Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%


    Gast
    Gast


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gast vr jan 15, 2010 9:07 am

    Hoeveel zijn er al failliet gegaan ( al dan niet frauduleus ) na het tekenen van bestelbon en betalen van voorschot........weg spaarcentjes , forever !!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gast vr jan 15, 2010 9:18 am

    krusty schreef:Hoeveel zijn er al failliet gegaan ( al dan niet frauduleus ) na het tekenen van bestelbon en betalen van voorschot........weg spaarcentjes , forever !!


    krusty

    jij speelt nooit op de lotto zeker,laat staan aandelen kopen,en als er ophalingen gedaan worden voor 111111 of kankerfonds of dergelijke,heb jij wel nog vertrouwen in iemand vraag ik mij dan af?




    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gast vr jan 15, 2010 9:31 am

    Aan een groepsaankoop doe ik nooit mee en verzekeringen ben je niet verplicht om af te sluiten, en doe je dat toch dan ga je meteen akkoord met de betalingsvoorwaarden. Teken je in dit geval de bestelbon dan hang je ook vast !
    Zo kan je alle gangbare handelspraktijken wel beginnen aanvechten en de topic gaat over aanbetaling.
    Ik ben wel een prijs/kwaliteit koper maar ik zoek zelf mijn voordelen.
    Ik kan begrijpen wel dat kleine zelfstandigen niet over voldoende kapitaal beschikken om de bestellingen bij de groothandel te betalen (boter bij de vis), maar om dat al direkt aan te rekenen aan de klant ??
    Loop je dan als klant ook niet het risico dat de omzet van die kleine verkopers te klein is om op termijn te overleven ?
    Meestal staan die producten dan ook niet in een showroom en ga je als eventuele klant eerst in een andere showroom kijken en dan prijskopen. ???
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gast vr jan 15, 2010 9:47 am

    fleur schreef:
    krusty schreef:Hoeveel zijn er al failliet gegaan ( al dan niet frauduleus ) na het tekenen van bestelbon en betalen van voorschot........weg spaarcentjes , forever !!


    krusty

    jij speelt nooit op de lotto zeker,laat staan aandelen kopen,en als er ophalingen gedaan worden voor 111111 of kankerfonds of dergelijke,heb jij wel nog vertrouwen in iemand vraag ik mij dan af?




    gr fleur
    Lotto spelen .....bijna nooit !!
    In aandelen geen interesse ......uitgezonderd ECOPOWER....en dan nog !!!
    Geld ophalingen van gelijk welke aard ook .......sorry ook niks !!!!
    Vertrouwen ......wat is dat ???? De dag van vandaag mag je niemand meer vertrouwen , want er zit altijd iemand gereed om zijn handen in je zakken te steken !!

    Ondanks dit alles ga ik al bijna 20 jaar naar de Filipijnen en sponsor ik daar zeer ruim een project voor wezen en mindervalide kinderen ,ttz gedane werken zoals , en ik geef voorbeeld , vernieuwen dak klaslokaal, of nieuwe schoolbanken bestel ik en betaal ik persoonlijk aan de leverancier zodat er niks aan de vingers blijft plakken.

    Fleur , misschien ga je mij nu een rare gast vinden maar de ondervinding en het handelen met oneerlijke mensen door de jaren heen uit mijn eigen omgeving, heeft mij zo wantrouwig gemaakt!!!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gast vr jan 15, 2010 10:16 am

    Ik vind dat Krusty gelijk heeft. Zulke in verhouding grote voorschotten moet je nooit geven, zelfs niet als je een huis koopt of een auto bestelt!

    En idd. ik persoonlijk, als ze me al verplichten om 50% voorschot te geven op een kachel, mogen ze hem houden! Een klein voorschot vind ik wel logisch.

    Als ze hier iets leveren en alles is in orde, liggen hun flappen wel ruimschoots op tijd klaar, of dat nu een kachel, een wasmachine of een lading aardappelen is .

    En zoals hier al vermeld is, boter bij de vis, blijft het langste duren, voor beide partijen.

    Greetz Katja

    Wink

    Gesponsorde inhoud


    pelletkachel kopen een aanbetaling van 50% - Pagina 2 Empty Re: pelletkachel kopen een aanbetaling van 50%

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 4:45 am