Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
turkoois
erwin
jeanhup
steven
petrah
9 plaatsers

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 32165
    Registration date : 15-02-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van erwin zo jan 16, 2011 10:05 pm

    belinda

    de brandpolis zal niet duurder worden, wel best even informeren

    de schouwbuis boven de goot 1m is voldoende
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 10:10 pm

    oke dank je voor de reactie,
    Ik zit zelf te denken aan de adler kachel, die zijn goed?
    Wat ik lees hier wel, dus als iemand nog nadelen weet, of liever de voordelen,
    ik zal de verzekering deze week even bellen.
    gr. Berlinda
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 32165
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van erwin zo jan 16, 2011 10:12 pm

    bm.bolink schreef:oke dank je voor de reactie,
    Ik zit zelf te denken aan de adler kachel, die zijn goed?
    Wat ik lees hier wel, dus als iemand nog nadelen weet, of liever de voordelen,
    ik zal de verzekering deze week even bellen.
    gr. Berlinda

    over adler en jeanhup zijn er meerdere mensen heel tevreden


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van petrah zo jan 16, 2011 10:14 pm

    @ berlinda welk type bedoel je van adler
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 10:22 pm

    Waar ik ook nog zou voor uitkijken is het verbruik per uur, want paar 100gr verschil per uur loopt al aardig op op een stookseizoen. Ik had hier zelf ook geen rekening mee gehouden maar in mijn geval is dat heel positief uitgevallen maar ik had ook pech kunnen hebben.

    Groetjes
    Kristel
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van steven ma jan 17, 2011 9:28 am

    BM.Bolink,

    Ga eens naar een winkel en vraag daar eens eens een prijs van een kachel. Je moet ook nog iets zelf doen. Zo krijg je een idee wat het kost.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren. - Pagina 3 Empty Re: ik twijfel over aanschaf pelletkachel, dus graag hulp, BVD voor het lezen en of reageren.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr okt 04, 2024 2:56 am