In de prijzen houden de (goeie) verdelers ook rekening met "service" en daar heb je dan later bij eventuele problemen de voordelen van.
Tevens vind ik het een goeie raad van Kristel!
ss
Er zijn in totaal 61 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 60 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Ik denk toch nog steeds dat je niet de (voor jou) juiste verkopers gevonden hebt - terwijl die er wel zijn. Ik mag hier voor mezelf geen reclame maken, maar je kunt ook eens kijken bij Arjan op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Dirker schreef:Bon, toch een paar dingen verduidelijken.
Deze topic was enkel gestart om mensen hun ervaringen rond eigen import te horen, niet om een discussie te voeren rond rekeningen maken, veel of weinig verdienen.
Ik was er ook eerst van overtuigd dat ik voor een degelijke prijs geholpen zou zijn.
3 offertes later een illusie armer en zeker geen kachel rijker.
Voor zelfplaatsers zijn er nog geen voordelige tarieven zoals bij sanitair of elec.
Als het daar kan waarom niet bij pelletkachels? Voordelig aankopen, zelf plaatsen, indienststelling door de vakman. Iedereen wint!
De marges die ik opsom voor rookafvoer zijn gewoon realiteit. Heb de offerte hier liggen.