Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 48 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Johnny Derveaux


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van krusty vr feb 15, 2013 10:27 pm

    In juni verleden jaar zeg ik mijn abonnement aangetekend op met BILLI (goedkope telefoonoperator die TOLEDO overgenomen heeft)Wegens het sturen van mijn gesprekkenfactuur in het frans en wil daarom weg ondanks meerdere malen aandringen deze in het nederlands te sturen. Als rasechte vlaming was dit al tegen mijn kar gereden.Dus weg met die franskiljons "de pot op".

    Ter verduidelijking " Wegens het dagelijks bellen naar de Filippijnen voor zaken heb ik jarenlang goedkoop getelefoneerd eerst via toledo tot billi de voorganger overgekocht heeft en toen liep alles verkeerd
    De gesprekken kosten maar evenveel alsof je naar je buur zou bellen

    2 Weken later een brief terug dat ze mijn opzeg noteren en 1 maand later de afrekening zullen sturen.

    Tot daar geen vuiltje aan de lucht !!!

    In augustus 2012 factuurken in de mailbox 57 €
    .. september...................nieuwe factuur 48 € + 10 €

    Dat was ondertussen een week vroeger door domiciliering reeds betaald !!

    Ik bel hun klantendienst .........."Het ging in orde komen" ....whoeaaaaa!!

    Oktober 2012 nog een factuurken........68 € en nog enkel supplementen voor aanmaningen....ja wadde !!!

    Ik schrap de domiciliering in mijn PC banking in de hoop dat het gedaan is met zeveren !!

    NEEN, nu sturen ze de factuur naar huis.

    ...november 2012 ..........nog een factuurken ...ik ben den tel kwijt, terug hun klantendienst en daar zeggen ze

    mij " Ja messieur, er is een herreur gebeur, ikke zie hier kij opgezeg heb, gij nie moet betaal, ikke zal da hier

    schrap in de hordinateur"

    En ik dacht dat het in orde was, maar het was nog maar een begin!!

    En het wordt nog gortiger .....half december 2012 ......weer een factuurken 89 € !

    Nu ben ik het KOTSBEU en doe ik hen een mail verwijzend naar de opzeg van juni 2012 met de garantie dat ik nooit

    of nooit nog iets betaal....... en tot au revoir op de rechtbank.

    Ik verwittig hen tevens dat deze mail in copie ook gaat naar TEST AANKOOP en MINISTERIE VAN ECONOMISCHE ZAKEN.

    Iets voor nieuwjaar , testaankoop vraagt mij alles op te sturen!

    10 januarie 2013 test aankoop laat weten dat ze met de zaak bezig zijn.

    Nog een week later laat BILLI via test aankoop weten dat alle facturen gewoon geschrapt worden..

    En nu denken ze bij BILLI dat ik een ezel ben en tevreden ben met alleen de schrappingen!!

    Ja ik ben een ezel , maar een slimme ezel want ga ik het spel vuil spelen en ""Nu wil ik ook het teveel betaalde terug tot de laatste cent""

    Onder het mom van hun hele boekhouding eens te laten controleren door de belastingen wegens het kennen van

    bepaalde personen op deze dienst.

    Deze middag bij nazicht van mijn rekening via PC banking , mooi netjes terugbetaald 245 €

    Als bewijs een van de beruchte factuurkes van BILLI!!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin vr feb 15, 2013 10:55 pm

    Onder het mom van hun hele boekhouding eens te laten controleren door de belastingen wegens het kennen van bepaalde personen op deze dienst.
    Deze middag bij nazicht van mijn rekening via PC banking , mooi netjes terugbetaald 245 €

    hoe zouden ze die terugbetaling in de boekhouding ingeschreven hebben, ik denk onder "zwijggeld" lol!


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van krusty vr feb 15, 2013 10:59 pm

    Heb je al eens op hun site gekeken !!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin vr feb 15, 2013 11:20 pm


    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    goede redenen om voor Billi te kiezen

    Klantentevredenheid : de beste kwaliteit aan een scherpe prijs, een stevige service, wij hebben het allemaal!

    Prijs/kwaliteit verhouding: de goedkoopste abonnementen op de markt, een uitgebreide en efficiënte service.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van krusty za feb 22, 2014 10:47 pm

    Ik heb ze al sedert 1989 al 3 keer nodig gehad via klachtenbrief en 2 x bij een geschil aan de kassa,
    met en zonder file achter mij, laat ik mijn lidkaart zien en dreig ik met een klacht.( verleden week was het weer bijna zover bij de aankoop van een samsung HD camera)

    Laatste week van january, stofzuiger kapot , dus tijdens de laatste dagen rap naar ELDI Ninove , stofzuiger gekocht en tijdens het wachten vallen mijn ogen op Samsung HD Camera, wou al een tijdje een nieuwe  kopen  maar het was niet dringend , maar nu ik hier toch was en de camera met forse PRIJSVERMINDERING in de toonbank achter glas lag en mij teken deed om hem mee te nemen .Het was trouwens de LAATSTE,!!!!!!!!!!

    Dus camera wordt door de verkoper van achter het gesloten glas genomen , effe bekeken en omdat het net iets voor sluitingsuur was en de verkoper (bediende met ten to six job)) graag naar huis wou  want zijn vrouw LAG waarschijnlijk op hem te wachten) en ik de werking van cameras redelijk goed ken en niet teveel uitleg vroeg , nam hij het doosje van achter hem uit de rek, en liet mij de geopende doos in de rapte zien met de woorden , ""en alle stukken, kabels voor pc, oplader en batteryen zitten er in"
    Verder niet nagekeken en zoef naar huis,!
    Thuis gekomen , eten staat op tafel en dus geen tijd voor controle, ik zal het straks wel doen !!

    Na het eten doet de zoon de stofzuigerdoos open .....alles OK !!
    Daarna de cameradoos en opeens vraagt de zoon """ Waar zijn de batterys"" ?

    Ik dacht eerst dat hij aan het zwanzen was , maar nee, bij nazicht .....geen 2 batterijen....ai...shit aan de knikker !

    Direct proberen te bellen naar Eldi , wat denk je  ,gesloten en iedereen weg!!

    Dan na weekend , de maandag morgen gebeld , andere verkoper aan de lijn , gans de story verteld en men zegt naar de winkel te komen met camera en factuur!

    Verkoper zegt :" Maar er staan er toch 2 op factuur" IKKE....ja dat wel maar ze zaten niet in de doos !!
    Ikke wordt bekeken alsof ik daar sta te liegen tegen de sterren op!!

    Verkoper zegt :" ik ben maar de verkoper , de gerant is er vandaag niet, wil je morgen terug komen!

    Twee dagen later ikke terug: " Gerant is er WEL maar het cijfer 2 op de factuur wordt intens bestudeerd en geprobeerd hoofdkantoor te bellen , niemand neemt op, ja wat zit er dan op !

    Ja inderdaad s'anderendaags terugkomen, en men neemt op en bevestigt dat men mij 2 batterijen uit de stock zonder kosten mag meegeven !

    Maar er is een probleem, er zijn er geen meer in de winkel , ja dus wordt het bestellen .

    OK merci en tot binnen enkele dagen, ze gingen mij bellen als ze binnen waren!

    één week later nog niet gebeld dus ik op woensdag onderweg naar Geraardsbergen effe binnen gewipt..............en o ja ze zijn er , TTZ ze IS er .....
    1 batterijpack met de uitleg dat ze niet meer binnen komen wegens andere modellen...OK dat is al een begin ik heb toch 1 !!!

    NU krijg ik hoge bloeddruk maar blijf beleefd , maar niet lang meer !
    S'avonds  email met de ganse story verteld gedaan naar het hoofdbureau van ELDI met de vraag het nodige te doen en de zaak op te volgen.Want ik vertrek volgende week op reis naar de filippijnen !!(leugen om bestwil)
    S'anderendaags vroeg email terug dat ik binnen 3 dagen naar ELDI Ninove mag gaan, de batterij zal er zijn.

    3 dagen later ikke naar eldi ninove, onderweg mijn kas zitten opfretten , 8 km lang, met het gedacht " Als ze er nu niet is zeg ik vlakaf dat ik een klacht ging sturen naar testaankoop , en had de kaart als bewijs reeds in mijn broekzak gestoken.

    Ik steek de deur open en zie terug een nieuwe verkoper  duivel  terug gans de story moeten vertellen dacht ik, maar van het moment dat hij mijn kop ziet zegt hij " T'is voor dat samsung batterijpack zeker, ja ze ligt hier op u te wachten" "Mijn bloeddruk zakte meteen !

    Nog effe papierken getekend voor ontvangst en klaar is kees !
    Dus op de rand af geen klacht aan testaankoop en EIND GOED /AL GOED !

    Pittig detail :
    Bij het naar buiten gaan roept de verkoper mij nog na ""Alléé een goei reis naar de fFilippijnen""
    Ja die was al op de hoogte van mijn email naar hoofdkantoor en gaf mij een steekje onder water  !

    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van krusty wo apr 02, 2014 5:25 pm

    Bericht aan de producenten en verkopers die het niet al te nauw nemen met de 2 jaar garantie door er maar juist stukken in te steken die net IETS langer meegaan dan de garantieperiode om de consument bewust op kosten te jagen !
    Dit noemt men dan ""Geplande veroudering ""

    Waarschijnlijk gebeurt dit ook voor moederborden en gloeikaarsen van onze pelletkachel!!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty terapkapot.be

    Bericht van krusty do nov 24, 2016 10:44 am

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin do nov 24, 2016 1:26 pm

    2.5 jaar om de website [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] op te richten.
    eer ze alles in kaart gebracht hebben en er aktie komt zijn we 10 jaar verder...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4411
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van krusty do nov 24, 2016 5:07 pm

    Ik ben er vast van overtuigd dat deze trukken overal bewust toegepast worden , zowel bij tondeuzes koffiezetapparaten, wasmachienes, droogkasten ....enz !
    Onderdelen in plastiek zoals tandwielen dat is om miserie vragen, juist gepast om buiten de garantieperiode in panne te vallen ( is mij verteld door hersteller van wasautomaat)

    En niet te vergeten de pelletkachels , daar zullen ze ook wel in hetzelfde bed ziek zijn !
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin do nov 24, 2016 6:30 pm

    dat gebeurt al 30 jaar, en als iets niet snel genoeg stuk gaat dan stoppen ze met de produktie.
    zoals philips vroeger bij een bepaald model van tv waar heel weinig problemen mee waren.
    te goed gemaakt en niets te verdienen op wisselstukken en herstellingen denken ze dan.
    en daar kan test-aankoop helemaal niets aan doen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van grossard.rob do nov 24, 2016 11:42 pm

    Ironie:

    Straks blijkt nog dat de meeste klachten komen over de toestellen
    Die door hunzelve als beste koop bestempeld waren.


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin vr nov 25, 2016 12:00 am

    als ze de chinese rommel zouden verbannen zou er al veel opgelost zijn.

    voorbeeld: tl lampje onder de keukenkast hier gaat niet meer.
    knopje is stuk en ik wilde het overbruggen en dan met de muurschakelaar bedienen.
    chinees fabrikaat zonder schroeven, alleen open te maken door het stuk te breken...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Soul
    Soul
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 240
    Registration date : 14-04-16

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van Soul vr nov 25, 2016 1:02 pm

    Andere problemen zijn :
    Als iets toch nog herstelbaar is, dan kost het stukken van mensen aan uurloon... een nieuwe is goedkoper... dus...
    Als iets toch nog herstelbaar is, maar de wisselstukken blijven lang onderweg... mensen niet zolang wachten op een herstelling... dus... kopen ze toch een nieuw toestel...

    Betalen zul je !
    En de wegwerpmaatschappij wordt in stand gehouden, vaak voor dingen die best nog herstelbaar zijn...


    _________________
    Groetjes,

    Soul


    Pelletkachel :
    2024 Extraflame P70 Airplus
    Pellets momenteel :
    Pellets : Aveve * 100% Dennenhout * goed rendement * iets meer asse * topper *
    Pellets try out :
    Comfo pellets * 100% Naaldhout  * kachelruit lang proper * weinig asse * topper *
    Erda * 100% Naaldhout * kachelruit lang proper * weinig asse * asse klit deels samen *
    Europellets Pure bioenergy * heel sterkte houtgeur * veel asse * zakken scheuren snel *
    Lawaax * vergelijkbaar met Comfo’s, maar iets meer asse *
    Mayr Melnhof Holze - royalpellets * 100% Naaldhout * iets meer asse dan de Comfo's *
    Natural Energie * 100% Dennenhout * asse klit samen *
    Pauls * 100% Naaldhout *
    Wood pellets * 100% Naaldhout * sterkte houtgeur * veel asse *
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin vr nov 25, 2016 2:12 pm

    wegwerpen hoeft niet, breng een defect toestel naar de kringloopwinkel.
    wat nog herstelbaar is in hun hergebruikcentrum wordt opnieuw verkocht.
    voor weinig geld en met 1 jaar garantie...

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 898
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van grossard.rob vr nov 25, 2016 2:30 pm

    Of een repair cafe...
    Of via 2dehands.be vind je ook herstellers


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin za dec 16, 2017 1:50 am

    Test-Aankoop waarschuwt: koop deze boormachine niet


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin di dec 19, 2017 2:48 pm

    een CE stempeltje erop en iedereen denkt dat het veilig en naar de norm is.
    mooi niet dus...

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin di sep 24, 2019 7:41 pm

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    trek uw plan ermee zegt thomas cook, ge moogt al de klanten hebben. lol!


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Maryline
    Maryline
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1138
    Registration date : 08-08-19

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van Maryline di sep 24, 2019 8:20 pm

    Bericht 18

    Thomas Cook : je moet je geen zorgen maken, geniet van je reis.
    Dag nadien: toeristen gegijzeld in hotel.

    Gelukkig niet op reis, succes voor de gedupeerden.


    _________________
    MCZ Musa Maestro klaar voor de winter 2019.
    Pellets 2019:
    Saniflor - Bestpellets(Carrefour Hyperdeal - DinPlus 7A231) 3,69€/15kg - Olimps (groepsaankoop): 3,69/15kg - RedFlame (Colruyt - ENplus DE435 / A1 ISO 17225-2 / PEFC) 3,99€/15kg - Flammi (DHZ) - Aveve 
    Minder tevreden over Best pellets en Red flame qua ruit (warmte in orde!)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin di sep 24, 2019 9:06 pm

    dat ze hun luchtmatrassen maar meenemen naar huis.
    of thomas cook slaat er nog geld uit als rugzak. lol!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van erwin zo mei 07, 2023 1:39 pm

    TA heeft veel vooruitgang geboekt maar de consumenten zijn nog te braaf...

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ? Empty Re: Wie zegt er hier dat TEST AANKOOP niks doet voor zijn leden ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:14 am