Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+6
Annejanne
Luc Melis
Fleur
Uthrex
Philip
steven
10 plaatsers

    info over nieuwe aankoop pelletkachel


    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van Fleur di dec 20, 2011 9:22 pm

    chapeau vgg -- geen zin om naar de vlaanders te komen wonen

    @ uthrex.....we hebben hem ...geloof 'k
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty info

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:27 pm

    Fleur,
    Ik plaats gratis in gans vlaanderen en een stuk in Nederland. Dus moest je interesse hebben mag je altijd pm sturen of bellen (kijk even op onze site)
    Ook service en dienst na verkoop ligt bij ons hoog in het vaandel.
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van nick1 di dec 20, 2011 9:31 pm

    Hmmm... zo te lezen moeten er wel erg hoge winstmarges zijn op pelletkachels.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty info

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:36 pm

    ofwel zijn er mensen die met minder ook tevreden zijn he Nick.....
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty vgg pellets

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:38 pm

    Hallo VGG,

    je bent nog redelijk nieuw op ons forum, en je bent zeer aktief.
    Je wil nu gaan zeggen dat je morgen gratis aan de andere kant van Belgie gaat installeren.
    Dat gaat niet lang goed gaan denk. In begin zal je groeien tot je personeel hebt en
    die dan met een camionette met materiaal in naar de andere kant van Belgie laten rijden.

    Ik denk dat we U misschien een stukje nacalculatie moeten leren. Zal niet lang goed gaan als je enkele dagen later die kachel moet gaan bijregelen.

    Nu wij forumleden kunnen er alleen maar goed van zijn.

    spartherm,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty info

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:42 pm

    Spartherm,
    Ik doe dit in bijberoep (heb een job van 24u werken en dan 3 dagen thuis) mijn vaste job is in Jabbeke dus ik zit zowieso om de 4 dagen in West-Vlaanderen en heb geen personeel en is ook nooit de bedoeling dus wat mij betreft is leveren over gans vlaanderen zelfs gratis geen probleem.
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van jeanhup di dec 20, 2011 9:45 pm

    De standaardadviesprijzen die merken hanteren laten inderdaad vaak meer dan genoeg ruimte om een hoop gratis te doen. Bij de grote merken ben je vaak verplicht om met deze tarieven te werken en dan moet je inderdaad concurreren door allerlei bijzaken gratis aan te bieden.


    _________________
    met vriendelijke groet,

    Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

    In eigen gebruik:
    Pasian Bijou pelletkachel
    Adler Firecube pelletkachel
    Ariterm Biomatic pelletketel
    Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty vgg

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:57 pm

    Spartherm,

    chapeau en met alle respect Mr Geerts.

    Maar je zal gaan groeien in dat bijberoep en veel meer werk gaan krijgen en dan is dat ver gaan plaatsen niet meer aan U besteed. Geloof me wat ik U zeg. Ik heb genoeg in een vroeger beroep zelfstandigen begeleid.

    Ik zou zeggen misschien iets minder "gratis" en investeren in iets anders. Zoals bijvoorbeeld uw website.

    Die is echt K... Dat is nog hoe ze websites maakten over 5 jaar met frames.
    Ik zou je graag een foutje willen melden maar doordat je URL niet wijzigt kan ik je helaas niet de link geven.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 9:58 pm

    hmmmmm kan er hier niet eens een admin ingrijpen

    ten eerste serieus offtopic
    ten tweede reclame waar het niet thuis hoort

    ni goe bezig zunne gasten ,is niet meer plezant om te lezen he ;-((
    Anonymous
    Gast
    Gast


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van Gast di dec 20, 2011 11:53 pm

    ten eerste bestaat het woord "gratis" niet in onze economie. OP de één of andere manier moet dat reeds ingecalculeerd zijn in de prijs. bvb : ik plaats de kachel gratis voor u voor 2500 euro. Of ik lever hem gewoon voor 2250 euro en vraag 250 euro voor de plaatsing. Komt op hetzelfde neer. Dat zijn dan nog de bedrijven die het langst zullen meegaan in tegenstelling tot bedrijven die plaasten en verkopen aan een minimale marge. Deze kunnen dan een jaar later geen garantie meer bieden...... omdat ze failliet zijn. Zo ken ik er hier genoeg waarvan klanten dan vragen of je niemand weet die ook onderhoud doet voor een prijsje (ik doe trouwens alleen pelletverkoop)

    Daarenbonven kiest iedereen toch waar hij zijn kachel koopt? Interesseert de deal jou niet, ga dan op een ander. Kies gewoon zelf voor de verkoper die u het voordeligst lijkt.

    Vraag en aanbod mensen, zo worden prijzen gezet.

    En soms is prijs zelfs niet het belangrijkste!! raar maar waar.

    En weet ook : mensen die hier op het forum zitten, vertegenwoordigen slechts een kleine 10% van de pelletkachelgebruikers, en laat het nu net deze 10% zijn die altijd steen en been klaagt over prijzen.

    Ik ken genoeg mensen die blindelings een kachel laten plaatsen en 4.50 euro betalen voor hun pellets.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van Philip wo dec 21, 2011 8:21 am

    ik ga hier gewoon een slot opplaatsen em moet jl ook gelijk geven spijtig genoeg heb ik laatste tijd ff minder tijd om alles na te lezen
    dus zal deze avond (of een andere mod of admin ) alles wat niets met dit topic te maken heeft verwijderen,

    voor mij is dit ook meer reclame voor eigen werkwinkel en van ik doe dit en een ander doet dat gratis

    wat eigenlijk niets meer met dit topic te maken heeft




    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  

    Gesponsorde inhoud


    info over nieuwe aankoop pelletkachel - Pagina 3 Empty Re: info over nieuwe aankoop pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:29 am