van Gast di dec 01, 2009 11:20 pm
ilse schreef:wij hebben een piazetta 960 11kw en eerlijk gezegd, heel tevreden zijn we niet
onze ruimte is in totaal 100 m² en enkel de living is lekker warm , de keuken is koud en het verbruik vind ik toch wel hoog nl 1 zak op 15u of is dit normaal?
wat ook voorvalt is dat ze soms uitvalt, ik kocht ze om niet te moeten opstaan s morgen maar nu doe ik dat nog steeds (1 a 2keer per week)
het valt het meeste voor als ik ze gestofzuigt hebt, heeft iemand hier ervaringen mee
ze haalt de 20 graden met veel moeite, en op de display staat 18 graden enop de huisthermometer staat 20 graden is dit normaal groetjes
hallo ilse
je spreekt van -enkel in de living is het lekker warm --
in je tweede zin schrijf je --ze haalt de 20° met moeite
ofwel werkt je kachel hier niet optimaal ofwel heb je een isolatie*probleem
lekker warm is bij mij 25°---en daar zou jou kachel met zen 11kw zeker moeten aan voldoen (indien hij naar behoren functioneert)
als je de keuken daar nog bij moet verwarmen kan je hoogstens op 18° geraken aangezien je maar 20°hebt in de living ,je hebt steeds een luchtcirculatie met warmte die verloren gaat en koude lucht die wordt aangezogen.
welke temperatuur heeft u in de keuken ?
ik verwarm een veranda en heb daar ook een verlies aan warmte door vensters en slechtere isolatie.
hoelang heeft u die kachel en werdt die afgesteld door installateur?
gr fleur