Heb twee kachels gekocht om de winter in te gaan eentje is duurder(3200€), eentje is heel goedkoop(750€).
De dure doet het véél slechter dan die Tectro van den Brico..!
Heb op korte tijd al drie foutmeldingen gekregen waardoor die ExtraFlame(die hele dure dus) gewoon uitvalt.
1x foutmelding 'No ignition'.
2x foutmelding 'No pellets' en toch zit het brandpotje overVOL met pellets.
Telkens maak ik brandpotje volledig leeg en start terug op.
Gelukkig maar start die telkens weer op.
Die heel goedkope staat in mijn werkplaats dag en nacht op 'Eco' zachtjes te zoemen en doet wat ze moet doen... Nog geen enkele foutmelding op dat kacheltje gezien. Toch wel eentje, 'No pellets'. Maar dat was eigen fout : had te maken met de toevoer van pellets die ik lager had gezet. Na een kleine correctie is die nooit meer in fout gegaan.
Toegegeven, misschien wat voorbarig om nu al een conclusie te trekken.
Stel jezelf toch maar eens de vraag als jullie zelf in deze situatie zouden zitten...
...en de winter is begonnen...
De dure doet het véél slechter dan die Tectro van den Brico..!
Heb op korte tijd al drie foutmeldingen gekregen waardoor die ExtraFlame(die hele dure dus) gewoon uitvalt.
1x foutmelding 'No ignition'.
2x foutmelding 'No pellets' en toch zit het brandpotje overVOL met pellets.
Telkens maak ik brandpotje volledig leeg en start terug op.
Gelukkig maar start die telkens weer op.
Die heel goedkope staat in mijn werkplaats dag en nacht op 'Eco' zachtjes te zoemen en doet wat ze moet doen... Nog geen enkele foutmelding op dat kacheltje gezien. Toch wel eentje, 'No pellets'. Maar dat was eigen fout : had te maken met de toevoer van pellets die ik lager had gezet. Na een kleine correctie is die nooit meer in fout gegaan.
Toegegeven, misschien wat voorbarig om nu al een conclusie te trekken.
Stel jezelf toch maar eens de vraag als jullie zelf in deze situatie zouden zitten...
...en de winter is begonnen...