van eddy1 za maa 26, 2016 6:53 am
Ga het verschil van de prijs opvangen met aandelen van windenergie aan te kopen. Daar kan je voor 3000 euro per persoon aandelen aankopen met een opbrengst van rond de 180 euro rente ongeveer op jaarbasis, is ongeveer een maximaal 6 procent rendement.
Daar kan ik de meerprijs die ik in de toekomst moet betalen aan stroom mee opvangen en dit brengt meer op dan mijn 3000 euro op de bank.
Want wat wij ook doen de bewindslieden in ons land doen toch wat zij graag willen en het gaat een fabeltje zijn dat je met je zonnepanelen naar de toekomst toe, niets meer moet gaan bij betalen. Men het milieu zitten zij niet veel in, er rijden al 50 jaar auto op lpg, maar deze mensen moeten ook nog steeds bijkomende taksen betalen om hiermee te mogen rijden, niet tegenstaande het een zeer zuivere verbranding geeft, zonder veel aantasting van het milieu. En spijtig genoeg zijn er sommige partijen die nog altijd alles gratis willen weg geven en dat kan niet en zij zijn zo oerdom om dat niet te willen begrijpen. En daar dragen wij later de gevolgen van, zie turteltaks die wij nog een 20 tal jaren jaarlijks moeten gaan betalen en niet 2 jaar zoals vele denken, maar dan zal zij niet meer terug verkozen zijn.