Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Relax


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty pelletkachel

    Bericht van Gast di okt 18, 2016 12:18 pm

    Hoi, Ik ben Linda en verwarm al een tijdje met een pelletkachel en was curieus naar jullie forum
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Even voorstellen?

    Bericht van Gast do okt 20, 2016 8:06 pm

    Hallo ik ben Nico en de trotse bezitter van een Edelkamin Iris plus kachel . Ik heb deze kachel vorige winter aangeschaft en de gasrekening ging gelijk met de helft omlaag.! In combi met mijn zonnepanelen ben ik met mijn C02 uitstoot goed bezig.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Voorstellen en op zoek naar..

    Bericht van Gast ma okt 31, 2016 6:36 pm

    Hoi allemaal. Al een paar jaar een pelletkachel een DeVille. Tot voor kort prima ding nu wat problemen.

    Op de zoektocht naar een handleiding dit forum gevonden.

    Hoop hier antwoorden te vinden en soms is "mee te kletsen" over een en ander.

    Mvg. Jos kampvuur jocolor
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr nov 04, 2016 4:02 pm

    Hoi,

    Ik ben Dirk, maak sinds februari 2014 gebruik van een van Edilkamin Cherie 11Kw.
    Ben bij dit forum terecht gekomen na een zoektocht over pelletkachels.
    Momenteel gebruiken we Posplan bio energy pellets.
    Dit op aanraden van de dealer die ons de pelletkachel verkocht heeft.
    Via dit forum hoop ik veel informatie te halen uit jullie reacties, aanbevelingen, ervaringen, ......

    Groetjes,
    Dirk
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Nieuw op dit forum

    Bericht van Gast zo nov 06, 2016 12:46 pm

    Hallo,

    Mijn naam is Walter.
    Deze week heb ik een nieuwe inbouwpelletkachel ingebruik genomen de MCZ Boxtherm 70.
    Ik heb gekozen voor een pelletkachel omdat ik sinds een aantal jaren geen gas meer gebruik als alleen om te koken.
    Om mijn huis te verwarmen gebruik ik een 85 KW pelletkachel die ik ook bedrijfmatig (inmiddels 8 jr) in gebruik heb, vanuit een 15 ton silo worden de pellets aangevoerd.
    Dmv van een leidingsysteem vanuit bedrijfspand wordt de vloerverwarming en de boiler gevoed tbv warmwater. Ik ben zeer tevreden over de werking daarvan.

    De MCZ Boxtherm is als sfeerverwarming en backup voor de bedrijfsmatige pelletkachel geplaatst.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Nieuw op het Forum

    Bericht van Gast wo nov 23, 2016 8:48 pm

    Mijn Naam is Hans Schouten sinds 2013 de bezitter van een Nordic Fire Rave 80 Pelletkachel (Ravelli)

    Ik hoop op dit forum ervaringen uit te kunnen wisselen.

    Gr. Hans.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Voorstellen

    Bericht van Gast za nov 26, 2016 12:04 pm

    Mijn naam is Klaas,

    Via Els deze site toegestuurd gekregen.
    Ik heb een winterofen 135 gekocht en is momenteel onderweg.
    Op dit moment gebruik ik plosplanpellets.

    Via deze pagina hoop ik meer tips en info te vinden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do dec 08, 2016 5:13 pm

    Hallo,

    Ben Mickey

    Eigenaar van de OPOP Pelletketel 24kw
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty nieuw

    Bericht van Gast vr dec 09, 2016 7:58 pm

    Hoi, ik ben Luc, ik heb vorig jaar een Edilcamin aangekocht.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty hallo ik ben steven.

    Bericht van Gast zo dec 11, 2016 9:16 pm

    hallo

    ik ben steven,en heb mij juist een tweedehands edilkamin logo pelletkachel aangekocht.

    mvg steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Hey iedereen

    Bericht van Gast do dec 15, 2016 10:04 pm

    Hallo, ik ben rick 27 jaar kom uit Nederland en heb een Kalor 85 pellet kachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr dec 16, 2016 8:32 pm

    ik ben koen en hebben een peletkachel van edilkamin kikka
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Voorstellen

    Bericht van Gast ma dec 19, 2016 4:18 pm

    Hallo forumvrienden

    Ik wil mezelf even voorstellen, Mijn naam is Hans van der Waard, ben al jaren getouwd en zolang stook ik ook met een houtkachel. Via een vriend kwam ik de pelletkachel tegen, dit lijkt me wel wat.
    Maar eerst wat huiswerk doen, weet totaal niet wat voor merk enz. enz.
    Maar hier is leesvoer genoeg, dus niets kan me weerhouden om mezelf wat wijzer te maken.

    Groet Hans.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty terug lid

    Bericht van Gast di dec 20, 2016 9:54 pm

    ik ben Benny en heb na lange afwezigheid nieuw account aangemaakt. ik heb een artel 16 kw en verwarm mijn volledig huis beneden en boven zo'n 100 m².
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di dec 20, 2016 10:40 pm

    Hallo
    mijn naam is Erik, we hebben sinds afgelopen zaterdag een thermorossi h2o in gebruik genomen bouwjaar 2008
    lijkt me leuk om ervaringen en tips te ontvangen..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty nieuw met edilkamin bijoux

    Bericht van Gast vr dec 23, 2016 5:58 pm

    Hallo pelletstokers,

    Ik ben Andy en hier terechtgekomen na aankoop van een Edilkamin Bijoux cv-kachel.
    Vele techniekers weten TE WEINIG of zelfs NIET hoe hun aangeboden toestellen werken, vandaar de zoektocht om het zelf op te lossen, want je weet.... Wat je zelf doet doe je meestal beter :-)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo jan 08, 2017 11:40 pm

    Ik ben Sven van de Bergh en ben eigenaar van een EdilKamin pellinsert 54. In het dagelijkse leven ben ik vertegenwoordiger voor Hornbach in de functie van ProfiAdviseur. Als hobbies heb ik kunst, design en architectuur.

    Reden dat ik heb deelgenomen aan dit forum is dat ik al een tijdje problemen ondervind met mijn/onze pellethaard en dat diverse monteurs dat nog niet hebben opgelost. Ik wil via dit forum een oplossing zoeken door het delen van ervaringen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty voorstellen

    Bericht van Gast wo jan 11, 2017 3:16 pm

    Hallo mijn naam is Bram ten Napel en ik hoop door gebruik te maken van dit forum meer te weten te komen over pelletkachels en over te gaan tot aanschaf hiervan.
    groeten
    Bram ten Napel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast ma jan 16, 2017 11:38 pm

    Hey , ik ben Sacha en heb intresse om een Pelletkachel aan te schaffen , voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar een Piazzetta en ben op zoek naar mensen met ervaring met zowel de kachel als verkopers .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di jan 17, 2017 8:37 pm

    Hoi,

    Mijn naam is Anton, ben helemaal nieuw op dit mooie forum.
    Ik ben mij aan het oriënteren i.v.m. de aanschaf van een pelletkachel, nieuw of een gebruikte.
    Als ik het hier zo lees dan moet het geen chinees of een Oost-Europeaan worden maar een Duitse italiaan.

    Ik heb nu een Vermont casting houtkachel een Resolute van circa 7 kilowatt en nog een 8 kuub hot dus ik kan nog even.

    Groet Anton
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za jan 21, 2017 11:07 pm

    Ik ben Mieke, heb het forum leren kennen via een vriendin.
    Ik heb een pelletkachel Ecoforest sinds 6 jaar. Ben super tevreden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di jan 24, 2017 10:51 pm

    Hallo ik beb Gianni en heb pelletforum leren kennen door een kameraad.
    Thuis heb ik een pelletkachel staan een extraflame graziosa ben er super tevreden van.
    De pellets die ik gebruik:Green energie en Jekros.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Nieuw lid Rik

    Bericht van Gast di feb 14, 2017 8:14 pm

    Beste allen,

    Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Rik en wij hebben sinds een aantal jaar een Edilkamin Idroflexa.
    De kachel wordt gebruikt op een historisch schip om de woning te verwarmen. Na een aantal jaar verbouwen is de kachel eindelijk definitief geïnstalleerd. Daarnaast probeer / doe ik het onderhoud aan de kachel zelf.

    Met vriendelijke groet,

    Rik
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty voorstel havoc

    Bericht van Gast wo feb 22, 2017 9:05 pm

    hoi allen
    Na enkele jaar verdween ik van het forum , verhuis kindjes erbij , verbouwen ... u kent het wel zot
    Na 9 jaar mijn pelletinsert 54 van edelkamin is de ventilator stuk rechts . Was eens tijd voor wat anders .
    Nu eens artel corridor 12kw plat model gekocht voor nieuwe uitdaging.... voorlopig prima .

    zo nu weten julie een beetje de achtergrond en probeer terug een beetje aktief te zijn .
    Volgend jaar gaan we er terug volle bak voor .

    vr gr

    den havoc
    Steven72
    Steven72
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 70
    Registration date : 05-03-17

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Mezelf even voorstellen

    Bericht van Steven72 zo maa 05, 2017 7:53 pm

    Ik ben Steven en woonachtig in Niewerkerken (Limb) en sinds deze week hebben we een Rika sumo pelletkachel in onze living staan. Zeer stil en dat was voor ons de belangrijkste vereiste, zeker voor mijn vrouw Smile
    Deze kachel is bijkomend uitgerust met een draadloze thermostaat en het is nu even zoeken naar ideale plaats en afstelling. Daarom hoop ik hier wat tips te vinden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty voorstellen

    Bericht van Gast ma maa 13, 2017 2:11 pm

    Hallo,

    Ik ben Frank Berents kom uit stadskanaal Groningen.

    Wij zijn in het bezit van een Edil Kamin iris+ pellet kachel.

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 27 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:45 pm