Momenteel is de vraag groot en worden de prijzen opgefokt he is dus aangeraden geen grote hoeveelheden te kopen
AVEVE liedekerke heeft GRANILUX momenteel 4,5 € per zak afgehaald
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Momenteel ook Badger aan het uittesten en kan bovenstaande alleen maar bevestigen,na 1,5dag branden,nog geen enkele aanslag op mn ruitje,en heel weinig as!En verschrikkelijk warmbennylhomme schreef:Ik ben momenteel mijn achtste zak Badger aan 't stoken nadat ik vroeger altijd Plospan gebruikte . Ik ben tevereden onder Badger, minder tot geen stof in de zak - weinig rookontwikkeling bij de stratfase - goede calorische waarde - weinig stof of roetafzetting in de kachel en op het glas - zuivere vlam - weinig as. Ik kwalificeer Badger dus merkelijk hoger dan Plospan.
pedro schreef:Momenteel ook Badger aan het uittesten en kan bovenstaande alleen maar bevestigen,na 1,5dag branden,nog geen enkele aanslag op mn ruitje,en heel weinig as!En verschrikkelijk warmbennylhomme schreef:Ik ben momenteel mijn achtste zak Badger aan 't stoken nadat ik vroeger altijd Plospan gebruikte . Ik ben tevereden onder Badger, minder tot geen stof in de zak - weinig rookontwikkeling bij de stratfase - goede calorische waarde - weinig stof of roetafzetting in de kachel en op het glas - zuivere vlam - weinig as. Ik kwalificeer Badger dus merkelijk hoger dan Plospan.
Enig klein minpuntje,de zakken,vind plastiek zakken handiger.....
Maar allez,anders Supertevreden !!!!