Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Soortgelijke onderwerpen
+66
Mmuis
TimV
haas
Rayke
Raf
RONIEKE
jerommeke
Stef
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
70 plaatsers
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
Gast- Gast
- Bericht nummer 651
pelletkachel
Hoi, Ik ben Linda en verwarm al een tijdje met een pelletkachel en was curieus naar jullie forum
Gast- Gast
- Bericht nummer 652
Even voorstellen?
Hallo ik ben Nico en de trotse bezitter van een Edelkamin Iris plus kachel . Ik heb deze kachel vorige winter aangeschaft en de gasrekening ging gelijk met de helft omlaag.! In combi met mijn zonnepanelen ben ik met mijn C02 uitstoot goed bezig.
Gast- Gast
- Bericht nummer 653
Voorstellen en op zoek naar..
Hoi allemaal. Al een paar jaar een pelletkachel een DeVille. Tot voor kort prima ding nu wat problemen.
Op de zoektocht naar een handleiding dit forum gevonden.
Hoop hier antwoorden te vinden en soms is "mee te kletsen" over een en ander.
Mvg. Jos
Op de zoektocht naar een handleiding dit forum gevonden.
Hoop hier antwoorden te vinden en soms is "mee te kletsen" over een en ander.
Mvg. Jos
Gast- Gast
- Bericht nummer 654
Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
Hoi,
Ik ben Dirk, maak sinds februari 2014 gebruik van een van Edilkamin Cherie 11Kw.
Ben bij dit forum terecht gekomen na een zoektocht over pelletkachels.
Momenteel gebruiken we Posplan bio energy pellets.
Dit op aanraden van de dealer die ons de pelletkachel verkocht heeft.
Via dit forum hoop ik veel informatie te halen uit jullie reacties, aanbevelingen, ervaringen, ......
Groetjes,
Dirk
Ik ben Dirk, maak sinds februari 2014 gebruik van een van Edilkamin Cherie 11Kw.
Ben bij dit forum terecht gekomen na een zoektocht over pelletkachels.
Momenteel gebruiken we Posplan bio energy pellets.
Dit op aanraden van de dealer die ons de pelletkachel verkocht heeft.
Via dit forum hoop ik veel informatie te halen uit jullie reacties, aanbevelingen, ervaringen, ......
Groetjes,
Dirk
Gast- Gast
- Bericht nummer 655
Nieuw op dit forum
Hallo,
Mijn naam is Walter.
Deze week heb ik een nieuwe inbouwpelletkachel ingebruik genomen de MCZ Boxtherm 70.
Ik heb gekozen voor een pelletkachel omdat ik sinds een aantal jaren geen gas meer gebruik als alleen om te koken.
Om mijn huis te verwarmen gebruik ik een 85 KW pelletkachel die ik ook bedrijfmatig (inmiddels 8 jr) in gebruik heb, vanuit een 15 ton silo worden de pellets aangevoerd.
Dmv van een leidingsysteem vanuit bedrijfspand wordt de vloerverwarming en de boiler gevoed tbv warmwater. Ik ben zeer tevreden over de werking daarvan.
De MCZ Boxtherm is als sfeerverwarming en backup voor de bedrijfsmatige pelletkachel geplaatst.
Mijn naam is Walter.
Deze week heb ik een nieuwe inbouwpelletkachel ingebruik genomen de MCZ Boxtherm 70.
Ik heb gekozen voor een pelletkachel omdat ik sinds een aantal jaren geen gas meer gebruik als alleen om te koken.
Om mijn huis te verwarmen gebruik ik een 85 KW pelletkachel die ik ook bedrijfmatig (inmiddels 8 jr) in gebruik heb, vanuit een 15 ton silo worden de pellets aangevoerd.
Dmv van een leidingsysteem vanuit bedrijfspand wordt de vloerverwarming en de boiler gevoed tbv warmwater. Ik ben zeer tevreden over de werking daarvan.
De MCZ Boxtherm is als sfeerverwarming en backup voor de bedrijfsmatige pelletkachel geplaatst.
Gast- Gast
- Bericht nummer 656
Nieuw op het Forum
Mijn Naam is Hans Schouten sinds 2013 de bezitter van een Nordic Fire Rave 80 Pelletkachel (Ravelli)
Ik hoop op dit forum ervaringen uit te kunnen wisselen.
Gr. Hans.
Ik hoop op dit forum ervaringen uit te kunnen wisselen.
Gr. Hans.
Gast- Gast
- Bericht nummer 657
Voorstellen
Mijn naam is Klaas,
Via Els deze site toegestuurd gekregen.
Ik heb een winterofen 135 gekocht en is momenteel onderweg.
Op dit moment gebruik ik plosplanpellets.
Via deze pagina hoop ik meer tips en info te vinden.
Via Els deze site toegestuurd gekregen.
Ik heb een winterofen 135 gekocht en is momenteel onderweg.
Op dit moment gebruik ik plosplanpellets.
Via deze pagina hoop ik meer tips en info te vinden.
Gast- Gast
- Bericht nummer 658
Hallo,
Ben Mickey
Eigenaar van de OPOP Pelletketel 24kw
Ben Mickey
Eigenaar van de OPOP Pelletketel 24kw
Gast- Gast
- Bericht nummer 660
hallo ik ben steven.
hallo
ik ben steven,en heb mij juist een tweedehands edilkamin logo pelletkachel aangekocht.
mvg steven
ik ben steven,en heb mij juist een tweedehands edilkamin logo pelletkachel aangekocht.
mvg steven
Gast- Gast
- Bericht nummer 661
Hey iedereen
Hallo, ik ben rick 27 jaar kom uit Nederland en heb een Kalor 85 pellet kachel.
Gast- Gast
- Bericht nummer 662
ik ben koen en hebben een peletkachel van edilkamin kikka
Gast- Gast
- Bericht nummer 663
Voorstellen
Hallo forumvrienden
Ik wil mezelf even voorstellen, Mijn naam is Hans van der Waard, ben al jaren getouwd en zolang stook ik ook met een houtkachel. Via een vriend kwam ik de pelletkachel tegen, dit lijkt me wel wat.
Maar eerst wat huiswerk doen, weet totaal niet wat voor merk enz. enz.
Maar hier is leesvoer genoeg, dus niets kan me weerhouden om mezelf wat wijzer te maken.
Groet Hans.
Ik wil mezelf even voorstellen, Mijn naam is Hans van der Waard, ben al jaren getouwd en zolang stook ik ook met een houtkachel. Via een vriend kwam ik de pelletkachel tegen, dit lijkt me wel wat.
Maar eerst wat huiswerk doen, weet totaal niet wat voor merk enz. enz.
Maar hier is leesvoer genoeg, dus niets kan me weerhouden om mezelf wat wijzer te maken.
Groet Hans.
Gast- Gast
- Bericht nummer 664
terug lid
ik ben Benny en heb na lange afwezigheid nieuw account aangemaakt. ik heb een artel 16 kw en verwarm mijn volledig huis beneden en boven zo'n 100 m².
Gast- Gast
- Bericht nummer 665
Hallo
mijn naam is Erik, we hebben sinds afgelopen zaterdag een thermorossi h2o in gebruik genomen bouwjaar 2008
lijkt me leuk om ervaringen en tips te ontvangen..
mijn naam is Erik, we hebben sinds afgelopen zaterdag een thermorossi h2o in gebruik genomen bouwjaar 2008
lijkt me leuk om ervaringen en tips te ontvangen..
Gast- Gast
- Bericht nummer 666
nieuw met edilkamin bijoux
Hallo pelletstokers,
Ik ben Andy en hier terechtgekomen na aankoop van een Edilkamin Bijoux cv-kachel.
Vele techniekers weten TE WEINIG of zelfs NIET hoe hun aangeboden toestellen werken, vandaar de zoektocht om het zelf op te lossen, want je weet.... Wat je zelf doet doe je meestal beter :-)
Ik ben Andy en hier terechtgekomen na aankoop van een Edilkamin Bijoux cv-kachel.
Vele techniekers weten TE WEINIG of zelfs NIET hoe hun aangeboden toestellen werken, vandaar de zoektocht om het zelf op te lossen, want je weet.... Wat je zelf doet doe je meestal beter :-)
Gast- Gast
- Bericht nummer 667
Ik ben Sven van de Bergh en ben eigenaar van een EdilKamin pellinsert 54. In het dagelijkse leven ben ik vertegenwoordiger voor Hornbach in de functie van ProfiAdviseur. Als hobbies heb ik kunst, design en architectuur.
Reden dat ik heb deelgenomen aan dit forum is dat ik al een tijdje problemen ondervind met mijn/onze pellethaard en dat diverse monteurs dat nog niet hebben opgelost. Ik wil via dit forum een oplossing zoeken door het delen van ervaringen.
Reden dat ik heb deelgenomen aan dit forum is dat ik al een tijdje problemen ondervind met mijn/onze pellethaard en dat diverse monteurs dat nog niet hebben opgelost. Ik wil via dit forum een oplossing zoeken door het delen van ervaringen.
Gast- Gast
- Bericht nummer 668
voorstellen
Hallo mijn naam is Bram ten Napel en ik hoop door gebruik te maken van dit forum meer te weten te komen over pelletkachels en over te gaan tot aanschaf hiervan.
groeten
Bram ten Napel
groeten
Bram ten Napel
Gast- Gast
- Bericht nummer 669
Even voorstellen
Hey , ik ben Sacha en heb intresse om een Pelletkachel aan te schaffen , voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar een Piazzetta en ben op zoek naar mensen met ervaring met zowel de kachel als verkopers .
Gast- Gast
- Bericht nummer 670
Hoi,
Mijn naam is Anton, ben helemaal nieuw op dit mooie forum.
Ik ben mij aan het oriënteren i.v.m. de aanschaf van een pelletkachel, nieuw of een gebruikte.
Als ik het hier zo lees dan moet het geen chinees of een Oost-Europeaan worden maar een Duitse italiaan.
Ik heb nu een Vermont casting houtkachel een Resolute van circa 7 kilowatt en nog een 8 kuub hot dus ik kan nog even.
Groet Anton
Mijn naam is Anton, ben helemaal nieuw op dit mooie forum.
Ik ben mij aan het oriënteren i.v.m. de aanschaf van een pelletkachel, nieuw of een gebruikte.
Als ik het hier zo lees dan moet het geen chinees of een Oost-Europeaan worden maar een Duitse italiaan.
Ik heb nu een Vermont casting houtkachel een Resolute van circa 7 kilowatt en nog een 8 kuub hot dus ik kan nog even.
Groet Anton
Gast- Gast
- Bericht nummer 671
Ik ben Mieke, heb het forum leren kennen via een vriendin.
Ik heb een pelletkachel Ecoforest sinds 6 jaar. Ben super tevreden.
Ik heb een pelletkachel Ecoforest sinds 6 jaar. Ben super tevreden.
Gast- Gast
- Bericht nummer 672
Hallo ik beb Gianni en heb pelletforum leren kennen door een kameraad.
Thuis heb ik een pelletkachel staan een extraflame graziosa ben er super tevreden van.
De pellets die ik gebruik:Green energie en Jekros.
Thuis heb ik een pelletkachel staan een extraflame graziosa ben er super tevreden van.
De pellets die ik gebruik:Green energie en Jekros.
Gast- Gast
- Bericht nummer 673
Nieuw lid Rik
Beste allen,
Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Rik en wij hebben sinds een aantal jaar een Edilkamin Idroflexa.
De kachel wordt gebruikt op een historisch schip om de woning te verwarmen. Na een aantal jaar verbouwen is de kachel eindelijk definitief geïnstalleerd. Daarnaast probeer / doe ik het onderhoud aan de kachel zelf.
Met vriendelijke groet,
Rik
Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Rik en wij hebben sinds een aantal jaar een Edilkamin Idroflexa.
De kachel wordt gebruikt op een historisch schip om de woning te verwarmen. Na een aantal jaar verbouwen is de kachel eindelijk definitief geïnstalleerd. Daarnaast probeer / doe ik het onderhoud aan de kachel zelf.
Met vriendelijke groet,
Rik
Gast- Gast
- Bericht nummer 674
voorstel havoc
hoi allen
Na enkele jaar verdween ik van het forum , verhuis kindjes erbij , verbouwen ... u kent het wel
Na 9 jaar mijn pelletinsert 54 van edelkamin is de ventilator stuk rechts . Was eens tijd voor wat anders .
Nu eens artel corridor 12kw plat model gekocht voor nieuwe uitdaging.... voorlopig prima .
zo nu weten julie een beetje de achtergrond en probeer terug een beetje aktief te zijn .
Volgend jaar gaan we er terug volle bak voor .
vr gr
den havoc
Na enkele jaar verdween ik van het forum , verhuis kindjes erbij , verbouwen ... u kent het wel
Na 9 jaar mijn pelletinsert 54 van edelkamin is de ventilator stuk rechts . Was eens tijd voor wat anders .
Nu eens artel corridor 12kw plat model gekocht voor nieuwe uitdaging.... voorlopig prima .
zo nu weten julie een beetje de achtergrond en probeer terug een beetje aktief te zijn .
Volgend jaar gaan we er terug volle bak voor .
vr gr
den havoc
Steven72- Pellet
- Aantal berichten : 70
Registration date : 05-03-17
- Bericht nummer 675
Mezelf even voorstellen
Ik ben Steven en woonachtig in Niewerkerken (Limb) en sinds deze week hebben we een Rika sumo pelletkachel in onze living staan. Zeer stil en dat was voor ons de belangrijkste vereiste, zeker voor mijn vrouw
Deze kachel is bijkomend uitgerust met een draadloze thermostaat en het is nu even zoeken naar ideale plaats en afstelling. Daarom hoop ik hier wat tips te vinden.
Deze kachel is bijkomend uitgerust met een draadloze thermostaat en het is nu even zoeken naar ideale plaats en afstelling. Daarom hoop ik hier wat tips te vinden.
Gast- Gast
- Bericht nummer 676
voorstellen
Hallo,
Ik ben Frank Berents kom uit stadskanaal Groningen.
Wij zijn in het bezit van een Edil Kamin iris+ pellet kachel.
Ik ben Frank Berents kom uit stadskanaal Groningen.
Wij zijn in het bezit van een Edil Kamin iris+ pellet kachel.
Gesponsorde inhoud
- Bericht nummer 677