Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+23
turkoois
zonnetje
player
boxke
praque
francyd2
erwin
jeanhup
ann
Spike318
ZaurusUser
Annejanne
krista
Block
Philip
Geert
plejo
pellbox
pedro
Relax
noizz
steven
Jef
27 plaatsers

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1


    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast vr feb 13, 2009 8:26 pm

    Ik denk dat je misschien beter een tweedehandse stofzuiger te kopen voor een paar eurokes , want die asse is zelfs zo fijn dat een speciale stofzuiger voor asse die al tamelijk zal kosten er per slot van rekening ook redelijk rap de brui zal aan geven, of heb ik het verkeerd voor ???
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast vr feb 13, 2009 9:34 pm

    Ik heb een aszuiger gekocht hij den hubo in roeselare en moet zeggen ben er vrij content van.Blijf zuigen en das het belangrijkste en heb de filter na een tal keer nog niet moeten kuisen.Met mijn alleszuiger na de tweede keer moest ik dit al doen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast vr feb 13, 2009 9:35 pm

    Tis wel een aszuiger met motor niet alleen de emmer.
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax vr feb 13, 2009 10:59 pm

    Die emmer van mij doet het wel goed, hij moet maar opvangen...
    Het probleem is dat de zeef die moet vermijden dat er kleine deeltjes in de stofzuiger terecht komen, veel te grof is qua mazen. Heb er al koffiefilter tegen geplakt, maar dat laat na twee keer schoonmaken al los. En dan is die zak weer direct vol.
    Iemand wél een goed idee?


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast vr feb 13, 2009 11:04 pm

    Steek er een SENSEO koffie pad in dan kun , je een tas koffie maken terwijl je stofzuigt jocolor
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax vr feb 13, 2009 11:05 pm

    Jij krijgt de eerste pelletkoffie van mij.


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van steven za feb 14, 2009 11:09 am

    Steek er een microvezeldoek voor, die komt niet los.

    Dat is een tip die ik gelezen heb op een nederlands forum.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast za feb 14, 2009 4:28 pm

    ik doe elke dag mijn vensterke open, reinig dat en stofzuig de hele boel met gewone stofzuiger, gisteren zei de verkoper me dat bovenaan mijne marea twee hoekige dingen zaten, waar ik met mijn vinger onder moest en dan omhoog trekken, is om het rookkanaal te zuiveren, was mij dus niet gezegt bij het plaatsen, gebrekkige uitleg
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax za feb 14, 2009 6:10 pm

    Steven schreef:Steek er een microvezeldoek voor, die komt niet los.

    Dat is een tip die ik gelezen heb op een nederlands forum.


    Mvg,


    Steven
    Gewoon rond de ingang van de stofzuigerbuis doen dus?
    Morgen of zo proberen. Tnx voor de tip.

    Kreeg jij m'n pm?


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van steven za feb 14, 2009 7:40 pm

    Relax,

    Wanneer heb je die verzonden?

    Ik heb de laatste dagen van u geen pm ontvangen.


    steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax za feb 14, 2009 9:53 pm

    Op 9/2, over je dealerprobleem.


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van steven zo feb 15, 2009 12:38 am

    Relax,

    Ik heb u zelfs al een antwoord gestuurd.

    Bedankt voor de info.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax zo feb 15, 2009 9:38 pm

    Da's net het rare. Ik kreeg wel melding van een pm, maar 'k heb 'm nog nergens gevonden...


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro wo feb 18, 2009 9:32 pm

    gisteren ook een aszuiger gekocht,nie echt tevreden over.De buis om te zuigen is eigenlijk te groot om overal tss te kunnen en geen hulpstukjes zoals een borsteltje,is handig om de wanden te reinigen.Ook zat er bijna evenveel stof in onze nieuwe Embarassed stofzuiger als in de aszuiger,kzal er es een microvezeldoekje moeten voorsteken,zoals eerder gezegd hier.....


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo feb 18, 2009 10:24 pm

    Is het nu een aszuiger of is het de emmer die je aan je stofzuiger moet koppelen dat je gekocht hebt.Ik heb een aszuiger met motor en moet zeggen kan niet beter?heb deze al een maand of 2 en heb nog nooit de filter moeten uitkuisen.Stofzuig mijn kachel nochtans 4 a 5 keer in de week.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo feb 18, 2009 10:31 pm

    warlord schreef:Is het nu een aszuiger of is het de emmer die je aan je stofzuiger moet koppelen dat je gekocht hebt.Ik heb een aszuiger met motor en moet zeggen kan niet beter?heb deze al een maand of 2 en heb nog nooit de filter moeten uitkuisen.Stofzuig mijn kachel nochtans 4 a 5 keer in de week.

    Waar heb je die gehaald Warlord en quanta costa?
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro wo feb 18, 2009 10:46 pm

    warlord schreef:Is het nu een aszuiger of is het de emmer die je aan je stofzuiger moet koppelen dat je gekocht hebt.Ik heb een aszuiger met motor en moet zeggen kan niet beter?heb deze al een maand of 2 en heb nog nooit de filter moeten uitkuisen.Stofzuig mijn kachel nochtans 4 a 5 keer in de week.

    Het is de emmer die je aan de stofzuiger moet koppelen die ik gekocht heb!
    Mss een klein nadeel aan mn cassette is dat wanneer ik ze wil bijvullen ,ik de deur moet opendoen om mn sleutel op de vijs te zetten om ze te kunnen eruit trekken...Dus heb wel praktisch iedere dag mn stofzuiger nodig!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo feb 18, 2009 10:50 pm

    heb eergisteren die alleszuiger in de Lidl gaan halen en moet zeggen dat em goed marcheert, tot nu toe toch nog :D
    of dat zo blijft valt af te wachten maar ja prijs was nu ook niet om van achterover te vallen (45 euro) en 3 jaar garantie, dan mag hem al eens kapot gaan ...
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro wo feb 18, 2009 10:53 pm

    hm,stof van pellets blijft toch nog altijd iets speciaals vind ik.....Denk alleszuiger of nie,als je de filter nie op tijd en stond gaat uitkuisen,da ge van uw 3jaar garantie gebruik ga kunnen maken Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo feb 18, 2009 10:55 pm

    Ik heb deze gekocht in de hubo(te roeselare).Staat eigenlijk geen merk op en de doos vind ik niet meer.Kweet dat mijn aszuiger 830 watt heeft.Er staat enkel op permanent self cleaning vibration system op.De prijs was 119 euro ,kweet wel niet of dit nu ook nog zo is.Kweet wel dat ze andere filters hebben en twEe jaar garantie;
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast wo feb 18, 2009 11:24 pm

    @ pedro,

    ik denk dat ge moogt hebben welke stofzuiger of alleszuiger dat ge indd wilt, maar dan liever 1ne van 45 euro met 3 jaar garantie die naar de kl.. is dan zo een duur spul waar ge dan echt zonde van moet maken. en uitkuisen zult ge zowel de dure als de goedkope moeten doen..
    noizz
    noizz
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 194
    Leeftijd : 55
    Registration date : 01-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van noizz do feb 19, 2009 7:50 am

    Ik gebruik nog altijd tot volle tevreden heid den dezen:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Wel op tijd en stond eens ledigen+de filter reinigen.
    Is 5 min.werk,peanuts dus :D
    Heb er een hulpstuk aangekleeft(tape)die van een andere stofzuiger komt om meer zuigkracht te creeeren en in de kleinere hoekjes te kunnen.


    _________________
    Saey Neema Mandi,Baltwood,Lava,Olimp en Makro-pellets
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro do feb 19, 2009 9:48 am

    rene schreef:@ pedro,

    ik denk dat ge moogt hebben welke stofzuiger of alleszuiger dat ge indd wilt, maar dan liever 1ne van 45 euro met 3 jaar garantie die naar de kl.. is dan zo een duur spul waar ge dan echt zonde van moet maken. en uitkuisen zult ge zowel de dure als de goedkope moeten doen..
    Idd,daar hebt ge een punt Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do feb 19, 2009 10:28 am

    Tegenwoordig heb je van die "industrie" stofzuigertjes die nat en droog kunnen zuigen, da's veel beter als een gewone stofzuiger.
    Heb al vele versleten...
    Ook heb ik die ASFILTERS (een blikken ton met een metalen slang eraan) gehad maar daar ging het fijne stof nog naar de stofzuiger en natuurlijk ging die ook weer kapot.

    Groet Arjan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do feb 19, 2009 12:13 pm

    warlord schreef:Ik heb deze gekocht in de hubo(te roeselare).Staat eigenlijk geen merk op en de doos vind ik niet meer.Kweet dat mijn aszuiger 830 watt heeft.Er staat enkel op permanent self cleaning vibration system op.De prijs was 119 euro ,kweet wel niet of dit nu ook nog zo is.Kweet wel dat ze andere filters hebben en twEe jaar garantie;


    Aha Merci , ik zal een kijken daar moet toch naar de hubo in Roeselare volgende week.
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 656
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Relax zo maa 01, 2009 1:39 pm

    Ben m'n aszuiger al str*ntbeu, het ding doet gewoon z'n werk niet. Dient wel als tussenstuk tussen asla en stofzuiger, maar er komt véél meer stof in de stofzuiger dan in die emmer. Een microvezeldoek hielp niks en omdat ik nogal van het luie type ben, zoek ik niet verder.
    Soit, we zijn niet zinnens een goede stofzuiger om zeep te helpen, dus uitkijken naar een alleszuiger. Daarbij kwam ik op deze: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Fatsoenlijk geprijsd ('k zag 'm intussen al voor 133 euro) en een gekend merk.
    Of dit: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Mij onbekend, maar goedkoper.
    Wat denken jullie?

    Ik blijf dit bericht maar editten, dus nu met een site waarop je heel wat van die dingen vind.
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
    Badger

    Gesponsorde inhoud


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 2 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 2:37 pm