Wel ga ik na een winter stoken eens het ruitje van mijn halogeenspot moeten afkuisen.
groeten, Bram
Er zijn in totaal 60 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 57 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Tinkerbell2008 schreef:fleur schreef: --of je tweedehandsbuis dubbel geisoleerd 150mm die je weet liggen
groeten fleur
Nee, 't is wel een nieuwe buis hoor, maar via 't internet te bestellen.
Risico v tweedehandsbuis zou ik niet durven nemen...
Tinkerbell2008 schreef:fleur schreef: --of je tweedehandsbuis dubbel geisoleerd 150mm die je weet liggen
groeten fleur
Nee, 't is wel een nieuwe buis hoor, maar via 't internet te bestellen.
Risico v tweedehandsbuis zou ik niet durven nemen...
Ann schreef:Fleur, geen aluminium gebruiken!
Ann schreef:omdat dit er niet voor geschikt is. (temperatuurbestendigheid-uitzetting)
Bram schreef:tadaaa; en geen probleem...
Wel ga ik na een winter stoken eens het ruitje van mijn halogeenspot moeten afkuisen.
groeten, Bram
vandebosch schreef:Beste,
Sorry hoor maar dit is een duidelijk voorbeeld van hoe het absoluut niet hoort.
Niet gehoord van de Co2 intoxicatie dit weekend??? Dit is dus een voorbeeld hoe zulke ongelukken gebeuren. Dit doet mijn hart als vakman 10x sneller slaan.
Groeten,
Nicky
vandebosch schreef:Ja Fleur,
Je hebt gelijk maar op deze manier kan dit toch echt niet hoor.
Ann schreef:Fleur,
ik weet niet of ik op de juiste topic zit maar ik heb dat eens nagevraagd van die alubuis van de man van Eernegem.
Dit is geen alu-buis maar of een inoxflexibel die hij gebruikt of een kunststofflexibel zoals ze die in Italië nog gebruiken.
ik wou dit toch even rechtzetten
Ann
player schreef:Steven, hebt gij nog een foto van uw T-stuk boven uw kachel?
Dit zit er bij mij niet op:
Afgelopen zaterdag heb ik de kachel even willen uitzetten aangezien ik zag dat de wind duidelijk invloed had op het vlammenspel. Ik merkte dat ik ook de geur van de verbranding rook in de living.
Ik vraag me dan toch of of een schouw tot net boven de dakrand die 'problemen' zou oplossen?
Grtz