Huidige gasverbruik rond de 2000m2, ik stook zuinig.
Ik zou graag een pelletkachel willen aanschaffen, wat is de aanschafprijs, wat is het betste merk, ben alleen, dus wel eenvoudig te bedienen, wil hem graag aansluiten op de HR ketel, en de pijp moet naar buiten, heb geen schoorsteen.
Wat is de prijs van pellethout ongeveer en wat ben ik daar op jaarbasis ongeveer aan kwijt.
Dan ga ik ervan uit dat ik het warmer heb dan nu, heb vaak dikke trui aan.
Is het voordeliger dat ik hem op de CV of verwarming aansluit en wat zijn ongeveer de kosten daarvan, als het de spuigaten uitloopt dan alleen een pelletkachel.
Rond welke prijs van de kachel zit ik ongeveer? de goedkopere maar wel goed.
Is pellet echt goedkoper dan gas? ik verwaarloos hierbij de aanschaf van de kachel, dat zij zo. Het gaat mij meer om het verbuik van gas op jaarbasis, en dat het hier wat warmer thuis is.
Wie kan mij helpen met een eerlijk aantwoord, want de verkoper wil volgens mij alleen verkopen. Waar kan je de kachel het beste kopen? met garantie.
gr. en BVD Berlinda en kinderen, ben alleenstaand dus let op de kleintjes (sorry)
Heb voldoende opslagruimte voor het hout, dat is geen probleem, en zit er veel onderhoud op de kachels?.Ik denk hieraan omdat de kinderen groter worden, dus er meer gestookt zal worden in de toekomst, en natuurlijk de lekkere warmte en gezelligheid van een kachel