtans een kachel die me iets minder dan 2500€ gekost heeft, kachel, installatie, materiaal, werkuren en 600kg pellets en aszuiger. Ik ben heel tevreden over mijn kachel, heb ook laag verbruik, lage uitlaattemperatuur, kortom ik heb waar voor mijn geld gekregen en ik ga niet te hard roepen, nog geen problemen gehad.

    Groetjes
    Kristel
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van francky vr jan 14, 2011 10:07 pm

    bm.bolink schreef:Hoi,
    Ik zit rond de 2500 euro te denken max.
    gr. Berlinda
    Voor 1800 euro een zibro carmen 11 kw en als k zeg dat die gaat !!!! kom maar eens langs .
    Niet veel toeters of bellen maar werkt uit de kunst voor zijn prijs Wink
    Afstellen heel gemakelijk en ook het programeren is cheers

    Gesponsorde inhoud


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 1:42 pm