Ter verduidelijking " Wegens het dagelijks bellen naar de Filippijnen voor zaken heb ik jarenlang goedkoop getelefoneerd eerst via toledo tot billi de voorganger overgekocht heeft en toen liep alles verkeerd
De gesprekken kosten maar evenveel alsof je naar je buur zou bellen
2 Weken later een brief terug dat ze mijn opzeg noteren en 1 maand later de afrekening zullen sturen.
Tot daar geen vuiltje aan de lucht !!!
In augustus 2012 factuurken in de mailbox 57 €
.. september...................nieuwe factuur 48 € + 10 €
Dat was ondertussen een week vroeger door domiciliering reeds betaald !!
Ik bel hun klantendienst .........."Het ging in orde komen" ....whoeaaaaa!!
Oktober 2012 nog een factuurken........68 € en nog enkel supplementen voor aanmaningen....ja wadde !!!
Ik schrap de domiciliering in mijn PC banking in de hoop dat het gedaan is met zeveren !!
NEEN, nu sturen ze de factuur naar huis.
...november 2012 ..........nog een factuurken ...ik ben den tel kwijt, terug hun klantendienst en daar zeggen ze
mij " Ja messieur, er is een herreur gebeur, ikke zie hier kij opgezeg heb, gij nie moet betaal, ikke zal da hier
schrap in de hordinateur"
En ik dacht dat het in orde was, maar het was nog maar een begin!!
En het wordt nog gortiger .....half december 2012 ......weer een factuurken 89 € !
Nu ben ik het KOTSBEU en doe ik hen een mail verwijzend naar de opzeg van juni 2012 met de garantie dat ik nooit
of nooit nog iets betaal....... en tot au revoir op de rechtbank.
Ik verwittig hen tevens dat deze mail in copie ook gaat naar TEST AANKOOP en MINISTERIE VAN ECONOMISCHE ZAKEN.
Iets voor nieuwjaar , testaankoop vraagt mij alles op te sturen!
10 januarie 2013 test aankoop laat weten dat ze met de zaak bezig zijn.
Nog een week later laat BILLI via test aankoop weten dat alle facturen gewoon geschrapt worden..
En nu denken ze bij BILLI dat ik een ezel ben en tevreden ben met alleen de schrappingen!!
Ja ik ben een ezel , maar een slimme ezel want ga ik het spel vuil spelen en ""Nu wil ik ook het teveel betaalde terug tot de laatste cent""
Onder het mom van hun hele boekhouding eens te laten controleren door de belastingen wegens het kennen van
bepaalde personen op deze dienst.
Deze middag bij nazicht van mijn rekening via PC banking , mooi netjes terugbetaald 245 €
Als bewijs een van de beruchte factuurkes van BILLI!!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]