van Johnny Derveaux do feb 04, 2016 10:34 am
@johnny D. het is geen 5 maar 10€ , tja advocaten kosten geld .
Maar het overgrote deel van de advocatensalarissen worden gesponsord door een paar grote mannen die op geen 1000€ moeten kijken.
Dus die 10€ is maar een symbolische bijdrage!!
ja op die 5€ meer zal het nu ook niet aankomen hé, maar toch bedankt Krusty voor de info,
@ Grossard. Rob
wij hebben nog maar een iemand gehad en zullen eens luisteren Zaterdag naar de tweede die langskomt, wat die Power optimizers betreft heb je wel gelijk, maar heb er ook 25jaar garantie op, tegen dan hé, nu ja ik kan dan mee volgen op de gsm of computer, maar in het begin zal je dat doen, omdat het nieuw is denk ik toch, is met alles zo hé, maar dit systeem kan me een bericht sturen via email of Sms, als er een paneel 3dagen na elkaar een minder stroom opwekt dan de andere panelen, en je weet ook onmiddellijk welk paneel het is, er werd hier ook nog gesproken, over de 10 panelen, in 2delen te leggen, de bovenste rij apart en de onderste rij apart, maar ook een meerkost waar we niet voor gekozen hebben, we wachten nu tot Zaterdag en dan nog eentje volgende week ergens, en dan maken we een keuze, maar de eerste verdiend nu al onze voorkeur, en de anderen kunnen we moeilijk afzeggen, zou niet fair zijn.