Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 18 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+23
turkoois
zonnetje
player
boxke
praque
francyd2
erwin
jeanhup
ann
Spike318
ZaurusUser
Annejanne
krista
Block
Philip
Geert
plejo
pellbox
pedro
Relax
noizz
steven
Jef
27 plaatsers

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1


    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 2:59 pm

    kristel schreef:Ik had pech, ben juist gaan kijken alles uitverkocht.

    Groetjes
    Kristel

    die kwamen toch pas zaterdag Shocked
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 3:07 pm

    Neen vandaag, de prijs hing nog omhoog in de winkel maar ze waren snel uitverkocht zei de verkoopster, ik weet natuurlijk niet hoeveel er binnen gekomen zijn want het gebeurd wel meer dat er bij Lidl iets snel uitverkocht is.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 4:20 pm

    yes pelletforum , net terug en ik had juist de laatste van bij ons.

    bedankt om te melden ik had er zaterdag toch wel naastgepakt.

    voor wat dit forum allemaal niet goed is heel happy

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 4:25 pm

    Succes ermee! Ik zal nog wel beetje prutsen met men huidig systeem. De verkoopster stelde voor om in een ander filiaal te gaan kijken maar ik ga nu wel niet heel het land afreizen voor een aszuiger Smile

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 5:40 pm

    Hier ook hoor,

    Vier winkels gedaan, allemaal uitverkocht...

    Niet echt moeilijk hé als er maar 5 staan!

    Bram
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 5:47 pm

    toch had ik er nog een hoor vanmorgen
    gelijk getest en de zuigkracht is voldoende voor de kachel
    nou nog afwachten hoe lang hij die behoud natuurlijk,maar dat is zo schoon met perslucht en anders kun je deze ook uitwassen. tof
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 6:50 pm

    Ook niks gevonden. Drie winkels gedaan op weg naar huis; Eke, Oudenaarde en Ronse. Schandalig, hé !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 7:39 pm

    Als je echt iets nodig hebt zou je al om 9u aan de winkel moeten staan, zeker als het een gunstige prijs is. Maar je moet kunnen natuurlijk. Of soms komen er zaken gewoon niet binnen, is ook al gebeurd.

    Groetjes
    Kristel
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31491
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van erwin do dec 09, 2010 7:41 pm

    maakt lidl dan geen tegoedbon
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 7:44 pm

    Ja eigenlijk zou je dat dan moeten vragen maar ik vind dat zo'n gedoe, wie weet wanneer krijg je er dan ene.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 8:44 pm

    Vomit schreef:Vanochtend er een gaan halen (de laatste, 9:30, de economische inspectie zou het eens moeten weten). Zuigkracht voelt toch (voorlopig) heel goed aan, 500W of niet.

    500 watt is meer of genoeg
    die assen van een pelletkachel wegen twee maal niets
    mvg jl
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van pedro do dec 09, 2010 8:46 pm

    Zijn verplicht om u hetzelfde of een gelijkwaardig produkt TEGEN DEZELFDE PRIJS aan te bieden!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 9:20 pm

    Heb er net ook nog een opgehaald .
    Er stonden er nog 6.
    Had er al een maar deze is toch wat makkelijker.

    Gr Black
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Block do dec 09, 2010 10:16 pm

    Hier in de buurt niets te vinden, jammer.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast vr dec 10, 2010 12:00 am

    amaai dan mag ik nog blij zijn dat ik de laatste gevonden had bij ons in ekeren, toen ik het las hier recht in de auto gesprongen en de laatste van de pallet kunnen nemen.

    ik kan hem spijtig genoeg nog niet testen wij zijn nog op onze kachel aan het wachten
    Crying or Very sad
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van petrah za dec 11, 2010 10:48 am

    nu heb ik er dan toch nog voordeel bij dat hier minder vraag naar aszuigers is , want in nederland zijn ze nog op voorraad , nu nog de pellets kunnen kopen bij gamma en makro , en dan wordt het nog wat in nederland
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Philip za dec 11, 2010 11:03 am

    ff de grens over
    belgie pellets 6% btw nederland 19% dacht ik zeker ergens gelezen te hebben

    dus als je kunt laten leveren is je transport (als die dan al niet inbegrepen is )reeds betaald met je mindere btw tarief die je in belgie betaalt


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast ma dec 20, 2010 9:48 pm

    Ik heb de aszuiger vad de lidl nu een week in gebruik en hij bevalt prima,voldoende zuigkracht en geen stofwolken die de kamer ingeblazen worden.
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Geert ma dec 20, 2010 9:51 pm

    ik wil je niet ontmoedigen Arnold, maar heb nog een paar weken geduld en het stof komt eruit, of je moet'm elke keer na een beurt goed uitkuisen.


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast ma dec 20, 2010 10:09 pm

    Ik heb er eentje gekocht bij Hubo want mijn aston heeft het begeven, het rubber waar ik de stofzuigerslang in moet steken is helemaal los. Ik heb de nieuwe nog niet gebruikt, er is wel een aparte zak bij die je over de filter moet trekken en die je kan uitwassen. Ik laat nog wel weten hoe het verder gaat. Ik heb hem al wel 1 keer aangezet en hij maakt ontzettend veel lawaai.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast ma dec 20, 2010 10:21 pm

    Geert schreef:ik wil je niet ontmoedigen Arnold, maar heb nog een paar weken geduld en het stof komt eruit, of je moet'm elke keer na een beurt goed uitkuisen.

    Heb je die ervaring zelf gehad Geert?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast za dec 25, 2010 11:46 pm

    @ turkoois

    hoe bevalt de karcher Type WD 3200?

    gebruik je deze zonder of met aszuiger?

    Gr.
    Remco


    Laatst aangepast door frue66 op zo dec 26, 2010 1:05 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 9:36 am

    frue66 schreef:@ turkoois

    hoe bevalt de karcher Type WD 3200?




    frue
    ik gebruik een gelijkaardig toestel de A2204
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    is het beste toestel dat we al hebben gehad sedert het gebruik van onze pelletkachels,bij dit toestel wordt wel een aszuiger gebruikt
    er kan geen stof meer tot in de motor door dat je 3 filters hebt
    1/nylon kous in de asfilter 2/papieren zak in de stofzuiger 3/filter/cartouche voor de motor

    het enige nadeel is dat je met 2 toestellen zit ,moesten ze dit in 1 toestel kunnen integreren krijgen ze van mij een negen op tien.
    ik heb de twee stuks gekocht in een pakket voor 99 euro



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 12:54 pm

    fleur schreef:
    frue66 schreef:@ turkoois

    hoe bevalt de karcher Type WD 3200?




    frue
    ik gebruik een gelijkaardig toestel de A2204
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    is het beste toestel dat we al hebben gehad sedert het gebruik van onze pelletkachels,bij dit toestel wordt wel een aszuiger gebruikt
    er kan geen stof meer tot in de motor door dat je 3 filters hebt
    1/nylon kous in de asfilter 2/papieren zak in de stofzuiger 3/filter/cartouche voor de motor

    het enige nadeel is dat je met 2 toestellen zit ,moesten ze dit in 1 toestel kunnen integreren krijgen ze van mij een negen op tien.
    ik heb de twee stuks gekocht in een pakket voor 99 euro



    gr fleur

    wat is het verschil tussen de A2204 en de WD3200?

    Kan je dit toestel ook gebruiken zonder aszuiger?

    Gr.
    Remco
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 1:38 pm

    remco
    zou het verschil echt niet weten (is intussen ook al een jaar geleden ),je zou best gaan kijken in een zaak waar ze dit merk verdelen .
    intussen ook nog nieuwe modellen in hun gamma.


    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 1:44 pm

    frue66 schreef:
    fleur schreef:




    frue
    ik gebruik een gelijkaardig toestel de A2204
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    is het beste toestel dat we al hebben gehad sedert het gebruik van onze pelletkachels,bij dit toestel wordt wel een aszuiger gebruikt
    er kan geen stof meer tot in de motor door dat je 3 filters hebt
    1/nylon kous in de asfilter 2/papieren zak in de stofzuiger 3/filter/cartouche voor de motor

    het enige nadeel is dat je met 2 toestellen zit ,moesten ze dit in 1 toestel kunnen integreren krijgen ze van mij een negen op tien.
    ik heb de twee stuks gekocht in een pakket voor 99 euro



    gr fleur

    wat is het verschil tussen de A2204 en de WD3200?

    Kan je dit toestel ook gebruiken zonder aszuiger?

    Gr.
    Remco




    stofzuiger is ZEKER te gebruiken zonder aszuiger en heeft het voordeel van 2 filters te gebruiken in eenzelfde toestel waardoor er praktisch geen stof in de motor of ruimte waar men stofzuigt kan komen ,want een gescheurde zak kan voor nare toestanden zorgen ,degene die dit al hebben voorgehad kunnen daar wellicht van meespreken.



    gr fleur

    Gesponsorde inhoud


    aszuiger voor pelletkachel - deel 1 - Pagina 12 Empty Re: aszuiger voor pelletkachel - deel 1

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:50 pm