[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
dit ter info, ik ken deze persoon niet
Er zijn in totaal 66 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 63 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Steven schreef:geen idee wie het zo kunnen zijn, maar wel een vermoeden
dries81 schreef:Nogal een hoge prijs voor een onderhoud dat is gemakkelijk zelf te doen.
als je het eens gezien hebd mag dat geen probleem zijn
Grts Dries81
Jef schreef:Het eerste jaar heb ik ze zelf gekuist.
verleden jaar laten kuisen weg gesmeten geld ik had zelf 3x zoveel gekuist als die zogezegde proffesional.
Nooit meer dit kan ikzelf beter
joske+ schreef:hallo
nu het toch over kuisen gaat heb ik een vraagske , was in mijn handleiding aan het lezen en vraag of de rookdoos ook moet gekuist worden , bij mij zit dit onderaan de kachel een rond plaatje met 4 schroeven en kom dan in de rookdoos ,hoe zit dat met jullie kachels ?
grtjes
cyrre schreef:Jef schreef:Het eerste jaar heb ik ze zelf gekuist.
verleden jaar laten kuisen weg gesmeten geld ik had zelf 3x zoveel gekuist als die zogezegde proffesional.
Nooit meer dit kan ikzelf beter
Ik begrijp niet goed wat je wil zeggen..
Vind je dat je "teveel" gekuist hebt?
Dan zou ik aanraden om de installateur de eerste 2 jaren het onderhoud
te laten doen. Dit is sowieso aan te raden voor de garantie.
Je kijkt dan mee over zijn schouder en de volgende jaren doe je het zelf.
Maar nogmaals, die keuze is persoonlijk....
dafke_307 schreef:Onderhoud pelletkachel 45€ En vorig jaar was dit nog 35€. Eens met mijn baas spreken
Jef schreef:Voor 35€ kuisen ze volgens mij het raamke
meeki001 schreef:Ik heb mijn schouw en kachel deze week eens laten kuisen gewoon om eens te zien wat er juist moet gekuist worden aan de kachel.
Prijs voor de schouw te kuisen was € 40 en de kachel € 60.
Klus was geklaard binnen het uur en nu ik dit gezien heb zal het de volgende keer enkel de schouw zijn die ik laat kuisen maar de kachel die doe ik voortaan zelf. Niks moeilijk aan als je weet wat er moet gebeuren en waar het hem zit.
Dus terug een besparing voor mezelf. Ik nog genoeg overhebben om een pint meer te drinken opdenduur ;-)
Mvg Meeki
ss schreef:meeki001 schreef:Ik heb mijn schouw en kachel deze week eens laten kuisen gewoon om eens te zien wat er juist moet gekuist worden aan de kachel.
Klus was geklaard binnen het uur en nu ik dit gezien heb zal het de volgende keer enkel de schouw zijn die ik laat kuisen maar de kachel die doe ik voortaan zelf. Niks moeilijk aan als je weet wat er moet gebeuren en waar het hem zit.
Dus terug een besparing voor mezelf. Ik nog genoeg overhebben om een pint meer te drinken opdenduur ;-)
Mvg Meeki
Totaal onmogelijk om mijn kachel een groot onderhoud te geven op één uur!? En dan heb ik de schouw nog niet gekuist!
Groeten,
ss
meeki001 schreef:Ik heb mijn schouw en kachel deze week eens laten kuisen gewoon om eens te zien wat er juist moet gekuist worden aan de kachel.
Mvg Meeki
ss schreef:Ik zou zelfs zeggen die man is "Speedy Gonzales"...
erwin123 schreef:meeki en meer werk om het stof van granilux op te kuisen dan het vuil van je obderhoud waarschijnlijk
meeki001 schreef:
Ik nog genoeg overhebben om een pint meer te drinken opdenduur ;-)
Mvg Meeki