Ben van plan om een MCZ musa comfort air pellet kachel(11 KW) in tweedehands aan te kopen. Eigenaar schrijft dat "Deze heeft max 5000kilo gebrand, en is 5jaar" Vraagprijs is 1700 euro?
- Kan ik dit ergens op het display uitlezen? (die 5000 kg en ouderdom)
- Waarop letten bij het vervoer? (Moeten er bepaalde onderdelen apart gehouden gehouden, sommige onderdelen
gedemonteerd worden bedoel ik)
- Waar ik ze ga plaatsen (mijn vader dan toch) is er boven een schoorsteen afvoer in potten, die zeer goed trekt. Is
max twee meter buis in ruimte naar boven met een bocht van 90 graden naar de potten toe. Moet hier ook nog een
stuk buis inkomen?
- De ruimte is ongeveer een 60 vierkante meter en niet volledig perfect geïsoleerd, maar moet ik toch ergens een
aparte toevoer van lucht hebben, en zo ja, hoe moet dit voorzien?
Beetje veel vragen maar toch belangrijk om te weten vind ik.
Bedankt voor de reacties.
Rita
- Kan ik dit ergens op het display uitlezen? (die 5000 kg en ouderdom)
- Waarop letten bij het vervoer? (Moeten er bepaalde onderdelen apart gehouden gehouden, sommige onderdelen
gedemonteerd worden bedoel ik)
- Waar ik ze ga plaatsen (mijn vader dan toch) is er boven een schoorsteen afvoer in potten, die zeer goed trekt. Is
max twee meter buis in ruimte naar boven met een bocht van 90 graden naar de potten toe. Moet hier ook nog een
stuk buis inkomen?
- De ruimte is ongeveer een 60 vierkante meter en niet volledig perfect geïsoleerd, maar moet ik toch ergens een
aparte toevoer van lucht hebben, en zo ja, hoe moet dit voorzien?
Beetje veel vragen maar toch belangrijk om te weten vind ik.
Bedankt voor de reacties.
Rita