Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Flamingo, korando


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Hey allemaal

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Hey allemaal Empty Hey allemaal

    Bericht van Gast zo feb 27, 2011 8:25 pm

    He allemaal,

    Sinds kort ben ik ook een pelletstoker geworden. Ik heb een Piazzetta P 958 aangeschaft. Het valt reuze mee en dit als men het verbruik bekijkt. Voor een paar euro heb je het gezellig warm en dit voor een paar eurootjes per dag.Het nu wat uitzoeken hoe alles zo gunstig mogelijk te gebruiken en in te stellen. Op dit forum heb ik toch al mooie en goede tips kunnen lezen die ik zeker kan toepassen bij mij thuis.

    Groetjes aan ieder

    Nicodemus
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31512
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Hey allemaal Empty Re: Hey allemaal

    Bericht van erwin zo feb 27, 2011 8:33 pm

    Nicodemus schreef:He allemaal,

    Sinds kort ben ik ook een pelletstoker geworden. Ik heb een Piazzetta P 958 aangeschaft. Het valt reuze mee en dit als men het verbruik bekijkt. Voor een paar euro heb je het gezellig warm en dit voor een paar eurootjes per dag.Het nu wat uitzoeken hoe alles zo gunstig mogelijk te gebruiken en in te stellen. Op dit forum heb ik toch al mooie en goede tips kunnen lezen die ik zeker kan toepassen bij mij thuis.

    Groetjes aan ieder

    Nicodemus

    nico welkom op het forum en veel geluk met je kachel,


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Het is nu do mei 02, 2024 5:35 pm