Iedereen met een MCZ is daar natuurlijk tevreden over, maar rika-gebruikers vind ik hier niet veel die me kunnen helpen...
Dus bedankt!
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Ikzelf schreef:Voor welke ruimte gebruik jij de TOPO? Hou oud is het huis? Snelheid van opwarmen bij koude temperaturen buiten?
cuypersmarc schreef:geachte ,
ik heb ook een rika TOPO,en ben daar zeer tevreden over. ik was veplicht om een rika te nemen om dat deze de enige is zonder warmte ventilator. mijn vrouw vond deze veel rustiger dan ene met, hoewel de aanjager voor het vuur ook draait en deze hoor je ook.een paar maanden terug maakte mijn rika na enkele uurtjes branden en lawaai aan de lagers van de worm , verdeler in beerzel heeft onmiddellijk naar stroomop gebeld omdat zij tijdens de garantie niets mogen veranderen. dit was tijdens de verlof periode stroomop heeft 1dag later contact opgenomen met mij om een afspraak te maken en vroeg mij ook om de gegevens van de kachel.( technieker had zelfs zijn eigen emmer mee om de pellets uit de bak te scheppen )
mijn schoonvader heeft een MCZ twee jaar nu en als ik zie welke problemen hij al heeft gehad ( man, man toch )nu is deze weer stuk ( ontstekingsfout ) en ze kunnen pas volgende week komen? hij heeft deze gekocht bij de pionier van de pelletkachels in belgie ( dit zijn de woorden van hem he, niet deze van mij )de firma staat in schriek
ik heb tot op heden geen seconde spijt van deze rika aankoop
en de verbrandingslucht wordt van buiten aangevoerd dus, dus de warmte van binnen gaat niet door de schouw naar buiten