Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za jan 24, 2015 7:30 pm

    Hallo Ik ben Philippe en ben nieuw op dit forum.
    Ik heb een stukje aan de woning bijgebouwd en het was ofwel vloerverwarming ofwel een lelijke radiator
    maar het is een Superior Cleo 6Kw geworden om deze uitbreiding snel en degelijk op te warmen. (ik heb ook altijd al, en nog een houtkachel gehad)
    De pellets die ik gebruik komen uit de Carrefour (Premium pellets Argricon Kwaadmechelen)
    Met deze pellets heb ik wel vrij veel en vrij snel as in de vuurkorf.
    Mvg
    Philippe
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 899
    Leeftijd : 40
    Registration date : 18-04-12

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van grossard.rob zo jan 25, 2015 9:22 am

    Aan alle nieuwkomers,

    Welkom op het pelletforum

    Met vriendelijke groeten,
    Grossard Rob


    _________________
    Mcz Aki Hydromatic 18m2
    Edilkamin Moon 11KW Te Koop
    Pellets: Verschillend onder 4€

    12 Sunpower X20 355WP Panelen & 9 Longi 375WP Panelen
    Goodwe 6.5KW Hybride + BYD HVS Thuisbatterij 10.8KW + 3Fase
    Vaillant Aurostep 300L Zonneboiler + Hr++ VCW 206 Condensatieketel.
    Duco C+ Tronic Ventilatiesysteem

    Dj-Sets (House)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo jan 28, 2015 7:45 pm

    Hoi, ik ben suwie en kom uit Noord Brabant en heb nu sinds 2 maanden een pelletkachel van edilkamin en tot nu toe heel tevreden over,
    ik stook nu een tijdje pellets van plopsan en hier over ook tevreden
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty even voorstellen

    Bericht van Gast do jan 29, 2015 9:45 pm

    dag iedereen
    ik een mariu
    ik gebruikt green pellets
    ik gebruikt een palletkachel na advies van vrienden
    Groepjes aan iedereen cheers
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Nieuw op het forum

    Bericht van Gast vr jan 30, 2015 2:02 pm

    Mijn naam is Alwin. Ik heb sinds ruim een jaar een pelletkachel merk Superior type Magda.
    Gekocht in Nederland bij Plan-it service 0,0
    De kachel doet het goed alleen brand hij m.i. te hard.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty pellet forever

    Bericht van Gast za jan 31, 2015 10:45 pm

    heb een cs thermos sara pelletkachel is intussen een 3-4 jaar oud.
    werk op zich goed, maar is wat lawaaierig met moment.
    verder hoop ik hier wat algemene info te vinden over het hoe en wat van een pelletkachel en de nieuwste snufjes.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty DannyA

    Bericht van Gast di feb 03, 2015 3:21 pm

    Hallo iedereen

    Mijn naam is Danny, ik heb sinds een 3tal jaren een pelletkachel Edilkamin Funny.
    Waarom ik een pellet kachel gekocht heb is omdat deze zuiniger is dan eender welke verwarming en weinig vuil of stof mee brengt,
    verder heb ik niet veel werk aan mijn kachel zoals bij een kolen, mazout etc.
    Tevens als je hem uitzet hoef je geen enkele moeite te doen om het vlug terug warm te krijgen.

    Vriendelijke groeten aan iedereen

    DannyA
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty ff voorstellen

    Bericht van Gast vr feb 06, 2015 10:12 pm

    Hallo, mijn naam is Antoinette.
    Mijn man en ik willen een pelletkachel aanschaffen. We stoken nu met een cv op gas en een houtkachel als bijverwarming in de woonkamer.
    Het gemak van een pelletkachel spreekt ons erg aan, je hoeft hem niet steeds in de gaten te houden zoals een houtkachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za feb 07, 2015 9:36 pm

    Ik ben daniel heb een phebo stuffe , model nike pelletkachel ,
    ik woon in het meetjesland B.
    pelletkachel is men hoofdverwarming .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo feb 08, 2015 11:35 am

    Ik heb een jaar geleden een rijwoning uit 1974 gekocht die ik energiezuinig probeer te maken: ik heb al dakisolatie, binnengevelisolatie, warmtepompboiler, hotfillwasmachine, A+++-apparaten, zonnepanelen, HR++-glas. Ik gebruik de hr-ketel alleen nog voor verwarmen van de woonkamer+open keuken en heel af en toe een slaapkamer. De stap naar een gasloze woning is zo nog maar klein. Daarom overweeg ik een pelletkachel als hoofdverwarming voor de woonkamer. Ik hoop hier vooral info en goede raad te vinden over kleine kachels (de kamer meet 37 m2/90 m3 en mag niet TE warm worden), leveranciers in omgeving Eindhoven die goede service geven en de juiste aansluiting van de rookgasafvoer, omdat het een rijwoning is zijn de mogelijkheden beperkt.
    Groet, Marian
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Aangename kennismaking

    Bericht van Gast zo feb 08, 2015 11:58 pm

    Hallo allemaal ,
    Mijn skipname is Sjaakie, ik woon in Oost Vlaanderen (B) in het Meetjesland en ben in het bezit van een Extraflame Duchessa.
    Ik stook pas de eerste Winter met een pelletkachel en moet dus nog veel leren en ben me wat aan het oriënteren op verschillende forums,
    welke problemen er zijn en welke tips andere mensen voor me hebben en ik hoop ook mijn steentje te kunnen bijdragen.
    De kachel is van 2012 en heb ik overgenomen van de vorige eigenaars van mijn woning en ben tot nu toe heel tevreden,
    op een paar kleine storingen na maar dat komt omdat ik nog aan het zoeken ben naar de goede pellets en kwaliteit/prijs verhouding,
    heb al gemerkt dat verschillende soorten pellets zeer verschillende waardes geven en soms zelfs problemen door slechte kwaliteit.

    Groetjes, Sjaakie Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Marc Hendriks - Thermokachel Edilkamin MEG

    Bericht van Gast ma feb 09, 2015 10:00 am

    Hoi,

    Ik ben  Marc en heb een Edilkamin Meg hydrokachel, omdat deze de bestaande aardgas installatie moet vervangen (23Kw moet het doen).
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma feb 09, 2015 10:54 am

    Hallo forum, ik ben afkomstig uit de streek van aalst en al enige tijd een pelletsstoker. Ik volg al enige tijd de schrijfsels op dit forum.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty voorstellen

    Bericht van Gast ma feb 09, 2015 5:25 pm

    Hallo allemaal.
    Mijn naam is Natasja. Via google kwam ik op deze site terecht.
    Wij overwegen een Dielle pelletkachel aan te schaffen omdat die erg zuinig is en een mooi vuurbeeld heeft.
    Ik heb dus nog geen pelletkachel en heb ook nog geen ervaring met een pelletkachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo feb 11, 2015 4:53 pm

    Hier Geert uit West Vlaanderen.
    Al enkele jaren gebruiker van pellet kachel edelkamin.
    hoop hier op het forum veel info en tips te vinden.

    Groetjes Geert

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Dag pelletstokers, ik ben er nu ook één

    Bericht van Gast do feb 12, 2015 5:51 pm

    Hallo ik ben Fré en de gelukkige bezitter van een Rika pelletkachel
    Hoop op dit forum meer info te krijgen over goede pellets en over een goede schouwconstructie en afvoer.
    Fré

    welkom op het forum.
    met de zoekfunctie kun je gericht op zoek naar info over pellets en schouwen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do feb 12, 2015 7:27 pm

    Hey allemaal, ben hier nieuw op het forum en woonachtig in Beverst
    Zijn in het bezit van een MCZ Cute in de living en een Thermorossi easy 1000 in het tuinhuis
    en ik gebruik in allebei de kachels Agricon pellets
    Grtjs Eddy
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr feb 13, 2015 12:59 am

    ik ben nonkel jef.De reden waarom ik het forum bezoek is omdat ik een pelletkachel wil aankopen enzo wat informatie in te winnen.
    Mijn voorkeur gaat naar een rika induo omdat die weinig lawaai maakt.
    groeten
    jef
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty nieuw en veel vragen

    Bericht van Gast ma feb 16, 2015 4:56 am

    goedemorgen beste mensen, ik ben aaldert en sinds kort eigenaar van 2 kalor pelletkachels.
    als elektrotechnisch monteur hen ik tijdens een klus deze kachels overgenomen van een klant.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma feb 16, 2015 8:36 am

    goedendag ik ben daniel
    altijd op gas verwarmt maar wilde een keer een pallet kachel proberen
    ik heb onlangs een nieuwe tiny staan bij ons ben eens benieuwd
    groetjes
    rudy.devroey
    rudy.devroey
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 64
    Registration date : 16-02-15

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van rudy.devroey ma feb 16, 2015 7:44 pm

    Hallo,
    Ik ben Rudy en heb sinds 2 weken een Flumenfire kachel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr feb 20, 2015 5:43 pm

    Via het surfen op het net ben ik op dit forum terecht gekomen, het uitwisselen van ervaringen en kennis stel ik ook zeer op prijs.
    Mijn inrichting is vrij strak, de Edilkamin Daisy, cv pelletkachel voldoet hier zeker aan.
    Deze kachel komt ook heel solide over en is niet van slap plaatmateriaal gemaakt.
    De pellets die ik er in doe zijn german-pellets, gekozen omdat de calorische waarde hoog is.

    Jeroen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty pelletbrander op mazoutketel

    Bericht van Gast ma feb 23, 2015 4:25 pm

    hallo Ik ben de eerste maal op het pelletforum en mijn code naam is oermens en ben uit genk.
    Ik heb jullie gevonden door op het internet te zoeken naar de beste prijs kwaliteit verhouding van houtpellets.
    Ik ben in 2012 overgeschakeld van mazoutbrander naar pelletbrander op de mazoutketel en ik moet zeggen dat valt reuze mee.
    In het begin lang moeten zoeken naar de beste pellets want er is heel veel brol op de markt .
    Tot ik bij Bioflam pellets ben uitgekomen en daar stook ik nu toch al 3 winters mee zonder problemen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Hallo

    Bericht van Gast ma feb 23, 2015 9:57 pm

    Ik heb al een 4-tal maanden een pelletkachel.
    Ben er zeer tevreden van maar toch heb ik nog een paar vraagjes.
    MCZ Musa Comfort Air 11.5KW
    pellets: Comfo Pellets
    te verwarmen ruimte ± 150 m³.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Voorstelling

    Bericht van Gast di feb 24, 2015 1:11 am

    Beste leden
    Mijn naam is Pascal Waltenier wonende te Lebbeke .
    Ik kom hier terecht met de intresse om over te schakelen op een andere manier van verwarmen dan mazout .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo maa 01, 2015 11:01 am

    Ik ben Prisca en heb me opnieuw moeten aanmelden omdat ik lang niet meer op het forum was.
    Wij gebruiken in onze Artel reeds 5 jaar elite pellets en zijn daar tevreden mee geven veel warmte af.

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 21 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 6:37 pm