ik ben benieuwt hoe hij het doet en ofhij onze kamer van 45 vierkante meter warm krijgt.
ik zal onze ervaringen met jullie delen ik wil plosplan pellets gebruiken
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 2 verborgen en 31 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Dag geert,Geert schreef:vraag de handleiding aan Ann, zij zal er wel eentje hebben als thermorossi verdeler, normaal gezien zou jullie eentje moeten krijgen van jullie verkoper, wij hebben ook en nederlandstalige van onze thermorossi 7000 gekregen
Dag Geert,Geert schreef:Hoi Rik,
Wij gaan beginnen aan de derde winter met deze kachel en hebben tot nu toe nog geen opmerkingen, we kunnen zelfs pellets gebruiken die we willen, ze branden allemaal goed in deze kachel tov andere op het forum, ben je van plan om der ééntje aan te schaffen, is trouwens ook interessant voor kanalisatie want er zijn 2 uitgangen voor voorzien, nog vragen stel maar
mvg, Geert
Dag Ann,ann schreef:Nu heb ik hier juist enkele minuten gelden iets heel grappigs voorgehad.
Er komt een installateur binnen, begint zijn verhaal van iemand die gisteren voor een kachel geweest was,... en ik ga verder met het verhaal.
Die man bekijkt me en zegt: "hoe kan jij dat nu allemaal weten ?". Ik zei: "Ik lees het forum !".
Het ging dus inderdaad over deze installateur. Ik kan bij deze bevestigen dat hij inderdaad wel degelijk op de hoogte is van pelletkachels en de techniek goed beheerst.